Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:04
Al een tijd lang loop ik vrijwel dagelijks te vloeken op de ondermaatste prestaties van T-Mobile's 3g netwerk. Ik heb sinds anderhalf jaar het Web'n'Walk Plus abonnement a. 19,95 euro per maand (en daarvoor gewoon WnW voor een jaar), maar heb hier de afgelopen 3 maanden nauwelijks gebruik van kunnen maken. Eerst heb ik nog gedacht aan een slechte radio die ik zelf geflashed heb met een rom van xda-developers, maar het is me onderhand wel duidelijk geworden dat het probleem meer bij T-Mobile ligt dan bij mij. Omdat volgens de persberichten deze problemen niet snel zullen zijn verholpen wil ik graag a.s.a.p. overstappen naar KPN. Waarschijnlijk krijg ik het contract niet zomaar ontbonden, dat vind ik niet zo erg, maar ik wil wel mijn nummer mee krijgen. Dit is volgens de algemene voorwaarden van T-Mobile niet mogelijk. Wel is het mogelijk om mijn abonnement over te dragen, maar ook dan krijg ik mijn nummer pas terug zodra het contract afloopt.
Nu is mijn vraag: zou het mogelijk zijn om t-mobile zo ver te krijgen dat ik mijn nummer naar een andere provider mee mag nemen?

[ Voor 4% gewijzigd door zzattack op 29-05-2010 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat had T-mobile je hierover te melden?

Je kan sowieso je nummer meenemen, als je je contract maar tot het einde betaalt. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ja hoor dat kan gewoon, je kan maandag gewoon naar KPN winkel gaan en een abbo nemen met je huidige nummer. Je hebt dan bij Tmobile een abbo zonder telefoonnummer die je tot het einde van je contract moet betalen.

Ik merk ook dat T-mobile erg slecht is de laatste maanden. Soms komen me calls gewoon niet eens aan krijg soms wel 10 keer achter elkaar dat verbinding mislukt is. Maar goed ik zit er helaas nog een jaar aan vast voor 60 euro in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Precies, je kan wel degelijk weg met nummerbehoud, alleen zul je je huidige contract voor de resterende duur moeten 'afkopen'.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Lees het onderstaane overigens ook even:
Storing Internet T-Mobile
nieuws: T-Mobile: Op korte termijn geen oplossing voor belproblemen

Je kan natuurlijk proberen om onder het mom van 'dekkingsklachten' onder je contract uit te komen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:04
Mijn zusje heeft nog geen telefoonabonnement (nu hi-prepaid), en aangezien ze toch weinig ermee zou internetten wil ze het slechte bereik met 3g wel voor lief nemen. Aan de klantenservice vroeg ik dus of zij het abonnement gewoon met haar nummer kan gebruiken, en dat ik het telefoonnummer meeneem naar een andere provider. De mevrouw aan de lijn vertelde mij dat dat volgens de algemene voorwaarden niet mogelijk was "en daar zullen we maar niet over in discussie gaan".
WeAreLegion schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 19:01:
Ja hoor dat kan gewoon, je kan maandag gewoon naar KPN winkel gaan en een abbo nemen met je huidige nummer. Je hebt dan bij Tmobile een abbo zonder telefoonnummer die je tot het einde van je contract moet betalen.
Aha, dat is al beter dan wat me aan de klantenservice verteld werd.
alt-92 schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 19:01:
Precies, je kan wel degelijk weg met nummerbehoud, alleen zul je je huidige contract voor de resterende duur moeten 'afkopen'.
Hoe zit het dan precies wanneer ik het abonnement overdraag? Dan betaal ik het abonnement gewoon maandelijks af, alleen voor een ander nummer. Volgens de klantenservice is het wel mogelijk dat mijn zusjes tel. nr. aan mijn huidige abonnement gekoppeld wordt, alleen heb ik dan tot het einde van de contractsperiode geen beschikking over mijn eigen nummer.

[ Voor 51% gewijzigd door zzattack op 29-05-2010 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Mij staat bij dat T-mobile ergens een optie heeft dat je je contract door een ander over kan laten nemen, uiteraard is dat niet gratis. Misschien een tip om daar eens naar te zoeken.

Pagina: 1