Ik heb een hele tijd terug Nokia Music gedownload en een paar keer gebruikt. Na die paar keer wilde het programma helaas niet meer opstarten. Toen heb ik vanalles zitten proberen (weet niet meer precies wat, te lang geleden), waaronder verwijderen en opnieuw installeren. Dat verwijderen lukte toen alleen niet op de één of andere manier. Nu wil ik het na deze lange tijd weer gebruiken, maar het start nog steeds niet op. Ook het verwijderen lukt nog steeds niet. Ik krijg nu deze melding bij het verwijderen: 'Er is al een andere versie van dit product geïnstalleerd. U kunt niet verder gaan met de installatie van deze versie. Gebruik het onderdeel programma's van configuratiescherm om de bestaande versie van dit product te configureren of te verwijderen.'
Hier snap ik dus niks van, want volgens mij heb ik maar één versie, en ik probeer juist via programma's en onderdelen Nokia Music te verwijderen.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om het toch van m'n computer af te krijgen?
Alvast bedankt!
Hier snap ik dus niks van, want volgens mij heb ik maar één versie, en ik probeer juist via programma's en onderdelen Nokia Music te verwijderen.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om het toch van m'n computer af te krijgen?
Alvast bedankt!