[Multiplatform] Test Drive: Unlimited 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste
Acties:
  • 91.256 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

Tsja, het is toch echt een TDU2 topic, dus dan krijg je hier ook feedback te horen, zowel negatief als positief.

Maar uiteraard moet de feedback ten eerste op de beta forums belanden zodat ze er wat mee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 18:22
NDA...

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Wanneer komt de officiële versie voor de pc nu eigenlijks? Lees in de start post 25-09-2010 maar op andere sites Q1 van 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Is allang uitgesteld. 2011 ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Ik heb een beta key gekregen en het spel is inmiddels geïnstalleerd, helaas kan ik nog niet spelen op dit moment. Krijg invalid key foutmelding en dat schijnt te maken te hebben met de tijden waarop de servers beschikbaar ziijn. Kan iemand mij vertellen of ik het spel vanavond of morgen al kan uitproberen?

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nee. Zie de forums.............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

frankknopers schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 20:00:
Ik heb een beta key gekregen en het spel is inmiddels geïnstalleerd, helaas kan ik nog niet spelen op dit moment. Krijg invalid key foutmelding en dat schijnt te maken te hebben met de tijden waarop de servers beschikbaar ziijn. Kan iemand mij vertellen of ik het spel vanavond of morgen al kan uitproberen?
Het is maar één enkele playday, en dat is morgen pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

BioHazard schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 20:04:
[...]

Het is maar één enkele playday, en dat is morgen pas.
Crap, morgen post sorteren en rondbrengen (samen dik 5 uur werken...)

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Volgens de devs mag je de beta keys niet doorgeven dus dat leven we dan maar na :)
NOTE: This invitation is for your personal use only. If you choose not to participate, do not forward this information to anyone else.

[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 08-10-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:55
frankknopers schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 20:08:
[...]

Crap, morgen post sorteren en rondbrengen (samen dik 5 uur werken...)
Hij is van 6 tot 10 nederlandse tijd, dus dat zit wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Eh nope... Het is 16:00 to 20:00 GMT

We zitten hier in de GMT+1, dus dat betekend dat we van 17:00 tot 21:00 zitten ;) of maak ik hier nu een gruwelijke fout? haha

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:54
Het is nu GTM +2(iets met zomertijd ;) ) Linkje
Dus dat wordt 18 tot 22 vanavond, moet helaas wel werken tot half 9 :(

[ Voor 19% gewijzigd door naaitsab op 09-10-2010 09:22 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naaitsab schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 09:21:
Het is nu GTM +2(iets met zomertijd ;) ) Linkje
Dus dat wordt 18 tot 22 vanavond, moet helaas wel werken tot half 9 :(
Ah, ik dacht ook 17:00... nog even wachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Bah, wat slecht. Deel 1 was beter. De controls kloppen niet, en grafisch vind ik het ook maar matig, bijvoorbeeld de interieurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Sagaris schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 20:14:
[mbr]Volgens de devs mag je de beta keys niet doorgeven dus dat leven we dan maar na :)[/]

[...]
Woops! Excuse me, zo goed heb ik het allemaal niet doorgelezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
BioHazard schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 18:57:
Bah, wat slecht. Deel 1 was beter. De controls kloppen niet, en grafisch vind ik het ook maar matig, bijvoorbeeld de interieurs.
Beta, NDA, half jaar tot het game op de markt is, community die meehelpt voor features, veel users die bugs melden & suggesties doen,...

Zonde dat er mensen zijn die het wel goed menen en graag willen helpen, maar dan geen key krijgen en jou hier zo moeten bezig zien... Als je niets zinniger te doen hebt met je beta key dan wat NDA schenden en flamen op een game in ontwikkeling, laat hem dan schrappen door Atari. OK?

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Zeik niet. Inhoudelijk zeg ik niks over het spel. En verder zeg ik wat wel vaker is gezegd hier. En ik zeg nergens dat ik het alleen speel om het spelen.

Ik zie het alleen niet gebeuren dat zulke grote onderdelen nog een grote overhaul gaan krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door BioHazard op 10-10-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:21

Entity

9000rpm

Iemand deze trailer al gezien? Eindelijk definitieve bevestiging dat Ferrari er ook weer in zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
Helemaal vergeten dat ik een closed beta key had gekregen. Nu dus even gedownload, maar ze zijn bezig met de servers ofzo, hoelang duurt dat meestal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Entity schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:37:
Iemand deze trailer al gezien? Eindelijk definitieve bevestiging dat Ferrari er ook weer in zit :)
De mensen die de beta spelen wisten dat al.

@Jefrim
Je kan alleen op vastgestelde dagen en tijden spelen. Ik zou niet precies weten wanneer de eerst volgende keer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

feep schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:46:
[...]

De mensen die de beta spelen wisten dat al.
De mensen die de beta niet spelen (waaronder ondergetekende) wisten dat nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
Ik heb me ook maar aangemeld voor de beta, ben zeer benieuwd naar deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=87062

Er zijn nog een aantal beta keys beschikbaar. Je moet je wel registreren.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ook via TDU2 site kun je via fileplanet nog beta keys krijgen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 13:09

jbbrans

De keys die nu uitgegeven worden, zijn alleen voor een massa test vanavond.
De "gewone" test dagen kan je er niet mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:54

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik haal de beta nu ook binnen na een fileplanet mailtje. Maar als ik het goed begrijp is het dus alleen voor vanavond tussen 21.00 en 01.00 mogelijk om ermee te spelen?

Zou wel jammer zijn, maar toch maar even proberen. Heb me met TDU 1 prima vermaakt en ben wel benieuwd.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Ze brengen inderdaad losse keys uit voor de massatest van vanavond, helaas ben ik niet thuis :(. Heb al wel een paar keer meegereden op de reguliere test momenten. Bevalt me steeds beter :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
bvk schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:51:
Ik haal de beta nu ook binnen na een fileplanet mailtje. Maar als ik het goed begrijp is het dus alleen voor vanavond tussen 21.00 en 01.00 mogelijk om ermee te spelen?
We zitten nu met GMT+2, dus dan zou het van 22.00 tot 02.00 zijn. Correct me if I'm wrong. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Laatst online: 23-07 09:53
Ben benieuwd vanavond :D tijdje niet meer gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Dirk149 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:17:
[...]

We zitten nu met GMT+2, dus dan zou het van 22.00 tot 02.00 zijn. Correct me if I'm wrong. ;)
Nederland zit op GMT+1, bij ons is het een uur later dan in Engeland (Greenwich time = GMT). Dus ik ga het gewoon vanaf 21.00 proberen, dan is het in ieder geval 12 uur 's middag's in San Francisco en dat is PMT ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Nee, Nederland zit op GMT+2.

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/24dhi5t.jpg

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Dan zijn ze een uur eerder gestart.. want vanaf 21:00 liepen de servers al...

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:40
Waarom is de audi dealer leeg? en waar kan ik nu een andere auto halen ipv die mustang?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Laatst online: 31-07 19:34
Ik heb heel de avond met een Ferrari rond gesjeesd. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Ik ook, na eerst die Mustang zwart gespoten te hebben en daarna tevergeefs zoekend naar een tuner. Ging aardig verder, wel de game een paar keer opnieuw moeten starten.

Ziet er verder wel veelbelovend uit :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Laatst online: 23-07 09:53
Minaaj schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:38:
Waarom is de audi dealer leeg? en waar kan ik nu een andere auto halen ipv die mustang?:P
bij mij werkte het spel niet, vaag... andere auto ? ga naar je map en doe de optie voor je character geloof ik dan staat er een dealer waar 8 auto's staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
LightStar schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:59:
[...]

bij mij werkte het spel niet, vaag... andere auto ? ga naar je map en doe de optie voor je character geloof ik dan staat er een dealer waar 8 auto's staan.
Ik krijg bij het opstarten van het spel wel heletijd Imput not Supported, iets met hertz oid.. maarja met alt enter en dan reso change werkt het weer.
Auto's had ik idd gevonden, heb nog wel even plezier gehad met multiplayer challenges (follow the leader)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Voor de beta en ign testers onder ons, het hele weekend is de server online _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik dus
  • Laatst online: 05-09 18:31
ja daar heb je tenminste iets aan, de vorige play tests waren altijd vrij kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
Nou ik heb 'm ook nu, de beta, maar ik vind 'm zwaar tegenvallen. Grafisch is nou niet echt bijzonder en het loopt erg slecht. Maarja ik heb nu pas 10min. ff rond gereden dus kan d'r nog niet veel over zeggen. Deel 1 blijft zeker weten een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Betakeys mogen volgens de ontwikkelaars niet gedeeld worden, dus daar houden we ons hier ook maar aan :).

[ Voor 86% gewijzigd door PromoX op 30-10-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Ik vind het spel juist er erg mooi uitzien, wat me ook opvalt is dat je nooit zoals bij GTA ect en andere spellen iets van de omgeving hoeft te laden, hoe hard je ook rijd je ziet niks "opgebouwd" worden..

Zo weer spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Ik zag dat ik ook een e-mail met een key heb gehad, toch maar ff downloaden dan...
Heb de eerste TDU altijd wel met plezier gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
movo. schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:28:maarja ik heb nu pas 10min. ff rond gereden dus kan d'r nog niet veel over zeggen. Deel 1 blijft zeker weten een stuk beter.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:08
Nevermind, heb een key :)

Wat een baggerspel tot nu toe. Hij begint in een vage resolutie, de intro vind ik gaar, je MOET online spelen zo te zien en het lagged als de *piep*.

De besturing is wel te doen maar zou beter kunnen, ik moet alles omlaag schroeven om het een klein beetje speelbaar te maken... TDU1 vind ik ook tot nu toe veel beter. Bovendien, wie houd er van steeds 's nachts te rijden en in de regen? Doe mij maar een prachtige zon op een mooi eiland zoals in TDU1. Een beetje weersverschil mag er wel zijn maar op deze manier is het ook niet leuk.

Het enige wat ik in TDU1 miste was dat de wegen te hoekig waren. Nu hebben ze daar gelukkig wel wat aan gedaan in TDU2.

[ Voor 185% gewijzigd door Sluuut op 30-10-2010 18:16 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Laatst online: 02-01 11:18
nou, vandaag weer eens gespeeld, nieuwste versie van de beta, en nog steeds valt het me vies tegen :(

jammer, want het was een titel waar ik veel van verwachte, maar de handling is ronduit klote imo, zelfs na flink wat sleutelen aan de settings moet je aan dat stuur hangen alsof je in een freaking tank rijdt.

ik heb een g25, waarbij het normaal erg leuk is om de koppeling erbij te gebruiken, behalve hier... je moet zo sloom schakelen dat je die hele koppeling beter uit kan zetten, want dit schiet niet op, terwijl het in TDU1 prima was.

alles in de besturing voelt zo indirect als wat, erg jammer.

daarnaast is de beeldkwaliteit op medium wel acceptabel, maar draait het niet soepel, terwijl het niet mooier is geworden dan de vorige tdu op hogere settings (hoger niet getesteivm gebrekkige videokaart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

ik heb geen beta key ontvangen :| dat is pas jammer , wees blij dat je de beta speelt nu
want ik zit al JAREN te wachten net als jullie en jullie klagen over een beta come on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
nick_haak schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:00:
ik heb een g25, waarbij het normaal erg leuk is om de koppeling erbij te gebruiken, behalve hier... je moet zo sloom schakelen dat je die hele koppeling beter uit kan zetten, want dit schiet niet op, terwijl het in TDU1 prima was.
Dat klinkt niet best :/
In TDU ging het idd prima met dat G25 stuurtje en koppeling.

Maar goed, hij is nu een update aan het installeren dus ik hoop zo ook ff te kunnen kijken hoe het speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
  • Laatst online: 19-12-2024
Is er al iemand waarbij de beta werkt voor de weekend-stress-test? Had gister een mail gekregen met een uitnodiging, vandaag beta gedownload en key ingevoerd. Maar elke keer als ik het spel start krijg ik de melding: "Offline mode not allowed in beta".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsloyez
  • Laatst online: 29-06 18:42
Komt omdat het momenteel zomertijd is, als het wintertijd is, worden de GMT+2 landen wel terug +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
p.w.vandijk schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:17:
Is er al iemand waarbij de beta werkt voor de weekend-stress-test? Had gister een mail gekregen met een uitnodiging, vandaag beta gedownload en key ingevoerd. Maar elke keer als ik het spel start krijg ik de melding: "Offline mode not allowed in beta".
Kom er ook niet in, krijg dezelfde melding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

p.w.vandijk schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:17:
In dat mailtje stond ook iets over het Beta forum, daar al eens gekeken?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
  • Laatst online: 19-12-2024
fsfikke schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:31:
[...]

In dat mailtje stond ook iets over het Beta forum, daar al eens gekeken?
Het is inmiddels opgelost, ik had de key nog niet geactiveerd en daarnaast had ik nog de oude savegame van de chinese beta op me computer staan, en dat werkt dus niet 8)7

[ Voor 66% gewijzigd door pwvd op 31-10-2010 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

nick_haak schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:00:
nou, vandaag weer eens gespeeld, nieuwste versie van de beta, en nog steeds valt het me vies tegen :(

jammer, want het was een titel waar ik veel van verwachte, maar de handling is ronduit klote imo, zelfs na flink wat sleutelen aan de settings moet je aan dat stuur hangen alsof je in een freaking tank rijdt.

alles in de besturing voelt zo indirect als wat, erg jammer.

daarnaast is de beeldkwaliteit op medium wel acceptabel, maar draait het niet soepel, terwijl het niet mooier is geworden dan de vorige tdu op hogere settings (hoger niet getesteivm gebrekkige videokaart).
Ik heb ook een G25, dat schakelen is slecht inderdaad, heb het al gepost op het forum. ik rij nu maar sequentieel, want met koppelen is niet te doen.

Verder, voor dat stuurgedrag waar je het over hebt, de FFB is met de huidige build niet in orde, je moet de effectsterkte bij logitech profiler op ~20% zetten, dan is het weer redelijk normaal.
Verder al die schuifjes naar links zetten bij de steering settings behalve de brake, clutch en throttle, die moeten in het midden. Dan heb je ook geen grote deadzone meer en stuurt het een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Mensen zitten hier te klagen omdat hun pc het niet aankan ofzo, draait hier heerlijk en graphics zien er ook goed uit.. heb alleen een xbox controller geen stuurtje maar rijden vind ik zeker wel realistisch, heb ook nog geen last gehad van enige lag.

Misschien moeten jullie wat langer spelen dan 10minuten zoals movo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
KillerB schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 11:15:
[...]

Ik heb ook een G25, dat schakelen is slecht inderdaad, heb het al gepost op het forum. ik rij nu maar sequentieel, want met koppelen is niet te doen.

Verder, voor dat stuurgedrag waar je het over hebt, de FFB is met de huidige build niet in orde, je moet de effectsterkte bij logitech profiler op ~20% zetten, dan is het weer redelijk normaal.
Verder al die schuifjes naar links zetten bij de steering settings behalve de brake, clutch en throttle, die moeten in het midden. Dan heb je ook geen grote deadzone meer en stuurt het een stuk beter.
ga het proberen :) alles op die laatste 3 had ik al naar links staan, maar ga de force in ieder geval een stuk terugschroeven.

die laatste 3 had ik in het midden, later helemaal naar rechts, maar tot nu toe vond ik het gevoel bedroevend, kijken hoe het bevalt nu.

thnx.

en @ minaaj, ik heb de settings momenteel niet al te hoog staan omdat m'n videokaart achterloopt, graphics zijn nu +- gelijk aan het vorige deel, maar het voelt een stuk minder soepel, dat is best jammer.

ik heb de beta vanaf het begin regelmatig geprobeerd, en iedere keer kom ik helaas tot de conclusie dat deel 1 veel soepeler speelde, en beter aanvoelde.

imo kan je als je met een controller speelt, ook niet goed beoordelen of het realistisch rijdt of niet, hoeveel auto's ken je die met 2 stickjes bestuurd worden.....

--edit--
ok.... rijdt al een stuk beter met ffb op 20, maar merkwaardig genoeg kan ik nu ineens wel redelijk snel schakelen met koppeling, blijft raar.

[ Voor 5% gewijzigd door nick_haak op 31-10-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een geklaag hier!!!
Volgens mij zijn juliie beta testers.
het spel is nog niet eens klaar dus hou eens op met dat gezeik.
en als je wat te klagen hebt ga dan naar het tdu beta forum en klaag daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:37
p.w.vandijk schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:33:
[...]

Het is inmiddels opgelost, ik had de key nog niet geactiveerd en daarnaast had ik nog de oude savegame van de chinese beta op me computer staan, en dat werkt dus niet 8)7
Ik dacht laat ik hier op dit forum ook maar een kijken.

Had het zelfde probleem en ik dank je zeer voor dit antwoord. Kan eindelijk ook eens aan de echte Beta beginnen:D

[ Voor 25% gewijzigd door Hupske op 31-10-2010 15:29 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:24:
wat een geklaag hier!!!
Volgens mij zijn juliie beta testers.
het spel is nog niet eens klaar dus hou eens op met dat gezeik.
en als je wat te klagen hebt ga dan naar het tdu beta forum en klaag daar.
niet om het een of ander, maar de meningen die hierboven gegeven worden over het spel (het "gezeik" dus) gaan tenminste over het spel, wat de plus en minpunten zijn, en als iets niet goed werkt probeer je elkaar te helpen.

jouw reactie daaraantegen zal door meer mensen als gezeik ervaren worden, omdat die NIETS met het spel zelf te maken heeft, alleen maar ranten over andermans berichten.

op dit moment is de final niet uit, dus alles wat over het spel gezegd kan worden momenteel, zal OF over een releasedate gaan, OF over de beta die aan de gang is.

ik krijg de indruk dat dat je niet bevalt, dus wie weerhoudt je ervan om de posts niet te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
Hij heeft anders wel gelijk. Alles wat betreft de beta hoort hier gewoon niet thuis. Dat moet op het beta forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En wat hoort hier dan te staan volgens jou? Nee, kan gewoon prima in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
Important - Please Read
In order to participate in the Test Drive Unlimited 2 Closed Beta you will be asked to accept a Non-Disclosure Agreement.

All Beta related discussions must take place on the Test Drive Unlimited 2 Beta Forums at http://forums.testdriveunlimited2.com/forumdisplay.php?f=676
Dat is duidelijk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Dan kan het topic beter dicht, af een toe een post over hoe slecht de beta werkt, gevolgd door een reactie van Noel 'Ahh, je mag hier niet over de beta praten hoor!' Of als je daar geen zin in hebt kijk je gewoon nog even niet in het topic voordat de final uit is.

edit:
Voor de duielijkheid: De mensen van TDU willen niet dat je ergens anders over de beta praat, dat betekend niet dat het automatisch tegen het beleid van T.net is of tegen de wet.

[ Voor 26% gewijzigd door fsfikke op 31-10-2010 17:50 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Topicstarter
Zijn er mensen die mij willen helpen met de startpost?
Stuur mij dan even een DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
Kijk, dat er wat over de beta gemiept wordt, is op zich wel logisch. Dat maakt me ook niet zoveel uit. Zou het als niet-betatester ook wel appreciëren dat er toch iets bekend wordt buiten een trailer of wat scrshts om de zoveel maanden. Zeker omdat het spel nog een tijdje weg blijft.

Ik doelde daarom ook eerder op het niveau van de reacties van betatesters hier. Dus waar RUDE-BUD ook op doelde.

Als je niet verder komt dan 10 minuutjes beta spelen om een oordeel over een game te vellen, wat geklaag en gemopper over de besturing, teleurstelling over de beeldkwaliteit,.. dan stelt mij dat teleur. Zowel als betatester die het wel goed meent (paar uurtjes testen, crash reports netjes invullen, wat bug reports & suggestions op het forum zetten indien nuttig), als tweaker op dit forum (ga me nu niet vertellen dat een resem klaagposts bijdragen aan dit topic of GoT in het algemeen).

(Mijn DM staat open voor iemand die er nog op in wil gaan, want wil het topic ook niet verder vervuilen.)

[ Voor 5% gewijzigd door Noel op 31-10-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:54
Ik heb een foutje gemaakt met het instellen van mijn scherm. Nu geeft mijn monitor een zwart scherm met de melding dat hij niet overweg kan met de resolutie...

Ik kan het spel starten en rijden. Kan iemand mij nu door het menu loodsen.
Dus:
druk op esc --> drie keer pijltje naar opzij--> drie keer pijltje naar beneden -->
etc tot en met de stap dat ik met pijltje naar links en rechts de resolutie kan aanpassen.

Anders kan ik het spel niet meer spelen... |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Opperhoof op 01-11-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Stressweekend zit er bijna op en ik ben niet verder gekomen dan de 'Offline mode not allowed in BETA' melding.
Leuke beta verder hoor! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Daar is het een beta voor hè, vele anderen kunnen wel spelen. Misschien firewall settings oid? Maargoed, als ik jou was zou ik eens op het beta forum neuzen, dat is toch wel de plek om de informatie te vinden en zo niet kun je het melden als mogelijke bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Tis rustig hier :P

Even een animo polltje, ik had in gedachten om extern een forum te hosten speciaal voor Nederlandse en Belgische tdu2 spelers voor ingame meetings/races en andere zaken zoals informatie rondom het spel( hoe meer mensen hoe meer informatie) en screenshot wedstrijden oid.

Aangezien got niet echt geschikt is hiervoor leek me het handig om een extern forum te maken welke ook toegankelijk is voor niet tweakers uiteraard.

En dan een 2e vraagje mocht het zover komen weet iemand een goede gratis of goedkope host?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Is de game uitgesteld? Zou toch al in de herst van 2010 komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

G.Scholtens schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:07:
Is de game uitgesteld? Zou toch al in de herst van 2010 komen?
http://www.testdriveunlimited2.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:37
Hij is tot 11 februari uitgesteld als ik het goed heb. Dus het is nog een tijdje wachten voordat je hem kan spelen.
Tenzij je een Beta key hebt, alleen is er al een tijd geen Test meer aangekondigd:(

En dan is Killer me paar seconden voor :z

[ Voor 10% gewijzigd door Hupske op 29-11-2010 20:11 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

De testen staan inderdaad al een tijdje stil, ben wel benieuwd naar de nieuwe ontwikkelingen want ze hebben iets aangekondigd over het gedrag van stuurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

De preorders zijn gestart, met bonus auto's voor degenen die preorderen.
http://www.testdriveunlimited2.com/retail_uk

Helaas niet elke preorder dezelfde auto.

Ik weet niet welke winkels naar nederland levert, maar ik zou wel de Bugatti willen hebben, anders wordt het de Pagani via Steam.

Ook de prijzen verschillen nogal :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Topicstarter
Voordat ik hem preorder zou ik hem eerst nog wel een keertje willen spelen. De beta vond ik nou niet zo'n verpletterende indruk achterlaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
jbbrans schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:48:
De preorders zijn gestart, met bonus auto's voor degenen die preorderen.
http://www.testdriveunlimited2.com/retail_uk

Helaas niet elke preorder dezelfde auto.

Ik weet niet welke winkels naar nederland levert, maar ik zou wel de Bugatti willen hebben, anders wordt het de Pagani via Steam.

Ook de prijzen verschillen nogal :-(
Heb m een tijd geleden bij cdwow al pre-orderd voor 26 euro :) prijzen zijn nu flink gestegen :/

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Ik wil hem wel pre-orderen, maar vraag me af of ik dat zomaar overal kan doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Topicstarter
ja, ik zou niet weten waarom. Heb je een speciale preorder op het oog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

naaitsab schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 20:44:
[...]

Heb m een tijd geleden bij cdwow al pre-orderd voor 26 euro :) prijzen zijn nu flink gestegen :/
Net even gekeken bij cdwow, maar daar staan 2 versies. Een van 30 euro en een van 67 euro, weet iemand het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
jbbrans schreef op zondag 12 december 2010 @ 12:57:
[...]

Net even gekeken bij cdwow, maar daar staan 2 versies. Een van 30 euro en een van 67 euro, weet iemand het verschil?
ps3/xbox en pc?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 19:58

NoFearCreations

3DPrint the world!

brilsmurfffje schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 20:10:
Voordat ik hem preorder zou ik hem eerst nog wel een keertje willen spelen. De beta vond ik nou niet zo'n verpletterende indruk achterlaten..
DIT!
Ik vond de beta eerlijk gezegd ook zwaar ruk, dus een fatsoenlijke demo zou wel gewaardeerd worden.
Kale, saaie omgevingen, en ruk besturing...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

brilsmurfffje schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 22:38:
ja, ik zou niet weten waarom. Heb je een speciale preorder op het oog?
Bij voorkeur met die Bugattie Veyron, het verschilt per land waar je die bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

Ik heb alleen een pc en kijk dus ook alleen daarbij. Allebei zijn dus voor pc en hebben verschillende hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

jbbrans schreef op zondag 12 december 2010 @ 15:09:
[...]

Ik heb alleen een pc en kijk dus ook alleen daarbij. Allebei zijn dus voor pc en hebben verschillende hoesjes.
Klopt, ik zag het ook al! Het lijkt beide verder hetzelfde te zijn, alleen de release datum verschilt enkele dagen en het hoesje ziet er iets anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
jbbrans schreef op zondag 12 december 2010 @ 12:57:
[...]

De duurste is een Australische versie en de andere een Engelse.

Ik had ook een pre order staan maar heb die een tijd geleden na het spelen van de beta geannuleerd. Deel 1 was echt een super spel maar deel 2 kan mij totaal niet bekoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
TDU2 zou volgende maand al in de winkels moeten liggen, gaan ze dit nog wel halen? Je hoort er weinig van verder.
Beta spelers nog info die ze mogen delen of..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sipio schreef op maandag 10 januari 2011 @ 07:27:
TDU2 zou volgende maand al in de winkels moeten liggen, gaan ze dit nog wel halen? Je hoort er weinig van verder.
Beta spelers nog info die ze mogen delen of..?
Ok, since we have an overwhelming number of repeat threads due to the search function not being used, I decided to make a Test Drive Unlimited F.A.Q. (Frequently Asked Questions) section for certain features in TDU2. If you have a question that you feel needs added, or if I missed something that you would like to be in this thread, post it and I'll get it added. Try and have proof as well.

~ Release Date ~

* Feburary 8, 2011 (US)
* Feburary 11, 2011 (EU/World)
Staat nog gewoon op de TDU-forums bij Atari... Gelukkig, in het digitale tijdperk, is geen nieuws niet per definitie slecht nieuws...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Heb er zin in... Weet alleen nog niet of ik tijd heb aangezien ik ook nog lekker aan het racen ben op F1 2010...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Waarom heb je bij de auto's 9 van de 10x een wazige foto van een bumper o.i.d?

Voor de rest vond ik de beta niet geweldig, denk niet dat ik hem ga kopen meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

iNFiNiTY- schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:21:
Waarom heb je bij de auto's 9 van de 10x een wazige foto van een bumper o.i.d?
:? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
Hij doelt op de screenshots op de tdu2 site waarschijnlijk. 9 op de 10 is sterk overdreven en dat wazige is uiteraard gewoon wat motion blur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag me af of er nog een demo komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:39:
Voor zover ik weet niet; er is een closed beta geweest en er komt geen demo voor de release-date. Tenminste, dat is de huidige status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:39:
Ik gok eerder een "probeer het zoveel dagen"-trial dan een echte demo. En die verwacht ik ook niet eerder dan de releasedate

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 12-01-2011 02:27 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Zag net dat ze bij e-plaza het online casino erbij doen als je pre-ordered.

Aangezien ik de game op release wel wil hebben en niet de gok wil nemen om te wachten op de UK versie en hopen dat de code werkt (Hoewel ik niet een reden zie waarom de code hier niet zou werken tenzij het controleerd in welk land je IP geregistreerd staat).
Helaas geen extra auto's erbij, had wel de carbon edition Aston Martin willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Bron schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:35:
Zag net dat ze bij e-plaza het online casino erbij doen als je pre-ordered.
Zit multiplayer ook bij die versie? >:) 8)7
dikke blunder want het casino is onderdeel van tdu2 ;w

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:27

Zorian

What the fox?

naaitsab schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:41:
[...]

Zit multiplayer ook bij die versie? >:) 8)7
dikke blunder want het casino is onderdeel van tdu2 ;w
Zouden ze niet hebben bedoeld: Gratis startkrediet a la <vul bedrag in>? :>

Heb het spel zelf ook besteld bij CDWOW, en een controller is al gehaald. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Zorian op 18-01-2011 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Pre-order nu en ontvang bij aankoop een stand-alone Casino Test Drive Unlimited 2 game! OP=OP!
Volgens mij weten ze zelf ook niet wat ze nou weggeven, anders mogen ze het mij uitleggen :z

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:27

Zorian

What the fox?

naaitsab schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 00:20:
[...]

Volgens mij weten ze zelf ook niet wat ze nou weggeven, anders mogen ze het mij uitleggen :z
Duidelijk toch, de Casino Editie van TDU2. :D
Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.