Toon posts:

5570 verkeerd benaamd als 5750

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste pricewatchers,

Check dit:
pricewatch: Asus EAH5750 FML/2DI/1GD5
Hij staat erin als een HD5750 van AMD, maar de specs en het plaatje zijn die van de HD5570!

Dit is een fout, denk ik.

Vriendelijke groet,

OneOverPrime

P.S. Ik ben aan het twijfelen of ik een 5750 of een 5770 moet kopen. Daarom keek ik in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ummm het blijkt een pricewatch entry van 5750 te zijn, want de prijzen linken wel door naar de 5750 bij de winkels. Alleen de specs zijn totaal verkeerd. Het plaatje ook! Het gaat namelijk om de 5750 met 1 gigabyte geheugen. De specs geven aan: 5570 met 512mb geheugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-09 14:43

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

En tot overmaat van ramp staat hij ook nog onder de 3xxx serie..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met directX 10.1! o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Er staat rechtsboven de pagina van het product een groene link 'specs verbeteren', het is voor ons uiteraard veel handiger als jullie daar alle fouten in fixen (andere categorie kan je aangeven bij de opmerkingen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm.. kan iedereen zomaar de specs van een item in pricewatch wijzigen?! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Nee, die worden nadat jij ze hebt gewijzigd eerst gecontroleerd, voordat ze live gaan. Maar dan nog gaat het een stuk sneller als jij het via de speciale interface doet, want dan staan alle gegevens direct goed ingevuld. En of jij nou hier een topic maakt en precies omschrijft wat het probleem is, of het speciale formulier invult maakt voor jou ook weinig uit.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1