Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Img Burn Dvd branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit al heel lang te zoeken naar een oplossing voor het branden van films.
Maar tot nu toe zonder resultaat. Ik download dus films van nieuwsgroepen en daarvan zijn sommige al gelijk goed om ze te kunnen branden. Nu is het zo dat ik heel veel dvd's weg kan gooien. Normaal ben je 12 minuten bezig met een dvd branden. maar ik heb nu steeds dat het branden wel 2 uur duurt en daarna doet de dvd het niet. ik maak met dvd shrink de image. En met imgburn brand ik de films. De speed staat op auto. iemand een oplossing hiervan? heb in de afgelopen 2 dagen al 8 dvd's weg gegooid. 70% van de dvd's lukken gewoon en die 30% duren dan heel lang en uiteindelijk doet de dvd het niet.

Verwijderd

heb je al geprobeerd de image via Deamon Tools af te spelen? want de image kan natuurlijk ook brak zijn.

daarbij heeft img burn bij mij wel altijd gewerkt, alleen maakte ik nooit images van films.. maar gooide ik gewoon de originele bestanden op een dvdtje ( AUDIO_xx & VIDEO_xx ), en de rest ging vanzelf.

ohja, ik brandde 16 of 18x qua snelheid