Vorige week heb ik een nieuwe pc in onderdelen gekocht incl ssd maar helaas mijn ssd wordt niet herkent in de bios, in de bios staat geen naam (blanco) maar wel dat het een 40 gig schijf is, en daardoor is het niet mogelijk om Windows 7 te installeren.
De ssd heb ik getest in een ander systeem en daar ook Intels ssd toolbox gebruikt om de ssd te testen, daar werkt de ssd direct als harddisk en kwam deze ook goed door de test.
Ik heb de ssd al op verschillende sata poorten geprobeerd, ahci en die andere optie geprobeert (ff vergeten) en de ssd er later bij gezet nadat windows op een andere schijf stond, ook hier zie je de ssd niet.
Het moederbord heeft al de laaste bios versie eropstaan, helaas kan ik op internet niemand vinden die precies deze ssd met dat moederbord gebruikt en problemen ondervind.
Gegevens:
SSD: Intel X25-V 40Gig ssdsa2mp040g2r5
Moederbord: Foxcomm flaming blade GTI
Bios versie: P07 van 8-12-09
Ik hoop dat jullie iets weten, ik begin er al aardig gek van te worden
De ssd heb ik getest in een ander systeem en daar ook Intels ssd toolbox gebruikt om de ssd te testen, daar werkt de ssd direct als harddisk en kwam deze ook goed door de test.
Ik heb de ssd al op verschillende sata poorten geprobeerd, ahci en die andere optie geprobeert (ff vergeten) en de ssd er later bij gezet nadat windows op een andere schijf stond, ook hier zie je de ssd niet.
Het moederbord heeft al de laaste bios versie eropstaan, helaas kan ik op internet niemand vinden die precies deze ssd met dat moederbord gebruikt en problemen ondervind.
Gegevens:
SSD: Intel X25-V 40Gig ssdsa2mp040g2r5
Moederbord: Foxcomm flaming blade GTI
Bios versie: P07 van 8-12-09
Ik hoop dat jullie iets weten, ik begin er al aardig gek van te worden