Welke monitor voor grafishc en fotowerk?

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik lees hier altijd veel, maar post weinig omdat ik er niet zoveel weet als menig een hier.
Maar ik hoop dat jullie mijn vraag toch willen beantwoorden.

Ik zoek een monitor van 27 inch, ik weet ook al dat EIZO een topmwerk voor fotografie, maar helaas kan mijn beurs dat niet aan. daarnaast moet de resolutie dan uiteraard minimaal 1950 bij 1080 zijn.
Dus bij deze, welke monitor is heel goed in deze grootte, als je veel werkt met foto's en grafisch werk?
Ik dacht zelf aan een prijsklaassen tot 300 'a 400 euro.

Ik heb momenteel een 22 inch samsung syncmaster 226 BW monitor die erg goed bevalt, maar soms toch wat te klein is ;)

Heeft iemand wat tips voor me? En alvast bedankt.

groeten
Miepie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 23:02
Dell heeft de U2711 in het assortiment. Een 27" IPS monitor voor een leuke prijs. Voor de rest denk ik dat je inderdaad naar merken als Eizo en NEC moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 03:04
als je veel grafisch werk doet zou ik liever kijken naar betere kleurenweergave dan groter oppervlak. voor 400-450 heb je al heel aardige ips schermen van 24" met een resolutie van 1920x1200 (meer bureaublad oppervlak dus dan jij op je 27" wilt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem **LET OP** Welke monitor moet ik kopen? eens door. Daar staan een boel dingen in die handig zijn om op te letten bij het uitkiezen van een nieuwe monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad. Je noemt een flink aantal relevante zaken die daarin staan (paneeltype, dat soort ding) in het geheel niet. Lijkt me handiger als je je eerst eens even wat inleest:

**LET OP** Welke monitor moet ik kopen?

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.