Ik heb vervelend probleem. Sinds bleek dat mijn oude moederbord niet helemaal naar behoren werkte, heb ik een nieuwe aangevraagd en gekregen. Heb het systeem in elkaar gezet, windows 7 ultimate er op gezet en aanvankelijk bleek alles naar wens te werken. Maar het begint er op te lijken dat als ik iets enigzins intensiefs probeer te doen op de computer, dat ik een 'willekeurig' BSOD krijg. Soms treed de BSOD op als ik in bijv. Nero Recode een BR-video encodeer, maar soms ook (in het ernstigste geval) als ik een webpagina bekijk die veel poespas heeft (veel zware flash-video's enzo). Ik heb ook geprobeerd windows vannacht opnieuw te installeren. Dit is gelukt, maar wederom kreeg ik weer dezelfde BSOD's. Hieronder 2 screenshots van 2 verschillende BSOD's uit BlueScreenView:

klikbaar
Ik heb ook al memtest86+ gedraaid, die heeft geen fouten kunnen vinden.
Belangrijkste specs:
AMD Athlon 64 X2 4600+ Proc.
ASROCK N68-GE Mobo
MSI R4550-MD1GH Graka
6GB Ram (2x 2GB in DC, 2x1G in DC)
Windows 7 Ultimate x64 O.S.
Wat zou de oorzaak kunnen zijn van het probleem?
EDIT// Ik heb net de Graka er uit gehaald, en de monitor aangesloten op de onboard vga poort van het mobo. Inmiddels heb ik vastgesteld dat als ik Nero Vision een BR-video schijf laat maken, hij tijdens het transcoderen van de video vastloopt en een BSOD geeft. Vaak houd hij het nog geen minuut vol.

klikbaar
Ik heb ook al memtest86+ gedraaid, die heeft geen fouten kunnen vinden.
Belangrijkste specs:
AMD Athlon 64 X2 4600+ Proc.
ASROCK N68-GE Mobo
MSI R4550-MD1GH Graka
6GB Ram (2x 2GB in DC, 2x1G in DC)
Windows 7 Ultimate x64 O.S.
Wat zou de oorzaak kunnen zijn van het probleem?
EDIT// Ik heb net de Graka er uit gehaald, en de monitor aangesloten op de onboard vga poort van het mobo. Inmiddels heb ik vastgesteld dat als ik Nero Vision een BR-video schijf laat maken, hij tijdens het transcoderen van de video vastloopt en een BSOD geeft. Vaak houd hij het nog geen minuut vol.
[ Voor 12% gewijzigd door Didel op 29-05-2010 14:14 ]