Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmitrov
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-08 15:48
Ik heb een opstartprobleem met onze XPS.

We hebben deze aangesloten op een verdeelstekker en onze modem en router zitten hier ook op aangesloten. Dus we laten deze vaak aanstaan zelfs al staat de computer niet op.
Hier begint dus het probleem, als de kabel in de voeding blijft steken, als de computer uitstaat en de verdeelstekker aan, wil de computer (als dit even duurt) niet meer opstarten. Zelfs al halen we de kabel eruit en direct erna weer in. Als hij daarentegen niet aangesloten is en we de kabel er dan insteken start hij wel op.

Deze dell XPS 700 is 3 jaar oud en heeft een voeding van 750 Watt. Er zit voor de moment 1 harde schijf in, een SLI opstelling van oude Gforce kaarten, een intel core 2 duo E6700,... Alles nog zoals we die 3 jaar geleden gekocht hebben.

Zou de voeding hier falen of zou het aan iets anders kunnen liggen?

Veni, vidi, velcro ~ ik kwam, ik zag en ik bleef plakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmitrov
Niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:15

the mod man

iets van beeldmaker

Ten eerste is het niet de bedoeling binnen 24 uur je eigen topic te kicken.

Ten tweede het verhaal is nou niet bepaald duidelijk opgeschreven.
Eerste wat in mij opkomt is de computer aan een ander stopcontact hangen (zonder die verdeelstekker)

Verder probeer het verhaal iets duidelijk op te schrijven.

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-08 12:09
Volgens mij een bekend probleem bij de XPS 700 serie, heb het wel eens gezien bij een XPS 720.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmitrov
Ik heb het natuurlijk al aan een ander stopcontact gehangen met en zonder een verdeelstekker.
En we waren/zijn redelijk met wanhoop geslagen kwestie dat deze computer nogal veel gekost heeft en mijn vader geen andere pc thuis heeft om met zijn werk te communiceren... Daarom dat ik nogal snel niemand vroeg.
Wat voor informatie heb je nog nodig?

En ThinClientQ als dit een bekend probleem is, wat is er dan mee mis? En hoe kan je het gemakkelijk oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-08 12:09
Je hebt geluk dat ik toevallig kijk, jezus.

Het ligt aan de voeding, deze kan je vervangen, maar wel prijzig. Hier staat een XPS 720 al 4 maanden te draaien met het probleem, 24/7 aan :) Als hij eenmaal aanstaat blijft hij ook aan.
Pagina: 1