Komend studiejaar ga ik aan de TU Delft studeren(Luchtvaart en Ruimtevaart techniek) en heb ik dus een laptop nodig. Ook om door te kunnen werken(oa photoshop en programmeren) in de trein als ik terug ga naar het thuisfront(Groningen).
Maar de vraag is nu welke?
Op dit moment heb ik al een 24" 2.66 ghz imac.
Ik moet dus een keuze maken tussen het volgende:
1. Imac houden en MBP 13" kopen.(maar ik ben een beetje huiverig voor de kleine resolutie)
2. Imac verkopen en MBP 15" highres + external monitor kopen(ongeveer 150-200 euro).
Als ik de imac voor ongeveer 800 euro verkoop(zou het meer kunnen? Zit ook nog 2 jaar applecare op) en een monitor van rond de 200 euro koop zijn optie 1 en 2 ongeveer even duur.
Wat zouden jullie mij adviseren? Ga ik veel snelheidsverschil merken met die i5 processor tov mijn imac?
En is de kleine resolutie van de 13" echt zo dramatisch of valt het wel mee?
Alvast bedankt
Maar de vraag is nu welke?
Op dit moment heb ik al een 24" 2.66 ghz imac.
Ik moet dus een keuze maken tussen het volgende:
1. Imac houden en MBP 13" kopen.(maar ik ben een beetje huiverig voor de kleine resolutie)
2. Imac verkopen en MBP 15" highres + external monitor kopen(ongeveer 150-200 euro).
Als ik de imac voor ongeveer 800 euro verkoop(zou het meer kunnen? Zit ook nog 2 jaar applecare op) en een monitor van rond de 200 euro koop zijn optie 1 en 2 ongeveer even duur.
Wat zouden jullie mij adviseren? Ga ik veel snelheidsverschil merken met die i5 processor tov mijn imac?
En is de kleine resolutie van de 13" echt zo dramatisch of valt het wel mee?
Alvast bedankt