Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede tweakers! :)
ik vond hem hier wel passen en ik kon niks vergelijkbaars vinden ;)

Ik heb een tijdje geleden gta san andreas weer geïnstalleerd op de PC! hij is legaal ;)
maar ik vraag me af, kan je ook een stuur aansluiten op gta san andreas op de computer?
met gaspedalen etc/etc.

alvast bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Zover ik weet wordt dat niet ondersteunt.
Maar waarom zou je dat dan ook in godsnaam willen? Ik weet zeker dat dat echt voor geen meter gaat werken. Bij GTA IV (ondersteund het volgensmij ook niet) kan ik me er nog iets bij voorstellen, de autophysics zijn daar best redelijk, maar bij GTA SA? nee.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ondanks dat zou je kunnen proberen om de knoppen van je stuurtje te koppelen aan toetsen op je toetsenbord met het tooltje JoytoKey.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 19:22
Ja het kan wel, met dit programmatje. Het fijnste blijft om op die manier een joystick gamepad aan te sluiten zodat je de controls hebt van een console met de graphics van een pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Werkt gewoon out of the box.
Tenminste werkte dat vroeger wel bij mij met een super goedkoop stuurtje dus het lijkt me dat het het moet doen met elk soort stuurtje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 19:22
Een gamepad werkte in ieder geval niet vlekkeloos out of the box voor zover ik me kan herinneren. Daarnaast zorgt dit programmatje ook voor force feedback.
Pagina: 1