Vertrouwen is goed, controle nog beter
Je kan toch ook gewoon een bluetooth verbinding creëren van je PC naar je Samsung? Uitgaande dat je wel een Bluetooth module bezit.
Zo'n USB kabel is verkrijgbaar bij de meeste telefoonwinkels zoals Belcompany enzo maar ook bij de Mediamarkt of gewoon even online zoeken. Zo'n kabel kost orgineel ongeveer 20 euro en als je geluk hebt kan je hem vast wel ergens voor minder op de kop tikken.
Heb je trouwens je gebruikershandleiding al gelezen?
Zo'n USB kabel is verkrijgbaar bij de meeste telefoonwinkels zoals Belcompany enzo maar ook bij de Mediamarkt of gewoon even online zoeken. Zo'n kabel kost orgineel ongeveer 20 euro en als je geluk hebt kan je hem vast wel ergens voor minder op de kop tikken.
Heb je trouwens je gebruikershandleiding al gelezen?
Ik heb nu een optie gevonden om de foto's via BT te versturen naar de PC, maar hij gaat dan verzenden en 42% geeft de wizard (windows 7) aan de verbinding verbroken is door de telefoon.
'The transfer was cancelled by the Bluetooth device...'
ik kies bij het BT icoon in de taakbalk 'recieve a file' en dan ga ik met de telefoon verzenden.
zit er een max aan de grootte van een bestand?
is er ergens in te stellen in de telefoon dat de verbinding om een of andere reden verbroken word?
Ik heb de handleiding gelezen, maar het pc studio programma blijft maar zeuren om die massa opslag...
dit moet toch gewoon via BT kunnen? of zijn foto's gewoon te groot?
ik kies bij het BT icoon in de taakbalk 'recieve a file' en dan ga ik met de telefoon verzenden.
is er ergens in te stellen in de telefoon dat de verbinding om een of andere reden verbroken word?
Ik heb de handleiding gelezen, maar het pc studio programma blijft maar zeuren om die massa opslag...
[ Voor 4% gewijzigd door Juan op 30-05-2010 20:02 ]
Vertrouwen is goed, controle nog beter
Ik moest een andere driver voor mijn Bluetooth dongle installeren, toen werkte die wel goed. Verder heb ik ook Windows 7 en PC studio, maar PC studio gebruik ik niet echt. Ik stop liever mijn SD in de computer, lekker snel muziek kopieren.Juan schreef op zondag 30 mei 2010 @ 20:00:
Ik heb nu een optie gevonden om de foto's via BT te versturen naar de PC, maar hij gaat dan verzenden en 42% geeft de wizard (windows 7) aan de verbinding verbroken is door de telefoon.
Typisch gevalletje van handleiding even lezen, staat er allemaal in namelijk; ook wat je nodig hebt.