Ik zit met een probleempje...
Ik wil deze pc bestellen:
Nu is mijn probleem... Ik ben 14 jaar. Mijn ouders moeten dus ook akkoord zijn voor ik mag bestellen.
Ik wil dan ook geen enkele flater begaan t.o.v. mijn ouders die nogal erg omgaan met dit soort dingen
.
Ik woon in België, wat deze bestelling volgens mij alleen maar moeilijker maakt.
Weten jullie waar ik hem best kan bestellen? Verzenden is voor mij eigenlijk geen optie.
Ik weet dat dicht bij mij Alternate gevestigd is. Ik las echter op Tweakers dat dit niet echt een "aan te bevelen" shop is. Maar als ik kijk wat de andere mogelijkheden zijn... zie ik dat enkel Zercom Computers Eindhoven, Max ICT, Cool-prices.nl en Azerty alle onderdelen beschikbaar hebben. Deze winkels liggen echter wat ver van huis om zo maar even af te gaan halen. Verzenden zie ik niet zitten, wegens ouders: als er iets mis aan is, wil ik kunnen binnenspringen in de shop en kunnen genieten van een goede service
. Of zie ik die verzending mis? Graag dan ook nog dat het systeem niet super duur uitkomt... daarmee bedoel ik... ik ken ook enkele locale computerwinkels maar die prijzen liggen veel duurder dan online shops en die hebben ook niet alles binnen. Het liefst heb ik alle onderdelen ook in één shop binnen... zodat we niet naar verschillende shops moeten om af te halen/ als er iets kapot is.
Geen makkelijke eisen zeker?
Samenvatting:
Daar heb ik dan wel graag goede argumenten voor ( i.v.m. ouders
)
Alvast bedankt!
Ik wil deze pc bestellen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD502HJ, 500GB | € 43,- | € 43,- |
| 1 | Sony AD-7240S | € 19,15 | € 19,15 |
| 1 | Antec Three Hundred | € 45,- | € 45,- |
| 1 | AMD Athlon II X4 630 | € 93,09 | € 93,09 |
| 1 | be quiet! L7 430W | € 42,90 | € 42,90 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G | € 98,50 | € 98,50 |
| 1 | MSI 770-G45 | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Sapphire HD 5670 512MB GDDR5 PCI-E | € 76,15 | € 76,15 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 477,74 | |
Nu is mijn probleem... Ik ben 14 jaar. Mijn ouders moeten dus ook akkoord zijn voor ik mag bestellen.
Ik wil dan ook geen enkele flater begaan t.o.v. mijn ouders die nogal erg omgaan met dit soort dingen
Ik woon in België, wat deze bestelling volgens mij alleen maar moeilijker maakt.
Weten jullie waar ik hem best kan bestellen? Verzenden is voor mij eigenlijk geen optie.
Ik weet dat dicht bij mij Alternate gevestigd is. Ik las echter op Tweakers dat dit niet echt een "aan te bevelen" shop is. Maar als ik kijk wat de andere mogelijkheden zijn... zie ik dat enkel Zercom Computers Eindhoven, Max ICT, Cool-prices.nl en Azerty alle onderdelen beschikbaar hebben. Deze winkels liggen echter wat ver van huis om zo maar even af te gaan halen. Verzenden zie ik niet zitten, wegens ouders: als er iets mis aan is, wil ik kunnen binnenspringen in de shop en kunnen genieten van een goede service
Geen makkelijke eisen zeker?
Samenvatting:
- Shop waar ze alles binnen hebben
- Goede service!
- Afhaling mogelijk
- Niet te duur als het kan
Daar heb ik dan wel graag goede argumenten voor ( i.v.m. ouders
Alvast bedankt!