In de verkenner zie ik
Mijn documenten
My documents
Mijn muziek
My music
Mijn video's
My video's
Mijn afbeeldingen
My picture's
Users
Gebruikers en daarin mappen met: (mijn naam is in dit geval mijn echte naam)
"mijn voornaam"
"mijn volledige naam"
"mijn naam,mijn volledige naam"
"MIJNNAAM"
users (nog een keer)
Etc, etc,
Dit is toch niet normaal
En al die mappen hebben weer allerlei submappen
En downloadmappen
Kortom:
Ik wordt er gek van, ik kan er werkelijk geen touw meer aan vastknopen het is een onoverzichtelijke brei.
En dan ga ik het maar niet hebben over de gedeelde mappen en accounts (ook 4 of 5 verschillende opties)
Windows 7 verzuipt in de optie's beveiligingsbelemmeringen en voor alles wat ik wil veranderen is de uitkomst altijd nul.
Kent iemand uberhaupt iemand die ooit wel eens iets gehad heeft aan de ingebouwde "probleemoplossers?"
Het antwoord is altijd:" windows kan dit probleem niet oplossen"
De vraag is:"moet ik opnieuw installeren of is dit normaal en moet ik op een 5 jarige 6-daagse dagopleiding om met Windows 7 te kunnen werken?"
Mijn documenten
My documents
Mijn muziek
My music
Mijn video's
My video's
Mijn afbeeldingen
My picture's
Users
Gebruikers en daarin mappen met: (mijn naam is in dit geval mijn echte naam)
"mijn voornaam"
"mijn volledige naam"
"mijn naam,mijn volledige naam"
"MIJNNAAM"
users (nog een keer)
Etc, etc,
Dit is toch niet normaal
En al die mappen hebben weer allerlei submappen
En downloadmappen
Kortom:
Ik wordt er gek van, ik kan er werkelijk geen touw meer aan vastknopen het is een onoverzichtelijke brei.
En dan ga ik het maar niet hebben over de gedeelde mappen en accounts (ook 4 of 5 verschillende opties)
Windows 7 verzuipt in de optie's beveiligingsbelemmeringen en voor alles wat ik wil veranderen is de uitkomst altijd nul.
Kent iemand uberhaupt iemand die ooit wel eens iets gehad heeft aan de ingebouwde "probleemoplossers?"
Het antwoord is altijd:" windows kan dit probleem niet oplossen"
De vraag is:"moet ik opnieuw installeren of is dit normaal en moet ik op een 5 jarige 6-daagse dagopleiding om met Windows 7 te kunnen werken?"