• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:04

HollovVpo1nt

I like gadgets

Topicstarter
Hallo,

Ik wilde mijn systeem overzetten naar een andere kast en terwijl ik dat deed heb ik het ook gelijk schoongemaakt. In de nieuwe kast startte hij tot mijn verbazing niet op en bleef hangen met vage klikken.. Ik dacht dat het moederbord in aanraking stond met de kast dus demonteerde ik het, geen geluk. Daarna haalde ik de het systeem uit de kast en probeerde het weer. Met GPU erop deed hij het niet, zonder GPU wel.. (on board)

Hier is dit te zien:

http://www.speedyshare.com/files/22702934/VIDEO0195.mp4

Je moet het filmpje even downloaden. Uploade op YouTube duurde mij te lang.

specs:

Intel Pentium d820
2gb RAM
370 WATT voeding van trust
NVIDIA geforce 8400 gs

Iemand enig idee wat de boosdoener is?

• Loirt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-12 22:20
Misschien is het handig om te vermelden welk moederbord je hebt.

Verwijderd

moederbord al gereset?

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Andere GPU al geprobeerd ?
Had je ook een CMOS gedaan.

↓ volgende bericht hieronder ↓

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Topicstarter
Loirt schreef op zondag 30 mei 2010 @ 19:05:
Misschien is het handig om te vermelden welk moederbord je hebt.
Ik heb werkelik geen idee. Ik zal wel CPU Z downloaden. Maar het id geen bijzonder bord.. een oude die standaard bij een packard bell PC zat.

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op zondag 30 mei 2010 @ 19:10:
[...]

Ik heb werkelik geen idee. Ik zal wel CPU Z downloaden. Maar het id geen bijzonder bord.. een oude die standaard bij een packard bell PC zat.
De reden waarom gevraagd wordt welk moederbord je hebt, is om te kijken of dat moederbord bekend staat om een soortgelijk probleem. En dan weten we ook wat voor systeem je hebt en kunnen we meer. we zien wel welk bord je hebt.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Topicstarter
Andere GPU heb ik nog niet geprobeerd, ik heb geen andere GPU bijdehand en ik de mobo al gereset ja. Maar CPU-Z downloaden lukt mij niet.. pc valt steeds uit.. ik denk dat hij te warm wordt. Ik ga morgen nieuw koelpasta erop smeren en de voeding vervabgen. Kijken of dat lukt.
Pagina: 1