HD in thin client

Pagina: 1
Acties:
  • 352 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goede avond,

Ik heb een vraagje, ik heb hier een 8-tal thin-cleints staan.
Nu wil ik er een gewone (simpele) computer van maken.
Wat voor harde schrijf zou er het beste in kunnen?

Bvd
Loran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:40
Dat ligt er toch wel een beetje aan wat voor thin clients het zijn, met sata of ide aansluiting, hoeveel ruimte heb je in de clients..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Kan je ons nog minder informatie geven? Zou handig zijn om welke thin clients het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:40

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Een thin client heeft amper rekenkracht en geheugen. Wat zou je denken ermee te kunnen bereiken als je er een hd in stopt? Als dit uberhaupt al kan, want vaak is er geen ruimte.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lesilhouette
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-07 09:42
Je kunt ze prima als reguliere desktops inzetten hoor.. Gewoon very basic XP en alle applicaties via bv. Citrix over het netwerk gebruiken :)

Desalniettemin is de informatie over welke specifieke TC gaat zou wel wenselijk zijn ;)

Gecertificeerd prutser!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:49

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Wegens zwaar gebrek aan enige eigen inzet, gaat dit topic op slot.

Voor de TS ik raad je aan de huisregels eens er op na te slaan, afgezien dat wij geen helderzienden zijn en ook niet kunnen raden wat jij hebt staan aan hardware, gaan wij er hier op GoT er vanuit dat een ieder ook enig eigen initiatief toont.

De volgende keer dat je een topic aanmaakt raad ik aan de systeem specificaties te noemen, maar daarnaast ook wat je reeds zelf hebt ondernomen of uitgezocht.

[ Voor 4% gewijzigd door _Dune_ op 29-05-2010 22:27 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.