[Multiplatform] Test Drive: Unlimited 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste
Acties:
  • 91.085 views

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2021
frankknopers schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 00:48:
Vandaag voor het eerst weer uitgebreid TDU2 gespeeld sinds afgelopen weekend. Genoeg andere dingen te doen steeds, dus ik kom er nog niet zo veel aan toe als sommige mensen hier. Ik heb boven op mijn gaming PC al een uurtje of twee gespeeld met het G25 stuurtje van Logitech en vanavond 2 uur op de ASUS G73 laptop met een Xbox 360 controller. Beide werken erg lekker, maar sturen is natuurlijk wel een stukje leuker.

Al met al bevalt de game me zeer goed, het is ongeveer wat ik gehoopt dat het zou worden. Veel auto's, mooie landschappen, betere wegen, mooie uitzichten en ook nog weer. Minpunt zijn die lange cutscenes, dan haak je soms wel af.. Heb wel het idee dat dat gaandeweg het spel minder wordt en datje dus even moet doorbijten. Ik heb net de eerste licenses gehaald voor de A, B en C klasse en voor de classic en asfalt groepen ook al een toernooi gedaan. Moeilijkheidsgraad is wel erg jammer, je komt na de eerste bocht niemand meer tegen van de AI. Mag wel wat pittiger en ik hoop dat ze dat met patches nog wat bijschaven..
Er wordt toch nog geklaagt door mensen dat sommige events niet te doen zijn voor ze, er zal ook zeker rekening gehouden zijn met de mensen die op een toetsenbord spelen.
Maar met een stuur kan ik inderdaad ook zeggen dat de meeste events wel een tikje harder mogen.

Edit:
Wat me ook net opviel nu ik even bij de Ferrari dealer rond loop, je mag de kleuren niet veranderen maar wel stickers plakken.
Dus met een kleine omweg plak je gewoon stickers in de kleur die je wilt hebben over de gehele auto heen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Bron op 17-02-2011 01:18 ]

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-11-2024

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

frankknopers schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 00:48:
Moeilijkheidsgraad is wel erg jammer, je komt na de eerste bocht niemand meer tegen van de AI. Mag wel wat pittiger en ik hoop dat ze dat met patches nog wat bijschaven..
Denk dat je wel een punt hebt. Maar als ik spreek voor mezelf dan heb ik ook geen zin om 5x een race opnieuw te doen door die zuigende AI in de zin van dom beuken. Het moet wel leuk blijven. Maar lijkt me lastig als je zo'n spel maakt omdat je met veel verschillende controllers rekening moet houden. Ik rij nu hardcore wat niet echt geloofwaardig is maar je verziekt wel eerder een race volgens mij :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-04 15:50

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Tja, er zitten een paar bugs in het spel maar het is wel vreselijk leuk om te spelen. Vooral als je met iemand samen gaat rijden ofzo, ontdek jij ook die gebieden en dat is wel chill.

Het enige waar ik echt las van hebt zijn serieuze frame drops en als ik alt-tab naar Windows desktop dat het spel dat meestal 9 van de 10 keer crasht.

Ik heb 3x HD 6950 @ HD6970 flash in crossfire (vraag me niet waarom) en heb gemerkt dat crossfire echt totaal geen drol uitmaakt in TDU2. Het is zelfs zo dat als ik mijn i7 op 4ghz clock i.p.v. de standaard 2,8ghz ik al gauw 15fps meer steady fps heb (dus ongeveer 45~60 fps) en dat het op rustige gebieden zelfs 140fps aantikt. Als ie doodleuk op 2,8Ghz loopt (dus stock) ben ik vaak 20 ~30 fps tegen gekomen en daar wordt je niet vrolijk van, zelfs met één HD 6950 geactiveerd.

Ik ben sinds eergisteren in ieder geval klaar met Ibiza. Heeft er iemand toevallig een gedetailleerde map van Hawaii?

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-04 22:09

Paniohitus

Paniohitus

Bron schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 01:16:
[...]

Er wordt toch nog geklaagt door mensen dat sommige events niet te doen zijn voor ze, er zal ook zeker rekening gehouden zijn met de mensen die op een toetsenbord spelen.
Maar met een stuur kan ik inderdaad ook zeggen dat de meeste events wel een tikje harder mogen.

Edit:
Wat me ook net opviel nu ik even bij de Ferrari dealer rond loop, je mag de kleuren niet veranderen maar wel stickers plakken.
Dus met een kleine omweg plak je gewoon stickers in de kleur die je wilt hebben over de gehele auto heen :P
Ik snap nooit dat hele stuur gedeelte, om eerlijk te zijn vind ik het spel moeilijker met stuur dan op een toetsenbord. Is het niet een kwestie van gewenning?
Je kan zeggen omdat je met een stuur geleidelijker kan sturen, maar met een toetsenbord kan je sneller ingrijpen voor mijn gevoel, het 100% links en 100% rechts sturen zit immers naast elkaar, bij een stuurtje doe je daar iets langer over.
Kan zijn dat ik dit helemaal mis heb hoor, maar ik vind persoonlijk het met een stuurtje spelen echt moeilijker worden (heb alleen ervaring hiermee bij NFS).

BF1: Don-Panio

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gisteren ook de game binnen gekregen (360 versie), moet zeggen dat ik even moet wennen aan de veranderingen ten opzichte van het eerste deel. De goede zaken zijn dat het allemaal veel vloeiender beweegt en ook de handling een stuk beter geworden is.
Heb ongeveer 3 kwartier gespeeld en het feit dat je gebeld kan worden vond ik wat minder, kreeg er gelijk dat GTA IV gevoel bij. Daarnaast vond ik het jammer dat je meteen kon racen, zonder er eerst heen te rijden. Heb tot nu toe nog niet het gevoel van vrijheid dat het eerste deel wel had. Hopelijk wordt dat nog beter.

Anoniem: 135195

Walkman schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 07:48:
Daarnaast vond ik het jammer dat je meteen kon racen, zonder er eerst heen te rijden. Heb tot nu toe nog niet het gevoel van vrijheid dat het eerste deel wel had. Hopelijk wordt dat nog beter.
Dat is alleen in het begin zo, tijdens de intro, zal ik maar zeggen. Daarna kan je gewoon overal naartoe rijden, al vind ik persoonlijk de optie dat je direct via de map iets kan gaan doen (als je tenminste al eens op de weg daar gereden hebt) toch wel erg makkelijk... TDU2 is in ieder geval verder net zo vrij als TDU1, nou, vrijer, eigenlijk, doordat je in huizen en winkels etc. kan rondlopen. Vond het wel een zware tegenvaller dat je niet buiten kan rondlopen...!!!

Wat ik langzamerhand toch wel erg mis, zijn mensen op de stoep... Het lijkt wel een spookeiland... er leeft niemand! Jammer... Maar goed, buiten de steden (en daar rij je meestal) maakt dat niet veel uit natuurlijk.

Moet trouwens zeggen dat ik Ibiza mooi veelzijdig vindt! Veelzijdiger dan Hawaii was, tenminste wat ik me er van herinner.

Wat het bellen betreft: in het begin dacht ik dat je die telefoontjes wel serieus moest nemen om verder te komen in het spel, maar ik heb al door dat het eigenlijk meer een soort van tips zijn of herinneringen: wat die lui doorbellen, kan je ook zelf via de tab met voortgang en missies regelen. Dus tegenwoordig negeer ik zowat alles en kies ik zelf uit wat en wanneer ik dingen doe, meestal gewoon door op de map te kijken en soms via die tab met opdrachten.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 17-02-2011 08:08 ]

• lockie1978
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
rCk schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 18:18:
[...]

Ik ken het gevoel, gister ook een aantal keer gedaan, hahaha.
Ja, en die hekjes zijn ook tamelijk irritant om deze te ontwijken soms, maar goed. Succes en ben benieuwd of het gelukt is, en na hoeveel pogingen, haha :)
yessaaaa, heb de spyker gehaald, met level 1 getuned en binnen 10 pogingen had ik m. wat een verschil met die logge audi zeg, kun je heel stoer met een v12 tekentje rond rijden op de zijkant, maar dr is weinig van te merken met zo'n zware bak haha! tjing tjing, 2.5 miljoen erbij

die hekjes zijn inderdaad heel fijn, een paar keer vol op het hekje geland, of ernaast het ravijn in, of net uitbrekend met de achterkant er tegen aan zodat je rolt :P bah

[ Voor 12% gewijzigd door lockie1978 op 17-02-2011 09:14 ]

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

lockie1978 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:13:
[...]

yessaaaa, heb de spyker gehaald, met level 1 getuned en binnen 10 pogingen had ik m. wat een verschil met die logge audi zeg, kun je heel stoer met een v12 tekentje rond rijden op de zijkant, maar dr is weinig van te merken met zo'n zware bak haha! tjing tjing, 2.5 miljoen erbij

die hekjes zijn inderdaad heel fijn, een paar keer vol op het hekje geland, of ernaast het ravijn in, of net uitbrekend met de achterkant er tegen aan zodat je rolt :P bah
Dan kan je serieus gewoon niet rijden. Gisteren met de Q7 gereden en lag 20 seconden voor. :P

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-04 15:38
CyPh schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:27:
[...]

Met de A2-A3 heb ik ook moeite helaas. De natte mountain met de Mercedes en het driften met de Viper lukt ook niet echt lekker.
Ook de B3 (dacht ik) met die Mercedes vind ik lastig, krijg hem niet stabiel om een of andere reden.
Frustrerend is pas als je A3/A2 gehaald heb, en je start de volgende dag de game op : "save data corrupt" 8)7

• Cid Highwind
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:12
Klopt het dat de AI dus weer net zo slecht is als in het eerste deel? Daarin remden ze op lange rechte stukken en kon je ook eigenlijk met geen mogelijkheid de wedstrijd verliezen. De enige uitdaging was door het in z'n achteruit te proberen bij wijze van spreken. Als ik de berichten zo lees zijn de races tegen de AI dus weer jammerlijk eenvoudig.

Anoniem: 307372

Ik heb gisteren ook weer even een inhaalslag gemaakt en de A4 low en high championships gedaan. Vervolgens nog mijn B3 rijbewijs gehaald en de B3 low en high gedaan.

Overigens vond ik de timetrials v.d. B3 championships (beide) niet lastig, heb ze allemaal met een Spyker Dakar to Paris edition gehaald (niet getuned). Kwestie van goed insturen 8).

Dit weekend maar is beginnen aan de overige championships (maar is wat geld bij elkaar harken).

Kan iemand ook even het topic overnemen zodat we een lijst kunnen plaatsen in de starting post van alle nicknames en wie waar op speelt.

Cheers!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-04 15:10

V3g3ta

Fueled by Games!

Dijkertje schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:31:
[...]

Dan kan je serieus gewoon niet rijden. Gisteren met de Q7 gereden en lag 20 seconden voor. :P
Ik heb het met beide gedaan en de Spyker is toch echt wat beter dan de Audi Q7. De Audi Q7 ziet er daarnaast wel 100% beter uit. Ik heb Spykers nooit echt mooi gevonden.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:23

NoFearCreations

3DPrint the world!

Gister A1 low gedaan met de Ariel Atom. Best heel uitdagend, omdat de AA maar 260 kmp/h kan, en de de tegenstanders dik over de 300kmp/h. En als er dan ook nog een Veyron tussen zit wordt het gewoon moeilijk. Gelukkig kan je met de AA véél later remmen dan de rest, en trekt hij ook nog is veel sneller op.
Toch sommige races een paar keer moeten doen voordat ik eerste werd.

---RAWE CEEK!!!---

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Cid Highwind schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:38:
Klopt het dat de AI dus weer net zo slecht is als in het eerste deel? Daarin remden ze op lange rechte stukken en kon je ook eigenlijk met geen mogelijkheid de wedstrijd verliezen. De enige uitdaging was door het in z'n achteruit te proberen bij wijze van spreken. Als ik de berichten zo lees zijn de races tegen de AI dus weer jammerlijk eenvoudig.
Ik heb het gisteren ~3 uur gespeeld maar dat was inderdaad nog erg eenvoudig. Is voor mij wel handig, want ik haat verliezen (tegen de computer dan) O-)

Ik ben eerder teleurgesteld in de traagheid van de conversaties en cutscenes. Je kunt ze ook niet skippen. Ook irritant dat de menu's pas reageren als de fancy animatie klaar is. Waar is de tijd gebleven dat je gewoon lekker door kon rammen. Maar dit zie je wel vaker, tegenwoordig. PC, trouwens.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• lockie1978
  • Laatst online: 22-05-2024
Dijkertje schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:31:
[...]

dan heb je het over de hawaii cup area 1 time trial? de vierde race van dat 2.500.000 tournament (gaat dan dus niet over die B3 championships)? zou ik erg knap vinden, sterker nog, ga een racecarriere nastreven! :P

Er is zelfs een topic over haha:

http://forums.testdriveunlimited2.com/showthread.php?t=29602

[ Voor 15% gewijzigd door lockie1978 op 17-02-2011 10:18 ]

Anoniem: 234657

Is er onderand een patch voor de save game issues, tot die tijd ga ik niet meer proberen om te spelen.
Kan toch iedere keer opnieuw beginnen :S

xb360

• v8power67
  • Laatst online: 03-05 22:29

v8power67

Psn: Mausosaurus

zijn er mensen die intressen hebben in de locaties van de 7 racecircuits op hawaii ??
heb ze als goed is allemaal gevonden :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Room42 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:51:
[...]

Ik heb het gisteren ~3 uur gespeeld maar dat was inderdaad nog erg eenvoudig. Is voor mij wel handig, want ik haat verliezen (tegen de computer dan) O-)

Ik ben eerder teleurgesteld in de traagheid van de conversaties en cutscenes. Je kunt ze ook niet skippen. Ook irritant dat de menu's pas reageren als de fancy animatie klaar is. Waar is de tijd gebleven dat je gewoon lekker door kon rammen. Maar dit zie je wel vaker, tegenwoordig. PC, trouwens.
Inderdaad. Toen ik eerste het spel opstartte walgde ik van het idee 'een race game met inhoud'. Een race game is rossen met wagens en het behalen van alle 'achievements'. Als ik een verhaal wil hebben ga ik wel een goede RPG spelen ofzo.

Het leukste vind ik nog gewoon beetje rondrijden. Doelloos of niet, cruisen blijft het leukst. Het sturen met mjin G25 blijft wennen, maar met wat aanpassingen van de gevoeligheid is het redelijk te doen. De rem is standaard uitermate gevoelig zeg :X
Echter bne ik meer een fan van zaken zoals cruise control en niet te sportieve automatische versnellingsbak, heb ik vorig weekend zelf maar een in elkaar getimmerd. Compleet bedoeld om rustig rond te rijden, hoewel er ook wel mee te scheuren valt:
YouTube: TDU2 Audi Q7 w/ cruise control
YouTube: TDU2 Bugatti Veyron w/ cruise control

Ik zit er over na te denken om deze module een keer netjes af te ronden en ergens online te hosten.. maar het kost zoveel tijd. Het is nu zeer houtje touwtje. Versnellingsbak is wat zenuwachtig en 'fake' (geen schakeltijd), en ik moet alle gegevens over de auto manueel invoeren (versnellingsbak afstelling, aantal versnellingen enzovoort).. Maar in combinatie met dit spel is het zeker leuk als het werkt en je gewoon wat rond kan sturen :+

Voor de geinteresseerden: het programma is geschreven in C# en leest het geheugen van TDU direct uit naar waarden zoals momentele snelheid, motor toerental en dat soort zaken. Ik lees ook mn pedaalstanden van m'n G25 stuur in waarna ik bepaal welke versnelling de auto in moet staan of hoeveel gas er moet worden gegeven met cruise control. Cruise control is een simpele PI regelaar, de versnellingsbak is een vreemd algoritme dat ik ooit bedacht heb..
Die waarden stuur ik dan met PPJoy (virtuele joystick) naar TDU2 toe.

[ Voor 18% gewijzigd door Hans1990 op 17-02-2011 11:49 ]

• Walkman
  • Niet online
Anoniem: 234657 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:58:
Is er onderand een patch voor de save game issues, tot die tijd ga ik niet meer proberen om te spelen.
Kan toch iedere keer opnieuw beginnen :S

xb360
Heb er net ook even over gelezen en dat wordt dus elke dag voor de zekerheid een backup van de savegame maken op een usb stick, zodat je gewoon verder kan totdat het probleem is opgelost. Zelf heb ik het hopelijk nog niet...lijkt me heel frustrerend om dat begin nog een keer te moeten spelen..

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

harryvos schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:31:
[...]

Frustrerend is pas als je A3/A2 gehaald heb, en je start de volgende dag de game op : "save data corrupt" 8)7
Niet alleen op die plek, het lijkt of het willekeurig gebeurd, ik heb al 3x een copy van mijn saved game (PC) terug moeten zetten sinds vrijdagavond :( Hopelijk wordt dit snel opgelost, zeer irritant :(

[ Voor 6% gewijzigd door Winkiller op 17-02-2011 13:04 ]

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-05 22:54

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik vermaak mij goed met de game! :)

Jammer dat je nog steeds niet een club kan joinen... Ingame heet ik SideSwipe82 trouwens, PC :)

Plaatje:
Tdu2
Deel van mijn verzameling auto's :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Dijkertje schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 07:30:
Tja, er zitten een paar bugs in het spel maar het is wel vreselijk leuk om te spelen. Vooral als je met iemand samen gaat rijden ofzo, ontdek jij ook die gebieden en dat is wel chill.

Het enige waar ik echt las van hebt zijn serieuze frame drops en als ik alt-tab naar Windows desktop dat het spel dat meestal 9 van de 10 keer crasht.

Ik heb 3x HD 6950 @ HD6970 flash in crossfire (vraag me niet waarom) en heb gemerkt dat crossfire echt totaal geen drol uitmaakt in TDU2. Het is zelfs zo dat als ik mijn i7 op 4ghz clock i.p.v. de standaard 2,8ghz ik al gauw 15fps meer steady fps heb (dus ongeveer 45~60 fps) en dat het op rustige gebieden zelfs 140fps aantikt. Als ie doodleuk op 2,8Ghz loopt (dus stock) ben ik vaak 20 ~30 fps tegen gekomen en daar wordt je niet vrolijk van, zelfs met één HD 6950 geactiveerd.

Ik ben sinds eergisteren in ieder geval klaar met Ibiza. Heeft er iemand toevallig een gedetailleerde map van Hawaii?
Dat crashen klopt idd, enorm irritant... En framedrops vallen nu wel mee nadat ik enviroment op medium heb gezet, goeie tip werkt echt. :)

Weet iemand wanneer er een patch komt?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:44
http://twitter.com/#!/TDU2/status/38227314642915328
TDU2:
@shaun001 No ETA yet - almost done /w QA, then it can be sent to Sony for approval. Info will be posted here: http://tinyurl.com/4m3ap6z
Gaat wel over de PS3 patch.

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Vreemd, het spel loopt bij mij alleen soms vast als ik alt-tab verder niet, ook geen savegame issue of framedrops oid. en de boel staat op high@1920x1200.

if (!coffee) {
Work = false; }

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

naaitsab schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 14:44:
Vreemd, het spel loopt bij mij alleen soms vast als ik alt-tab verder niet, ook geen savegame issue of framedrops oid. en de boel staat op high@1920x1200.
Ondersteunt TDU2 uberhaupt een tweede beeldscherm, of heeft dat gewoon te maken met Eyefinity dat het dan wel kan op 3840 x 1200? Heb gisteren namelijk éénzelfde monitor overgekocht op marktplaats, dus ben wel benieuwd.

• Bron
Gisteren nog even een online time challange gedaan in een bijna recht stuk maar een paar bochten in Hawaii.
De Bugatti Veyron Super Sport (Pre-order van walmart en nog een winkel) is te sterk als wagen zijnde, de auto heeft de beste 0-60 acceleration en de hoogste topspeed, zelfs als hij niet vol getuned is komt hij sneller uit dan een lvl 4 CCXR.

Maar toch die challenge geprobeerd, de eerste keer kwamen 2 wielen in het gras en verloor ik dus kostbare tijd, de tweede keer was perfect met mijn CCXR.
De buy-in was 100,000 per keer.

Na mij zijn wel 3-4 mensen geweest die het geprobeerd hebben met een super sport maar gelukkig deden de beste 2 met die wagen niet mee, dus met wat geluk omdat hun blijkbaar slechte drivers zijn heb ik de challenge gewonnen met 1.4sec onder de tijd van nummer 2.
13.500.000 erbij, kan ik weer wat leuks van halen.

Maar moreel van het verhaal: Online Challenges moet je eigenlijk links laten liggen tenzij het geen recht stuk is puur omdat de pre order veyron gewoon de beste is.

• Donnie
  • Laatst online: 23-04 07:49

Donnie

AKA DonCorleone

Dit is misschien handig voor de mensen die hun save kwijt zijn.

Alle credits gaan naar de orginele poster op het tdu central forum: Bretticus86 file: http://www.mediafire.com/?di6ot80z0hf4ldl

Ik weet dat je dit ook met een simpel backup programma kan doen maar dit is misschien handig als je niet weet hoe zoiets werkt ;)

Forumpost waar dit bestand vandaan komt: http://forum.tdu-central.com/showthread.php?t=24676

[ Voor 14% gewijzigd door Donnie op 17-02-2011 15:15 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Waar kan je die 13.500.000 winnen dan?

@Donnie, je kan ook gewoon de map Eden Games copieren, welke in je documenten staat? Of ben ik nou gek. Hier werkte het perfect.

[ Voor 63% gewijzigd door green-tea op 17-02-2011 15:45 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• naaitsab
  • Nu online
Dijkertje schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:01:
[...]

Ondersteunt TDU2 uberhaupt een tweede beeldscherm, of heeft dat gewoon te maken met Eyefinity dat het dan wel kan op 3840 x 1200? Heb gisteren namelijk éénzelfde monitor overgekocht op marktplaats, dus ben wel benieuwd.
Ik denk dat je gewoon op 1x 1920x1200 gaat draaien en op je 2e scherm staat gewoon je windows achtergrond althans dat is bij mijn 2e monitor zo.

if (!coffee) {
Work = false; }

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

XIDESIGN schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:41:
@Donnie, je kan ook gewoon de map Eden Games copieren, welke in je documenten staat? Of ben ik nou gek. Hier werkte het perfect.
Tuurlijk kan dat maar zoals ik al zei, sommige weten niet precies hoe te backuppen, en dit programma kan het met een interval. Altijd wanneer je start bv. en hij slaat hem steeds op in een nieuw bestand zodat je terug kan naar meerdere versies etc.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• green-tea
Donnie schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:52:
[...]

Tuurlijk kan dat maar zoals ik al zei, sommige weten niet precies hoe te backuppen, en dit programma kan het met een interval. Altijd wanneer je start bv. en hij slaat hem steeds op in een nieuw bestand zodat je terug kan naar meerdere versies etc.
Ahh op die fiets, top! Was al benieuwd wat de extra toevoeging was.

Echt lelijk dat TDU2 zo goed als niets met Crossfire doet, het verschil tussen 1 of 2 kaarten is misschien net 5FPS

• Bron
XIDESIGN schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:41:
Waar kan je die 13.500.000 winnen dan?
Was een online challenge die je kunt doen in de Community racing center.

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-04 23:20
Sandertje03 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 00:47:
[...]

En geen last van corrupte savegames??
Vooralsnog niet, godzijdank! zou erg triest zijn

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:44
Die VW Toureg v10 tdi van Ryan...

Hoe kom ik er in godsnaam van af?!?! kan hem ook niet overspuiten oh men drama...

• naaitsab
  • Nu online
juaNto schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 17:13:
Die VW Toureg v10 tdi van Ryan...

Hoe kom ik er in godsnaam van af?!?! kan hem ook niet overspuiten oh men drama...
Die kun je (nog) niet verkopen :+ Ik zit vast aan die gruwelijke roze mustang van dat vreselijke mens.
Wellicht dat bij de volgende patch de auto's verkoopbaar zijn aangezien er aardig wat "klachten" over zijn.

Ik heb dat duel met ryan mooi laten schieten anders zit je aan 2 wagens vast :/

if (!coffee) {
Work = false; }

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:44
naaitsab schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 17:19:
[...]

Die kun je (nog) niet verkopen :+ Ik zit vast aan die gruwelijke roze mustang van dat vreselijke mens.
Wellicht dat bij de volgende patch de auto's verkoopbaar zijn aangezien er aardig wat "klachten" over zijn.

Ik heb dat duel met ryan mooi laten schieten anders zit je aan 2 wagens vast :/
Ja dat dacht ik bij die mustang ;)
Goed die toureg rijd wel leuk maar er staat gewoon 3x loeigroot RYAN op en die vlammen brrr...
Hopelijk kun je ze ooit verwijderen ik zit er echt aan te denken voor dat savepunt overnieuw te beginnen...

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Je schijnt in de sticker shop loeigrote stickers te kunnen kopen en die erover heen te plakken las ik, kan iemand dat testen? Dan ben je mooi van die bakken af haha.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-05 20:30

M2M

medicijnman

juaNto schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 17:26:
[...]

Ja dat dacht ik bij die mustang ;)
Goed die toureg rijd wel leuk maar er staat gewoon 3x loeigroot RYAN op en die vlammen brrr...
Hopelijk kun je ze ooit verwijderen ik zit er echt aan te denken voor dat savepunt overnieuw te beginnen...
kun je niet zelf een toureg halen (is toch niet zo duur?) tunen en painten?

Stickers over dat ryan gedeelte plakken is zooo 2010... :)

-_-

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik hoop dat er dan ook snel een patch voor de PC komt. :)
Maar goed thnx, ik ben niet zo een twitter volger. :P

• naaitsab
  • Nu online
Gewoon zwarte balkjes over ryan plakken :9
Punt is meer dat je die wagen krijgt terwijl mn eigen wagens sneller zijn dus zijn voor mij nutteloos, het probleem is dat ze niet te verkopen zijn en dus ook een garage plek innemen(en die kosten gemiddeld 55.000 per stuk) Cockpit en "teller" view verhelpen ook de lelijke skin ;)

Al is de A5 auto die je krijgt wel leuk het is een Mercedes SLK 55 AMG met soort carbon dak :)
Ding is net zo snel als m'n TT-RS @tuning-3 dus ik gok dat die bak op niveau 4 getuned is.

if (!coffee) {
Work = false; }

• Bron
Net even alle Zonda's gekocht, rijden heerlijk die wagens om mee rond te cruisen, wel mijn yacht gelijk vol dus maar weer een huisje erbij moeten kopen, niet verkeerd maar de mooiste huizen vindt ik toch op Hawaii trouwens, die "Mineral house" ziet er prachtig uit.

• Clini
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-04 12:58
joepieee update is er voor de pc users.

werdt zo ff uit mn game gegooid ik echt van wtf gebeurt er nu zie ik opeens update lekker hoor.

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
wanneer worden die servers eens gefixt? Gisteravond werkte het, maar nu zijn ze weer niet available... (PS3). Beetje waardeloos

• Clini
jup net de update gehad en nu liggen de servers er weer uit.
ik denk dat we ff moeten w88 tot alles weer gereboot is van hun kant uit.
maar het is iniedergevl al wat dat we een update hebben.

• green-tea
Ik kan de audi tuner niet vinden, terwijl hij zegt dat mijn auto te tunen is :O .. Iemand?

[ Voor 11% gewijzigd door green-tea op 17-02-2011 18:10 ]

• Clini
@XIDESIGN

een aantal pagina's terug staat een map met alle dealers en tuners.
ook de map met fotolocaties en wrecks staat hier ook ergens.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:15
Even gauw de update binnen halen en eens even bekijken wat er zoal veranderd is.
Of heeft iemand een linkje waarop je kan zien wat er veranderd is?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Clini
@hupske

geen idee ik kon na de update niet meer online dus we zullenff moeten afw88.

• Hupske
Ik zie het idd. Servers liggen eruit. Die moeten natuurlijk ook de update krijgen^^

• Clini
jup en atari kennende zal dat vanaaf nog niet klaar zijn hahahaha.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Deze dus:
:)

Edit: ik krijg nu een hele sloot aan updates binnen! *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Joopieboy op 17-02-2011 18:26 ]

• Bron
TDU2 PC Server is down - we're looking into it and will report back shortly.
2 minutes ago via TweetDeck

Hier lopen ook de patches binnen! Ben benieuwd...!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Idd, ik zit inmiddels al op build 3, maar nog geen verbetering met alt+tab... :P

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11-2024
Servers up. (PC)

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Hm, hier nog niet... Maar ik heb zonet even gereden met mijn online profiel en de netwerkkabel eruit: lijkt prima te werken. :) Ben nu wel benieuwd of mijn progress goed is bewaard!

EDIT
Ja, de server is bij mij ook weer online! Maar dat zonder netwerkkabel rijden werkt niet goed...Nou ja, je kan wel gewoon rondrijden en van alles en nog wat doen zonder netwerk, maar je progress wordt niet opgeslagen! Ik had nu net twee races gedaan en nu moet ik weer overnieuw beginnen. (No big deal.) Gek genoeg had het spel wel mijn nieuwe positie en andere auto onthouden...! Maar om echt voortgang te boeken MOET je dus online zijn.

Ach, niet heel erg want gewoon rondrijden is erg leuk. Het is al heel wat dat je van al je online gewonnen auto's kan genieten terwijl je offline bent! :) Want dat was mijn grootste probleem: ik heb totaal geen zin om een offline profiel te ontwikkelen voor het geval de servers een tijd down zijn. Maar goed, dat is dus ook niet nodig!
Donnie schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:15:
Dit is misschien handig voor de mensen die hun save kwijt zijn.

Alle credits gaan naar de orginele poster op het tdu central forum: Bretticus86 file: http://www.mediafire.com/?di6ot80z0hf4ldl

Ik weet dat je dit ook met een simpel backup programma kan doen maar dit is misschien handig als je niet weet hoe zoiets werkt ;)

Forumpost waar dit bestand vandaan komt: http://forum.tdu-central.com/showthread.php?t=24676
Thanks! Handmatig of automatisch backuppen is op zich totaal geen probleem voor mij, maar het is wel makkelijk dat je nu voor elke start van TDU2 heel snel alleen je profiel kan bewaren. Handig!

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 17-02-2011 19:05 ]

• green-tea
Joopieboy schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 18:24:
Deze dus:

[...]

:)

Edit: ik krijg nu een hele sloot aan updates binnen! *O*
Thansks maar no audi dealer tuner :(

Lol! Ik kan niet meer 1980 draaien, omdat ik 2 monitoren heb (naja 1tv als beeldscherm en pc scherm). Weird... Of komt het door DX11 update?:P

[ Voor 24% gewijzigd door green-tea op 17-02-2011 19:16 ]

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-04 07:21
Servers mogen dan idd wel weer online zijn (binnen bij 3de poging), maar ik kan nog steeds geen club kopen :/
Iemand al in staat geweest om op pc een clubhuis te kopen? Heb al verschillende keren geprobeerd, maar helaas...

• green-tea
Leuk die updates, hele spel is verneukt, van 40/50 fps naar 10/30 met loei veel hick ups en framedrops.. Bedankt!

• naaitsab
  • Nu online
Last Update: February 17, 10:00AM PST

Hello Everyone,

The latest PC patch has been released, which contains the following changes:
Clubs are ready to be enabled and should be turned on soon
MyTDULife is ready to be enabled and should be turned on soon
Several connection problems have be corrected
Co-op multiplayer races are ready to be enabled and should be turned on soon
Weather when offline is now operational
“Lancia with purple wheels” has been fixed, and is corrected for players who are currently affected by the issue
Clothing options no longer disappear in dressing-rooms

We will be monitoring the servers throughout the day. Please feel free to post your feedback here on the forums. Let us know if the issues above have been fully resolved for you! Your voice is an important part of the process.

Once again, thanks to everyone who has taken the time to share their feedback here on the forums. Rest assured that we have been working diligently to get these issues resolved, and are very grateful for the support that we have received from our fans during the launch rush.

Sincerely,

GMDestra and the TDU2 Team
http://forums.testdriveun....php?p=327454&postcount=1

if (!coffee) {
Work = false; }

• yori1989
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-04 18:28
Wie heeft er zin om te cruisen? Kom naar ibiza airport! _/-\o_

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:29
Ah, die update moet ik ook :D Kan ik eindelijk ook in de regen enzo rondscheuren :D

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
XIDESIGN schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 19:26:
Leuk die updates, hele spel is verneukt, van 40/50 fps naar 10/30 met loei veel hick ups en framedrops.. Bedankt!
Bij mij is het juist andersom gegaan lijkt het.

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

yori1989 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 19:54:
Wie heeft er zin om te cruisen? Kom naar ibiza airport! _/-\o_
Ik heb wel even zin om een stukje te cruisen! :) Zal even kijken of ik je kan vinden...

Hopelijk wordt de club nu eindelijk enabled :)

• Bron
Het is peak time, iedereen is nu aan het downloaden en is aan het inloggen, pc peformance zal heus wel een stuk beter zijn zodra de rush over is.

De patch ligt klaar bij Sony en Microsoft ook, dus voor de consoles moeten we wachten totdat ze toestemming geven en de patch toelaten.

• yori1989
SideSwipe schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 20:18:
[...]

Ik heb wel even zin om een stukje te cruisen! :) Zal even kijken of ik je kan vinden...

Hopelijk wordt de club nu eindelijk enabled :)
Ik sta er nu :P

• green-tea
Bron schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 20:23:
Het is peak time, iedereen is nu aan het downloaden en is aan het inloggen, pc peformance zal heus wel een stuk beter zijn zodra de rush over is.
Als het bij iemand anders precies andersom is, kan het niet aan de drukte liggen =]

Heb gister ook DX11 gedownload, misschien dat het daar aan ligt, en toen had ik me 2de scherm afgekoppeld. We shall c!

//Mijn eigen schuld, had in 3D AA settings alles op max gezet (@CCC)

[ Voor 25% gewijzigd door green-tea op 17-02-2011 20:53 ]

• yori1989
sta nu bij Ibiza airport(PC), iemand nog zin om mee te touren? _/-\o_
SideSwipe is al van de partij _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door yori1989 op 17-02-2011 20:40 ]

• green-tea
yori1989 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 20:37:
sta nu bij Ibiza airport(PC), iemand nog zin om mee te touren? _/-\o_
SideSwipe is al van de partij _/-\o_
Wait for me!

Kan jullie niet vinden :O

[ Voor 5% gewijzigd door green-tea op 17-02-2011 20:53 ]

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-05 16:52
Eh, tsja de update komt met 29,4 kB/s binnen...

Kan iemand overigens bevestigen dat je inderdaad als hulp van de coppers ingeroepen kan worden ? (Dit kon wel in de Beta.)

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:29
@MEN-O: Bij mij ging ie gewoon met 1MB/s :D Ik vind de regen wel stoer. En de onweer ook. Bij ging het prktisch direct regenen toen ik het spel opstartte.

• yori1989
XIDESIGN schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 20:49:
[...]

Wait for me!

Kan jullie niet vinden :O
Kom erbij :9~ we staan dr weer!

• Bron
MEN-O schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 20:51:

Kan iemand overigens bevestigen dat je inderdaad als hulp van de coppers ingeroepen kan worden ?
Ja dat kan, heb het 2x gehad, wel een keer heb ik hem per ongeluk weggeduwt omdat ik de weg weer op wilde :'(

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 16:53

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

MEN-O schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 20:51:
Kan iemand overigens bevestigen dat je inderdaad als hulp van de coppers ingeroepen kan worden ? (Dit kon wel in de Beta.)
Ja dat klopt had ik vanavond ook. Is wel erg grappig vind ik zelf, kreeg een dikke politieauto onder me kont en moest de overtreder zien te stoppen. Dit levert geld en social punten op.

Het werkt als volgt, iedereen die online is binnen jouw bereik krijgt het aanbod (behalve de overtreder zelf uiteraard) om mee te doen. Door de overtreder dicht te volgen en een bepaalde toets lang genoeg ingedrukt te houden (X op de PS3) kan je hem aanhouden.

En nu maar wachten op de PS3 update, ben echt benieuwd naar de club.

M'n online ID op de PS3 is trouwens Mattie_v_Z.

[ Voor 3% gewijzigd door MixingMastersM op 17-02-2011 21:32 ]

• yori1989
Maar ff een nieuwe ontmoetingsplek gepakt want die vorige was slecht airport. Iedereen verdween enzo.

Nu bij de Jacht!
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/ingapj.png

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:43

Oxigeon

En zo is dat!

MixingMastersM schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 21:25:
[...]

Ja dat klopt had ik vanavond ook. Is wel erg grappig vind ik zelf, kreeg een dikke politieauto onder me kont en moest de overtreder zien te stoppen. Dit levert geld en social punten op.

Het werkt als volgt, iedereen die online is binnen jouw bereik krijgt het aanbod (behalve de overtreder zelf uiteraard) om mee te doen. Door de overtreder dicht te volgen en een bepaalde toets lang genoeg ingedrukt te houden (X op de PS3) kan je hem aanhouden.

En nu maar wachten op de PS3 update, ben echt benieuwd naar de club.

M'n online ID op de PS3 is trouwens Mattie_v_Z.
Als je zin hebt mag je de GoT Racing club joinen. Die is al gemaakt en als de servers weer up zijn hebben we mensen nodig :).

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-04 23:00
Iemand die weet of ik een geregistreerde versie van TDU 2 werkend kan krijgen als ik hem overneem van een andere Tweaker.

Of gaat dit problemen geven als ik online ga?

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

• Sandertje03
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-02 09:59
wil graag joinen, net opnieuw begonnen, nu rond aan het cruisen in mijn land rover.
Account naam: sandertje03

kunnen mensen van de PC ook mensen van de PS3 zien? misschien even in de lijst bijzetten op wat voor platform mensen spelen.

Mijne is PC!

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-05 15:36
Domme vraag misshcien, maar hoe kan ik een andere wagen gebruiken?
Ik vind niks in de garage om met een specifieke wagen te gaan rijden.

MM, dat ik die drive niet zag voor ik dit poste.. negeer maar :o

[ Voor 20% gewijzigd door witchdoc op 17-02-2011 22:02 ]

• naaitsab
  • Nu online
Oxigeon schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 21:44:
[...]

Als je zin hebt mag je de GoT Racing club joinen. Die is al gemaakt en als de servers weer up zijn hebben we mensen nodig :).
Als ie t weer doet zal ik me ook ff aanmelden :p Is de club voor pc trouwens? anders gaat het een beetje lastig worden aangezien het geen crossplatform game is :p

if (!coffee) {
Work = false; }

• green-tea
Als de clubs @ pc werken, zal er snel een GoT Racing Club voor de pc zijn :D

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:56
Worden er ook meer stuurtjes ondersteund in de nieuwe update?

• DeXXoR
  • Laatst online: 11-01 16:26

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Ik kom binnenkort de GoT racing club ook wel even joinen, moet nog een account aanmaken.. die zet ik hier wel even neer zodra dat gedaan is :w

*EDIT*

Accountnaam is DeXXoRT, hij is nu aan het downloaden :)

Wat ik alleen nog niet helemaal snap is het volgende, ik las een aantal pagina's terug iets over dat offline en online niet dezelfde savegame gebruiken? betekend dat je dan dus in princiepe twee savegames hebt? iemand die mij dit simpel kan uitleggen? :)

[ Voor 53% gewijzigd door DeXXoR op 17-02-2011 22:17 ]

• green-tea
Voor de PC Spelers!! Sta je er niet bij stuur even DM?
// Laatste update : 17/2

GOTTDU2Skype
xidesigngreentea18xidesign18
GAIAjohanGaiajohan
Robbin90Gumba90
EduardboonEduardboonPatrickvbbh
RedRorkRedRorkredrork
CliniCliniClini1981
OzBozOz
D0m1nat0r11D0m1nat0r1
Roger1991Roger1991
Beertje87Beertje87
Kw4kjeKw4kje
naaitsabnaaitsab
DonCorleoneNLDonCorleoneNL
jefrimjefrim
ParapluvanhylcoThemba
Sandertje03Sandertje03
SideSwipeSideSwipe82
DeXXorDeXXort
bvkSDEMbvk
MEN-OC70T5
hupskehupske
IlIlIlIlIlIlIlIlIlIl
flex0rflexor
J van EJvanE

[ Voor 19% gewijzigd door green-tea op 18-02-2011 12:25 ]

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:43

Oxigeon

En zo is dat!

naaitsab schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 22:01:
[...]

Als ie t weer doet zal ik me ook ff aanmelden :p Is de club voor pc trouwens? anders gaat het een beetje lastig worden aangezien het geen crossplatform game is :p
De club die ik heb gemaakt is voor de PS3. Dus voor de PC weet ik niet of hij als is gemaakt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• naaitsab
  • Nu online
Oxigeon schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 22:24:
[...]

De club die ik heb gemaakt is voor de PS3. Dus voor de PC weet ik niet of hij als is gemaakt.
Als ie nog niet is aangemaakt wil ik het wel doen wanneer de server weer draait.

if (!coffee) {
Work = false; }

• Eduardboon
Hmm, ik zie net op het vliegveld dat er bij "Pierre-Benile" delayed staat. hints?

• Eduardboon
Dit spel is echt achterlijk afhankelijk van je GPU. Underclock je die met 50Mhertz dan is het meteen janken :(. CPU heeft minder impact dan gehoopt

Edit: Een dubbelpost.. jakkes, zeker omdat ik edit geklikt dacht te hebben

[ Voor 20% gewijzigd door Eduardboon op 17-02-2011 23:18 ]

• Robbin90
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-03-2021
Werkt bij jullie de friends list al wel? Bij mij niet namelijk, heb alle namen uit de pc lijst toegevoegd (sommige vind hij niet) maar kan niemand weer vinden.

Zou graag ff willen mee cruisen maar zou niet weten hoe :? :/

• Hupske
Wees blij dat die een keer afhankelijk is van je gpu. Bij call of duty klaagt weer iedereen dat hij puur de CPU belast en de gpu bijnal niet word gebruikt.

Kunnen we niet voor de pc gamers een vaste plek afspreken waar we elkaar altijd kunnen ontmoeten? of zal het dan die club worden?:D
En hoe zit dat eigenlijk als je samen wilt cruisen, moet je dan wachten tot je verbinding met elkaar hebt om zo maar te zeggen?

[ Voor 18% gewijzigd door Hupske op 17-02-2011 23:08 ]

• Robbin90
zijn er op dit moment ook tweakers aan het cruisen? 8) (PC versie)

• Eduardboon
hupske schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 23:07:
Wees blij dat die een keer afhankelijk is van je gpu. Bij call of duty klaagt weer iedereen dat hij puur de CPU belast en de gpu bijnal niet word gebruikt.

Kunnen we niet voor de pc gamers een vaste plek afspreken waar we elkaar altijd kunnen ontmoeten? of zal het dan die club worden?:D
En hoe zit dat eigenlijk als je samen wilt cruisen, moet je dan wachten tot je verbinding met elkaar hebt om zo maar te zeggen?
Tja, mijn GPU wil de pc laten crashen als ik hem op 100% zet, dus dan heb ik liever CPU intensieve games, zoals COD idd :).

• Sandertje03
Eduardboon schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 23:18:
[...]

Tja, mijn GPU wil de pc laten crashen als ik hem op 100% zet, dus dan heb ik liever CPU intensieve games, zoals COD idd :).
tijd voor een nieuwe :P hier is het mijn geheugen, als ik het op origieel 1866 zet dan is het crash, nu staat hij op 1600 en heb no problems. gaat hier wel om Corsair Dominator GT.

ik ga nu even alle mensen toevoegen, en cruisen :P

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

• Eduardboon
Sandertje03 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 23:22:
[...]

tijd voor een nieuwe :P hier is het mijn geheugen, als ik het op origieel 1866 zet dan is het crash, nu staat hij op 1600 en heb no problems. gaat hier wel om Corsair Dominator GT.

ik ga nu even alle mensen toevoegen, en cruisen :P
Ja, ik zit al te kijken naar 4870's en 4890jes. de Nvidia's zijn sowieso te duur en ik kijk 2e hands :). Alleen jammer dat er weinig benchmarks met tdu2 zijn (het enige spel wat ik speel naast cod)

• Robbin90
zie trouwens dat de clubs nu aangemaakt kunnen worden op de pc 8). is er al 1 van tweakers?

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb een club Gathering Of Tweakers aangemaakt, kan alleen nog eerst 8 personen in :P

• Sandertje03
hoe moet ik eigelijk joinen? tell me.

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Tja, is voor mij ook even een raadsel.... Het recruiting aangezet... Of dat helpt :P

Weet ook niet of het uitmaakt welke clubhuis je in gaat... Ik heb die op Ibiza gekozen, links in het midden...

[ Voor 40% gewijzigd door SideSwipe op 17-02-2011 23:38 ]

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Als ik er voor kies om een bestaande club te joinen zie ik maar een stuk of wat clubs... zonder mogelijkheid om te zoeken. Mss moet je mensen direct uitnodigen?

[edit] oh je kunt nog een klein beetje bladeren, staan iets van 4 pagina's met 8 clubs per stuk.

[ Voor 23% gewijzigd door Brainstorm op 17-02-2011 23:45 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• Robbin90
Als je een club naar binnen gaat dan kan je ervoor kiezen om een club te joinen. Heb net gekeken maar onze club staat er nog niet tussen, er zijn in totaal nu een stuk of 8...

EDIT: Brainstorm was me voor :)

[ Voor 9% gewijzigd door Robbin90 op 17-02-2011 23:42 ]

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Dit topic is gesloten.