Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is inmiddels opgelost door Apple! :)

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2010 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schakel je mac eens uit en na een half uurtje weer aan ?
Mocht dat niet werken, raad ik je aan om de hardware test van je OS even te draaien.

Als dat niet helpt, even contact opnemen met apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Zie je het op een extern scherm ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties,

Mac uitzetten voor een half uur en daarna weer aan zal ik straks eens proberen. Maar als het daar aan zou liggen, zou het ook terugkomen, lijkt me nogal onpraktisch want ik werk er gemiddeld toch 6 a 8 uur per dag mee.
Op mijn 24 inch externe scherm is er geen rode gloed te bekennen en is alles gewoon egaal zwart.

Zometeen eens kijken onder bootcamp :)

EDIT: Onder bootcamp hetzelfde probleem.. Lijkt overigens steeds erger te worden voor m'n gevoel, maar nog steeds alleen zichtbaar in beelden met voornamelijk zwart.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2010 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54
Komt er geen licht door het apple logo achter je scherm? als de zon op mijn macbook schijnt zie ik ook wel eens een lichtere vlek in het midden van mijn scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Igor92 schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 20:08:
Komt er geen licht door het apple logo achter je scherm? als de zon op mijn macbook schijnt zie ik ook wel eens een lichtere vlek in het midden van mijn scherm.
Nee, dat lijkt me echt niet het geval, ten eerste omdat het veel meer naar rechts zit dan het Apple-logo, en ten tweede dat het echt niets te maken heeft met enigszins de vorm van een Apple-logo, en de Macbook stond tijdens de foto ook tegen de rugleuning van de bank aan, waardoor er sowieso geen licht in kon vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
Hier kan je zelf niets aan doen, dit zit in je LCD scherm.
Als je deze wegbrengt voor garantie maak dan wel een duidelijke melding onder welke condities het zichtbaar is anders komt ie terug met geen afwijking en mag je onderzoekskosten betalen.
De hele clamshell zal moeten vervangen worden bij dit model.

Succes ermee :)
Pagina: 1