Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Het nadeel is dat dat voor de SSD's weer beroerd uitpakt, die zitten nog wel in de hele euro's per gigabyte.
We hebben er nu drie decimalen van gemaakt.
De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?
Om het helemaal goed te doen, zou je nog wat 'padding' moeten toepassen voor bijvoorbeeld 0,05 --> 0,050.Kraan schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:30:
We hebben er nu drie decimalen van gemaakt.
Zo scherp als een voetbal!
Ik ben toe aan een nieuwe harde schijf, en moet tot mijn spijt constateren dat die extra derede decimaal weer weg is
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
Hmm, ik kan geen instelling vinden, of ik moet scheel zijn. Ik ga het morgen even navragen
Kan aan mij liggen, maar volgens mij heb ik überhaupt nooit de derde decimaal gezien
The devil is in the details.
Als ik dit zie Kraan in "Prijs hardeschijf per GB meer decimalen?", lijkt het van wel
Jammer genoeg is er geen logging in de wijzigingen in specificaties
Ziet er inderdaad naar uit dat de derde decimaal verdwenen is. Met constant toenemende schijfcapaciteiten werkt dat natuurlijk niet handig, ook al zijn de prijzen het afgelopen halfjaar niet veel gedaald. Ze zouden natuurlijk ook kunnen overstappen op €/TB, maar dat is misschien nog wat voorbarig.
Inmiddels ben ik erachter gekomen wie de schuldige is: * Glaanie kijkt onschuldig. Het viel mij gisteren op dat er geen euro-teken bij stond, dat vond ik lelijk dus ik heb dat alsnog gedaan. Met als gevolg dus dat er een afronding naar twee decimalen plaatsvond, want 1/10e centen hebben wij niet. Ik moet even kijken naar een manier om dit netjes op te lossen (want ik wil GVD het euro-teken daar hebben
), tot die tijd heb ik het weer teruggezet naar de oude situatie. Sorry voor de schrik!
Pagina: 1