KillerB schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 11:15:
[...]
Ik heb ook een G25, dat schakelen is slecht inderdaad, heb het al gepost op het forum. ik rij nu maar sequentieel, want met koppelen is niet te doen.
Verder, voor dat stuurgedrag waar je het over hebt, de FFB is met de huidige build niet in orde, je moet de effectsterkte bij logitech profiler op ~20% zetten, dan is het weer redelijk normaal.
Verder al die schuifjes naar links zetten bij de steering settings behalve de brake, clutch en throttle, die moeten in het midden. Dan heb je ook geen grote deadzone meer en stuurt het een stuk beter.
ga het proberen

alles op die laatste 3 had ik al naar links staan, maar ga de force in ieder geval een stuk terugschroeven.
die laatste 3 had ik in het midden, later helemaal naar rechts, maar tot nu toe vond ik het gevoel bedroevend, kijken hoe het bevalt nu.
thnx.
en @ minaaj, ik heb de settings momenteel niet al te hoog staan omdat m'n videokaart achterloopt, graphics zijn nu +- gelijk aan het vorige deel, maar het voelt een stuk minder soepel, dat is best jammer.
ik heb de beta vanaf het begin regelmatig geprobeerd, en iedere keer kom ik helaas tot de conclusie dat deel 1 veel soepeler speelde, en beter aanvoelde.
imo kan je als je met een controller speelt, ook niet goed beoordelen of het realistisch rijdt of niet, hoeveel auto's ken je die met 2 stickjes bestuurd worden.....
--edit--
ok.... rijdt al een stuk beter met ffb op 20, maar merkwaardig genoeg kan ik nu ineens wel redelijk snel schakelen met koppeling, blijft raar.
[
Voor 5% gewijzigd door
nick_haak op 31-10-2010 15:20
]