Het valt niet mee om, als je ergens een aantal jaren uit bent (zoals op computergebied of hedendaags telefoongebied), weer binnen enkele dagen 100% bij te zijn.
Nu na 3 jaar heeft de SE p1i het begeven.
Dit is veruit de "beste" telefoon die ik in jaren heb gehad. De nokia 3310 kan daar een puntje aan zuigen zegmaar. Zo'n beetje alle telefoons die ik heb gehad zijn, wanneer ze "over datum" zijn, ook echt over datum en zelfs nauwelijks als reservetoestel te gebruiken.
Nee ik gooi er niet mee, ze maken gewoon veel mee
En ja, dit topic is helaas een beetje in de trant van : Welke telefoon is voor mij de beste? , maar ik zie door de bomen simpelweg het bos niet meer
Ik heb al wat modellen op het oog, (maar mezelf kennende kan dat vrij vlot omslaan
, ) maar ook de vele reviews die ik heb doorgenomen geven mij niet de informatie die ik nodig heb, namelijk :
"kunnen ze tegen een stootje?" .
En waar kun je dit beter vragen dan hier?
Het mooiste zou zijn als er een P1i in een nieuw jasje beschikbaar is (waar gewoon ook films op gekeken kunnen worden).
Op de voorlopige lijst staan de SE X2 en de X10 en mogelijk de N900.
Eisen:
Ik bel vaak, sms heel veel (een qwerty bordje is bijna noodzaak, tenzij er met bijvoorbeeld de X10 bijvoorbeeld gewoon makkelijk smsjes te vervaardigen zijn in vrij korte tijd - > Meestal de "kortaf-smsjes" ivm werk/druk).
Films kijken (nachtdienst veel tijd).
Fotocam moet van minimaal redelijke kwaliteit zijn
OS maakt weinig uit
Internetten doe ik alleen via Wlan.
Voorderest : ik heb nu een T-mobile sim-only. Hoeveel het kreng kost maakt niet superveel uit.
Iemand die mij wat meer kan vertellen over in ieder geval de X2 en de X10 (neig erg naar de laatste, maar het ontbreken van een fysiek qwerty bordje doet me twijfelen).
Hoop op wat reacties waar ik wat mee kan
Gegroet.
Nu na 3 jaar heeft de SE p1i het begeven.
Dit is veruit de "beste" telefoon die ik in jaren heb gehad. De nokia 3310 kan daar een puntje aan zuigen zegmaar. Zo'n beetje alle telefoons die ik heb gehad zijn, wanneer ze "over datum" zijn, ook echt over datum en zelfs nauwelijks als reservetoestel te gebruiken.
Nee ik gooi er niet mee, ze maken gewoon veel mee
En ja, dit topic is helaas een beetje in de trant van : Welke telefoon is voor mij de beste? , maar ik zie door de bomen simpelweg het bos niet meer
Ik heb al wat modellen op het oog, (maar mezelf kennende kan dat vrij vlot omslaan
"kunnen ze tegen een stootje?" .
En waar kun je dit beter vragen dan hier?
Het mooiste zou zijn als er een P1i in een nieuw jasje beschikbaar is (waar gewoon ook films op gekeken kunnen worden).
Op de voorlopige lijst staan de SE X2 en de X10 en mogelijk de N900.
Eisen:
Ik bel vaak, sms heel veel (een qwerty bordje is bijna noodzaak, tenzij er met bijvoorbeeld de X10 bijvoorbeeld gewoon makkelijk smsjes te vervaardigen zijn in vrij korte tijd - > Meestal de "kortaf-smsjes" ivm werk/druk).
Films kijken (nachtdienst veel tijd).
Fotocam moet van minimaal redelijke kwaliteit zijn
OS maakt weinig uit
Internetten doe ik alleen via Wlan.
Voorderest : ik heb nu een T-mobile sim-only. Hoeveel het kreng kost maakt niet superveel uit.
Iemand die mij wat meer kan vertellen over in ieder geval de X2 en de X10 (neig erg naar de laatste, maar het ontbreken van een fysiek qwerty bordje doet me twijfelen).
Hoop op wat reacties waar ik wat mee kan
Gegroet.