Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds kort een gopro HD en wil dus mijn filmpjes bewerken met pinnacle studio 14 alleen heb ik daar problemen mee.

Ik splits bijvoorbeeld een stukje uit de film en voeg daar het effect speed toe die ik op 50% zet, alleen zie ik een heel ander stuk van 20 seconde eerder op de tijdlijn van waar ik het effect heb toegepast. Het geluid blijft wel goed doorlopen.

Ik ben radeloos en snap er niks van, raak hier echt zo gefrustreerd van :F
Filmpjes zijn .mp4 formaat , heb al eens met een mpg filmpje een slowmo geprobeerd en dat gaat wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukje eruit knippen en even door virtualdub heen halen een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar kan ik geen mp4 bestanden mee bewerken dus dat gaat ook niet lukken, Pinnacle werkt wel mooi en heeft weinig tot geen kwaliteitsverlies maargoed dan moet ie het wel goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-09 18:37

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 23:08:
Daar kan ik geen mp4 bestanden mee bewerken dus dat gaat ook niet lukken, Pinnacle werkt wel mooi en heeft weinig tot geen kwaliteitsverlies maargoed dan moet ie het wel goed doen.
Standaard kan VD geen mp4 openen, maar met een plugin wel.
http://www.tateu.net/software/dl.php?f=qtvd_bin

Je kunt het stukje film dat je nodig hebt dan altijd knippen en converteren naar een formaat dat Pinnacle wel goed doet. Als je lossless formaat pakt heb je geen kwaliteitverlies

[ Voor 18% gewijzigd door Caveman op 30-05-2010 11:27 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !