Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezocht: Windows Me Nederlands

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11 12:44
Ik probeer hier een oude laptop te reanimeren. Ik zou hier terug Windows Me Nederlands op willen zetten, daar ik er ook een officiële key voor heb (licensie sticker op de laptop). Enige probleem: ik heb geen install cd's meer.
Heb al even gezocht naar torrents e.d. maar geen geluk.
Weet iemand hoe ik hier nog aan kan geraken?

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik reanimeerde in het verleden ook nog wel eens oude laptopjes (voor ontwikkelingswerk in Afrika). Tegenwoordig alleen nog maar als de laptop minstens XP kan draaien.

Op een oud gebakje wat echt te traag / te weinig geheugen heeft voor XP zou ik liever 98SE installeren dan ME.

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11 12:44
Mja, XP draait er ook nog wel op, maar aangezien het voor doorverkoop is, zet ik er liever de originele Windows op...

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Eh ja... Ik heb er nog wel een. Maar is een upgrade CD, dus je moet op een bepaald moment de "weg wijzen" naar een map met installatie bestanden van Windows 98, maar je kunt wel een schone installatie doen.

Wat ik altijd deed was starten vanaf een 98 CD, schijf partitioneren en formatteren, dan een lege map Win98 maken op de C schijf, alle bestanden uit de Win98 map op de CD even hiernaar kopiëren. Vervolgens opnieuw booten met Windows ME schijf erin, installatie start en tijdens installatie als erom gevraagd wordt even bladeren naar de Win98 map op de harde schijf

Maar anders dan dat, mag je de originele upgrade CD zo hebben. De key op je oude laptop zou moeten werken.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wij hebben geen enkele mogelijkheid om te zien of je al dan niet een key hebt dus we gaan je niet helpen aan een manier om dit te downloaden op grond van ons anti-warezbeleid.. Daarnaast is het forum ook niet bedoeld voor vraag en aanbod dus de software op een andere manier op de kop tikken via het forum zit er ook niet in.

Dit topic gaat dan ook op slot.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.