Al een tijd lang loop ik vrijwel dagelijks te vloeken op de ondermaatste prestaties van T-Mobile's 3g netwerk. Ik heb sinds anderhalf jaar het Web'n'Walk Plus abonnement a. 19,95 euro per maand (en daarvoor gewoon WnW voor een jaar), maar heb hier de afgelopen 3 maanden nauwelijks gebruik van kunnen maken. Eerst heb ik nog gedacht aan een slechte radio die ik zelf geflashed heb met een rom van xda-developers, maar het is me onderhand wel duidelijk geworden dat het probleem meer bij T-Mobile ligt dan bij mij. Omdat volgens de persberichten deze problemen niet snel zullen zijn verholpen wil ik graag a.s.a.p. overstappen naar KPN. Waarschijnlijk krijg ik het contract niet zomaar ontbonden, dat vind ik niet zo erg, maar ik wil wel mijn nummer mee krijgen. Dit is volgens de algemene voorwaarden van T-Mobile niet mogelijk. Wel is het mogelijk om mijn abonnement over te dragen, maar ook dan krijg ik mijn nummer pas terug zodra het contract afloopt.
Nu is mijn vraag: zou het mogelijk zijn om t-mobile zo ver te krijgen dat ik mijn nummer naar een andere provider mee mag nemen?
Nu is mijn vraag: zou het mogelijk zijn om t-mobile zo ver te krijgen dat ik mijn nummer naar een andere provider mee mag nemen?
[ Voor 4% gewijzigd door zzattack op 29-05-2010 19:00 ]