Toon posts:

AMD Sempron, overclocked.

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views

Verwijderd

Topicstarter
Hooi iedereen,

Heb even een vraagje voor jullie als overclock noob, heb mijn fsb flink verhoogd wat resulteerde in 19% overcloking. De voltage levels hadden een "auto" functie bij me in de bios dus dat had ik maar aangevinkt. Toen mijn AMD Sempron, 1600 MHz (8 x 200) 2600+ rond de 2000MHz zat waren de temperaturen rond de 48 graden als mijn GPU flink aan het werk was. Tot welke temperatuur mag mijn GPU gaan? Dan weet ik of ik nog verder kan gaan met het overclocken. :)

Hieronder wat algemene info:

Moederbord: MSI K8T Neo-V (MS-7032)
Sempron, 1600 MHz (8 x 200) 2600+
En mijn bios is van AMI.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:39
Welkom op GoT.
Bovenaan elk subforum heb je een FAQ, waar de meest voorkomende vragen in beantwoord worden. Ook jouw vraag komt vaak voor en wordt dus in de FAQ besproken.
Overclocking & Tweaking FAQ

Overigens een GPU iets anders dan een CPU.

Verwijderd

Topicstarter
Whoops, haha nu voel ik me pas echt een noob. Ik zal de FAQ even doorspitten, toch bedankt voor je reactie. :D

Verwijderd

Overigens had je in 2 sec Google ook antwoord op je vraag gehad. Dan had je hier ook geen topic voor aan hoeven maken :)

• Cayenne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-11-2024
Weet je wel wat een GPU is?

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik denk toch echt dat het hier om de Cpu gaat, je gpu wordt niet warmer als je je processor overclockt.

Incompl te

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01 13:27
Dit is inderdaad allemaal vrij basic.
Maargoed, met zo'n ouder systeempje kun je wel mooi ervaring op doen in het overclocken. En zodra je systeem niet meer stabiel is heb je de max bereikt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.