Philips refundactie bij Makro?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-08 17:16

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Net het Makroboekje van 1 t/m 14 juni in de bus waar de TV in staat die ik op het oog heb.

Deze is voor 772 inc BTW _na_ een Philips Refund (769 via internet inc verzendkosten), nu heb ik al op de Philipssite lopen zoeken, maar (hoezo) is die refund alleen bij de Makro?

Volgens de Makrosite staat er pas dinsdag meer info over die refundactie. Als dit een algemene refundactie is :o 8) Bij meer refundacties op de Makrosite blijken dit algemene refunds te zijn..

In het BCC-krantje van afgelopen week staat dezelfde refundactie, nu ergens zo'n formulier zien te vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door Wiethoofd op 29-05-2010 15:04 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon afwachten dus. Niet erg topicwaardig lijkt me, misschien kun je het even in een aanbiedingen-topic plaatsen voor LCD televisies. Zodat mensen die een TV willen aanschaffen op de hoogte zijn van deze lucratieve actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Wiethoofd,

Dit heeft te maken dat Philips zelf actie's bedenkt en de zogenaamde ambilight weken aan winkeliers toezegt.
Houdt in dat de winkelier alles moet noteren en later de klant geld terug krijgt.
Weet dat dit bij EP Hans Brinkhuis €100,- is, heb voor kennis daar net oud model verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-08 19:01

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Grote kans dat die goedkoopste die je op internet vind niet meedoen aan de actie. Vaak zijn dat grijze imports....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-08 17:16

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Kijk, dat zijn nog eens leuke berichten:
Ga naar de Philips actiewebsite en klik op "Registreer mijn product". Na uw registratie ontvangt u per e-mail een unieke code die gekoppeld is aan uw persoonlijke gegevens. Print de brief met de barcode uit en stuur deze samen met een kopie van uw aankoopbewijs en de originele streepjescode uit de verpakking op naar:

Philips Consumer Lifestyle
o.v.v. Philips WK Ambilightweken
De Schakel 17
5651 GH Eindhoven

Deze actie geldt alleen voor aankopen in de periode van 1 juni 2010 t/m 15 juli 2010

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-08 23:06

wontcachme

You catch me? No you wont

He, jij ook een Makro klant :+ . Vanochtend om 07:00 daar de philips 42pfl8404 die in de aanbieding is gehaald. Na de philipskorting nog maar 712 euro. Erg mooi beeld tot nu toe. Zeker de HD zenders springen ervan af

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Pagina: 1