Dag allemaal,
Ik heb een probleem met mijn MSI moederbord. Zodra ik een programma start dat grafisch wat meer vraagt dan normaal (3d applicaties etc) slaat na een tijdje mijn pc vast. De tijd waarin dit gebeurd hangt af van hoe zwaar dit programma is. Bij 3d game's gebeurt dit al na 1 a 2 minuten. Dit vind ik vrij irritant.
Wat er gebeurd is dat het systeem compleet vastloopt, soms als je geluk hebt krijg ik nog een BSOD waarop niet veel bijzonders staat. Soms is het zelfs zo dat na een reset de HDD niet meer start of soms krijg ik geen beeld. Ik moet dan echt de pc helemaal uitzetten en daarna aan.
Mijn specs:
Moederbord: MSI P6NGM met Intel Core 2 Duo processor 2.00 GHz
Wat ik allemaal al tevergeefs geprobeerd heb om het op te lossen:
Alvast bedankt
Ik heb een probleem met mijn MSI moederbord. Zodra ik een programma start dat grafisch wat meer vraagt dan normaal (3d applicaties etc) slaat na een tijdje mijn pc vast. De tijd waarin dit gebeurd hangt af van hoe zwaar dit programma is. Bij 3d game's gebeurt dit al na 1 a 2 minuten. Dit vind ik vrij irritant.
Wat er gebeurd is dat het systeem compleet vastloopt, soms als je geluk hebt krijg ik nog een BSOD waarop niet veel bijzonders staat. Soms is het zelfs zo dat na een reset de HDD niet meer start of soms krijg ik geen beeld. Ik moet dan echt de pc helemaal uitzetten en daarna aan.
Mijn specs:
Moederbord: MSI P6NGM met Intel Core 2 Duo processor 2.00 GHz
Wat ik allemaal al tevergeefs geprobeerd heb om het op te lossen:
- Nieuwe drivers geïnstalleerd voor beeldscherm e.d
- Windows in zijn geheel opnieuw geïnstalleerd.
- Extra FAN in de kast geplaatst op de video chip
- Moederbord gecontroleerd op kapotte elco's
- Andere voeding geprobeerd
- Windows probleem oplosser (tja je weet maar nooit
)
Alvast bedankt