Toon posts:

[W2K3] User profile redirects, disk full ?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit weekend maar eens een W2K3 install gedaan om mijn eigen docs wat te upgraden.

Uiteraard wil je de mijn documenten van je users redirecten en dit is redelijk standaard te doen, voorbeeld: [windows 2000]HOWTO: redirect My documents and settings

Nu pas ik op de default users ook een policy toe welke vrij basic is en geen quota settings heeft of iets dergelijks. Meer zaken uit het startmenu halen, software disabelen, etc.

Wat mij opvalt is dat zodra ik de user zaken op laat slaan in zijn mijn documenten dat vrij snel de melding tevoorschijn komt dat de "Disk Full" is, wat absoluut niet het geval is.

Het lijkt me niet dat het in het profiel zit aangezien die mijn inziens verder niet groter dan een 5MB mag worden ? Maar toch moet dit probleem ergens optreden.

Aangezien mijn policies vrij standaard zijn vraag ik me af hoe dit ineens zo kan bij een default install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even een snelle update.... het toch in de quota settings van de disk te liggen met een verborgen HUGE bestand.

Vreemd dat W2K3 steeds uitschakelt dat ik hidden folders op de server wil kunnen zien... eens kijken of dat een bug is.