Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Meter telecom/ patch kast kabel te vinden

Pagina: 1
Acties:

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik weet dat ze bestaan maar ik kan niet op de naam komen en ben nu juist op zoek naar een dergelijke apparaat.

We hebben bij ons op het werk een patch kast staan waar alle telefoon en netwerkpoorten in uitkomen echter zijn deze nooit gelabeld geweest. Nu moeten wij deze wel gaan labelen en moeten we dus weten waar een dergelijke kabel vandaan komt. Nu zijn er apparaten die als volgt werken:

1. In de kantoor kamer hang je aan de draad meter 1 die een signaal over de kabel uitgeeft.
2. In de patch kast zweef je met meter 2 over all poorten (dus zonder connectie te maken) en deze gaat piepen wanneer hij de kabel gevonden heeft.

Ik hoop dat jullie mij een beetje begrijpen en kunnen helpen met dit onderwerp.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 06:56
een lijnpieper/kabeltracer...

Laatst heb ik die een gekocht voor 25 euro. zal ff opduikelen waar dat was!

Ah hebbes: http://www.eleshop.nl/va-kabel-tracer-p-210.html

Er staat dat ie niet op voorraad is, maar ik zou er ff voor mailen, dit was bij mij ook, terwijl ze hem gewoon hadden liggen.

Dingetje werkt goed voor wat incidenteel gebruik, als het dagelijks werk word zou ik voor een iets robuuster model gaan...

[ Voor 67% gewijzigd door LiquidSmoke op 30-05-2010 09:33 ]