1. kan niet ontbreken natuurlijk, de eifeltoren, meestal weinig bijzonders omdat het allemaal dezelfde foto's zijn. Deze vind ik dan wel weer erg goed vanwege de compositie, niet zo standaard recht in het midden en je laat duidelijk meer van de omgeving zien. Nette plaat.
2. Kortweg top, scherpte(diepte), past goed in de serie
3. Foto is ok, maar ik vind het net wat te weinig Parijs. Zou net zo goed een stalen brug om de hoek kunnen zijn.
4/5. Beide best wel ok, maar wat teveel van hetzelfde. Persoonlijk zou ik 4 eruit halen.
6. Mooie compositie, goed
7. Wat cliché maar voor mij ligt het onderwerp wat meer op het drukke verkeer waardoor het toch een net wat andere/beter plaat is.
8. Lijkt mij wat scheef te staan en geeft wat weinig Parijs weer naar mijn idee. Maar ff recht zetten en het is een top plaat.
9. SLR fantastische spot, maar voor mij geen Parijs en vind de foto wat compositie betreft ook niet sterk.
10. SUPER!!!, had misschien iets beter gekund als die man op de trap had gelopen, maar dan zou ik die ook moeten zien.
11. Ook goed, maar niet zo sterk als foto 10. en op dezelfde locatie genomen. Maar niet uit deze serie verwijderen

12. Wat grauwe kleuren en wat donker, daarnaast lijkt het dat het hoofd van de hoofdpersoon wat bewogen is.
13. Schijnt tegenwoordig in Parijs noodzakelijk te zijn, politie met allerlei attributen. Sterke plaat.
14. Gallardo, nice

, foto is ook erg goed. Maar zou voor mij net zo goed in een willekeurige andere stad gemaakt kunnen zijn.