Ik zit geloof ik in het zelfde schuitje, ik ben er inmiddels helemaal klaar mee met die vodafone blox, ik heb gisteren
avond (half 8 ?) een zorgeloos internet blox gekocht.
Daarna ben ik lekker gaan surfen op mijn telefoon, werkte lekker snel met 3,5G

was ik echt tevreden over, totdat ik op een gegeven moment een smsje kreeg, "uw prepaid tegoed is op waardeer op blablabla" .
Echt een WTF momentje voor mij, ik dus gelijk die gasten opgebeld
(35c per minuut
) daarna dus te horen gekregen dat ik 500MB had en daar nog niks van had gebruikt, dus dat ging meneer even fixxen.
Dus een kwartiertje er na was ik weer aan het surfen, weer die kl*te sms

was dus kennelijk nog niet aangsloten op die blox.
Gezien het toen al 9u was geweest was de klantenservice dicht, dus vanmorgen maar weer eens geprobeert.
"goede morgen meneer uw blox is verlopen, u betaalt nu weer voor internet"
- ja maar ik had
zorgeloos internet ?
"ja meneer daar kan ik niks aan doen bla bla, hier heb heb je weer 4,75 terug, dan kan je weer een nieuwe blox kopen"
- ja lekker dan ik heb net 20 euro verstookt aan internet.
"ja meneer daar kan ik niks aan doen, u heeft met prepaid gewoon een limiet van 500MB"
-whut, ik heb het net een paar uur gebruikt en dan zit ik al door die bundel heen ? lekker zorgeloos dan of niet
"stilte"
"ja daar kan ik geen uitspraak over doen"
beetje stom ook dat ik die blox terug krijg qua tegoed en dat ik 6,77 aan kosten kwijt ben voor dat gesprek.
maar ja meneer, prepaid heeft nu eenmaal een betaalde klantenservice _waar ik niks aan heb_ ?
Ik heb nu een klacht ingediend bij vodafone over de gang van zaken etc. ik vind het gewoon niet kunnen dat ze adverteren met zorgeloos internet voor 4.75 (scherpe prijs !) en dat je alles behalve zorgeloos kan internetten.
_of_ is er toch iets anders mis gegaan want ik kan me haast niet voorstellen dat ik 500MB in een avondje verstook met 3 Youtube filmpjes, 2 keer nu.nl laden en even wat rondkijken op GoT .
EDIT
Ik heb ook helemaal niks gehoord van dat mijn blox was verlopen, ze trekken gewoon mijn prepaid leeg..
offtopic:
zijn er ook providers die zorgeloos internet aanbieden waar je geen negatieve ervaringen van overoud maar dat je er blij van word?
[
Voor 10% gewijzigd door
BGB4rn op 23-07-2010 10:05
]