Ik heb Steam op m'm Mac gezet, en dat is allemaal leuk en aardig behalve dat Steam het mapje Programma's incl. inhoud heeft verplaatst van m'n thuismap naar de map Macintosh HD. Nu staat in de thuismap de map Applications, met alleen een alias naar HalfLife 2. En als ik de map Programma's terug wil slepen naar m'n thuismap, dan gaat 'ie hem kopieren, maar dat wil ik niet. Hoe moet ik dit wel doen?
De map programma's staat bij iedereen onder de root. Hierdoor kunnen andere gebruikers ook gebruik maken van de applicaties.
Al mijn programma's staan onder HD\programma's. Onder gebruiker\programma's staat niks.
Toen ik Steam installeerde zette hij de snelkoppeling onder gebruiker\programma's, maar dat mapje heb ik gewoon weggehaald.
Toen ik Steam installeerde zette hij de snelkoppeling onder gebruiker\programma's, maar dat mapje heb ik gewoon weggehaald.
Dank, kaassouffle en Pendora! Dacht dat programma's oorspronkelijk onder gebruiker stond, maar dat had ik dus fout. Steam heeft daar dus enkel het mapje Applications geplaatst, vandaar mijn verwarring. Dank!
Edit: Iemand enig idee waarom die map in het Nederlands überhaupt programma's heet en niet applicaties? Applicaties is ten eerste een betere/simpelere vertaling en bovendien is programma's een beperktere term, heb ik het idee. Applicaties lijkt de lading beter te dekken.
Edit: Iemand enig idee waarom die map in het Nederlands überhaupt programma's heet en niet applicaties? Applicaties is ten eerste een betere/simpelere vertaling en bovendien is programma's een beperktere term, heb ik het idee. Applicaties lijkt de lading beter te dekken.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2010 19:43 ]