Toon posts:

hoe zie ik welke pc t meest data verbruikt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik maak gebruik van network magic pro, 2 buren maken gebruik van mijn internet. hoe kan ik zien wie t meest data verbruikt?

bedankt

Israfiel.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:27

Hu9o

Schokkend

bij iedereen zoiets als DU meter installeren?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:59

Nikeo

Jawelles

In sommige routers wordt dat bijgehouden

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-02 23:17
Volgens mij heeft Network Magic Pro daar al een tooltje voor ingebouwd. Bij het tabje Tasks onder Control and Monitor kan je Set up and View Computer Reports kiezen. Heb alleen geen idee hoe Network Magic Pro dit zou moeten bijhouden.

[ Voor 3% gewijzigd door Accesteam op 30-05-2010 11:32 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-02 08:04

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Nikeo schreef op zondag 30 mei 2010 @ 11:16:
In sommige routers wordt dat bijgehouden
Precies, het is dus erg van belang dat de topic starter zijn router vermeld. Je zult dit zondermeer in de router bij moeten houden, of een extra apparaat tussen je internet en je draadloos moeten plaatsen.

En tenzij je verbinding vol zit omdat iemand heel hard continue download/upload lijkt me het ook niet van belang.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-02 22:56
Als je router SNMP ondersteund kan je dat gebruiken om efficient wat stats e.d. bij te houden. Of je kan gebruik maken van alternatieve firmware zoals Tomato of DD-WRT waar je dat in de webinterface van je router kan zien.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Verwijderd

Topicstarter
linksys WRT54GR

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Zoek je ooit wel eens zelf iets op op Google? Dit is al je 4de topic in 5 dagen waar een slotje op komt...

Verwijderd

Topicstarter
mijn router word denk ik niet ondersteund voor tomato firmware?

bedankt
Pagina: 1