WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...
Ik weet niet hoe warm je rack is, maar de levensduur van ups'en (of althans van de accu's die erin zitten) wordt behoorlijk negatief beinvloedt als de omgevingstemperatuur hoog is.
Ik zou 'm onderin de kast zetten; daar is het doorgaans kouder.
Ik zou 'm onderin de kast zetten; daar is het doorgaans kouder.
"man is not truly one, but truly two,"
Het staat netter, ook voor de koeling is het inderdaad beter. Een stabiele koele omgeving is beter voor een UPS. Hou er rekening mee, dat ze extra warm worden, als de spanning uitvalt.Parasietje schreef op zondag 30 mei 2010 @ 02:12:
Onze kleine vzw heeft net een UPS gekocht: http://tones.be/shop_product.php?idx=105098
Nu is de vraag zeer simpel: loont het om hier ook rack-rails bij te nemen? Maakt dat veel uit voor de levensduur van zo'n ding, of mogen we het gewoon onderaan de kast stoppen (niet colocated, gewoon op bedrijfssite)?
Het kan zou wel kunnen, maar het hangt van de dikke 4u server af. Hou er rekening mee, dat je onderhoud moet plegen op de dikke 4u server, dat je dan wel met je UPS zit. Waar laat je die dan?Mogen we dit ook bovenaan een dikke 4u server pleuren, of zijn die rails echt niet tegen dat gewicht bestand?
UPS moet bovendien altijd zo laag mogelijk in je kast imv stabiliteit van je kast. Je wilt de zwaarste dingen altijd zo laag mogelijk hebben.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Dan belandt ie onderaan. Bedankt voor de raad.
WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...
Reken op 10% verlies (warmte) voor een UPS.
Dus dat komt voor zo'n kleine UPS lager dan een server uit.
Geen probleem dus.
Zo'n ding weegt ook niets. 11kg volgens de specificaties voor 2U.
Dat is maar 5,5kg / U.
Je hoeft hem dus ook niet zo laag mogelijk te hangen.
Dus dat komt voor zo'n kleine UPS lager dan een server uit.
Geen probleem dus.
Zo'n ding weegt ook niets. 11kg volgens de specificaties voor 2U.
Dat is maar 5,5kg / U.
Je hoeft hem dus ook niet zo laag mogelijk te hangen.
[ Voor 8% gewijzigd door Predator op 02-06-2010 10:30 ]
Pagina: 1