Toetsenbord met Fn-toets

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-05 22:22
Goedemorgen,
Ik heb een HP TouchSmart IQ515nl, waarbij een standaard (draadloos) toetsenbordje en muis bijzit. Echter, deze dingen gaan altijd na een zeer korte tijd kapot, de muis is al vervangen, maar nu begint mijn toetsenbord ook al kuren te vertonen. Maar, op dit toetsenbord zit ook de "Fn-toets" waarmee ik op f1 t/m f11 onmisbare snelkoppelingen heb staan. Bijvoorbeeld de toets om het beeldscherm uit te zetten, voor als mijn ouders komen :9 . Nu ben ik dus op zoek naar een nieuw toetsenbord mét die Fn-toets, als die bestaan. (of iemand die ook een ander toetsenbord kent waarmee ik dezelfde soort snelkoppelingen kan maken?)
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Wat heb je zelf al gezocht en gevonden. En wat je hebt gevonden, wat was daar mis mee? Het is hier geen helpdesk, je zal ook eigen inzet moeten tonen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Trust toetsenborden, en die worden meestal afgekraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolcode
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
Logitech G-series?
Of zit er bij het huidige toetsenbord een programma (van HP zelf) waarmee je die dingen kan toewijzen? Want dan wordt het iets lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Nee, volgens mij zit er niet zo''n tool bij. Die heb ik iig nog nooit gezien, en Windows Search klaarblijkelijk ook niet. Maar kan je met die G-toetsen van Logitech ook helderheid aanpassen enzo? Of moet ik dan gelijk die G19 kopen, die vind ik net iets te duur voor een ramplankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03-2023
Google eens naar het typenummer van je huidige toetsenbord, dat kun je vast wel ergens als spare-part bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Logitech K340

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Enermax Aurora
Nog een mooi ding ook, zwart geborsteld aluminium.

Nou zijn de FN-toetsen daar niet direct om je beeldscherm uit te zetten, maar dat kun je weer oplossen met extra hotkey software.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Gizz schreef op zondag 30 mei 2010 @ 11:13:
Enermax Aurora
Nog een mooi ding ook, zwart geborsteld aluminium.

Nou zijn de FN-toetsen daar niet direct om je beeldscherm uit te zetten, maar dat kun je weer oplossen met extra hotkey software.
Die is inderdaad best mooi! Alleen, ik als "zeur" wil toch liever geen draadloos toetsenbord meer, ivm gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:53

Compizfox

Bait for wenchmarks

Revoltec Fightboard Advanced? Heeft aan de zijkanten programmeerbare toetsen zitten.
V&A aangeboden: Revoltec Fightboard Advanced

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-06 11:33
er zijn logitech bordjes met FN toetsen.

Maar als je het puur gebruiken wil voor het scherm wisselen is het misschien zinvoller om een "boss key" tool te downloaden.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Ik denk dat ik ga voor het Microsoft Digital Media 3000 Keyboard. En dan met de software een aantal hotkeys toewijzen.
Bedankt, en er mag een slotje op van mij, tenzij er iemand is met een andere betere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-06 14:02

Zuurstok

Passionately curious

logitech illuminated,
heeft een redelijk grote FN toets en is volgens mij zelf in te stellen welke hotkeys je wil op de function toetsen als FN toets.. ( heb hem hier voor me liggen, maar heb de software niet geinstalleerd omdat ik geen behoefte heb om zelf dingen in te stellen of what so ever, werkt fijn genoeg zo )

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Pagina: 1