Er wordt toch nog geklaagt door mensen dat sommige events niet te doen zijn voor ze, er zal ook zeker rekening gehouden zijn met de mensen die op een toetsenbord spelen.frankknopers schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 00:48:
Vandaag voor het eerst weer uitgebreid TDU2 gespeeld sinds afgelopen weekend. Genoeg andere dingen te doen steeds, dus ik kom er nog niet zo veel aan toe als sommige mensen hier. Ik heb boven op mijn gaming PC al een uurtje of twee gespeeld met het G25 stuurtje van Logitech en vanavond 2 uur op de ASUS G73 laptop met een Xbox 360 controller. Beide werken erg lekker, maar sturen is natuurlijk wel een stukje leuker.
Al met al bevalt de game me zeer goed, het is ongeveer wat ik gehoopt dat het zou worden. Veel auto's, mooie landschappen, betere wegen, mooie uitzichten en ook nog weer. Minpunt zijn die lange cutscenes, dan haak je soms wel af.. Heb wel het idee dat dat gaandeweg het spel minder wordt en datje dus even moet doorbijten. Ik heb net de eerste licenses gehaald voor de A, B en C klasse en voor de classic en asfalt groepen ook al een toernooi gedaan. Moeilijkheidsgraad is wel erg jammer, je komt na de eerste bocht niemand meer tegen van de AI. Mag wel wat pittiger en ik hoop dat ze dat met patches nog wat bijschaven..
Maar met een stuur kan ik inderdaad ook zeggen dat de meeste events wel een tikje harder mogen.
Edit:
Wat me ook net opviel nu ik even bij de Ferrari dealer rond loop, je mag de kleuren niet veranderen maar wel stickers plakken.
Dus met een kleine omweg plak je gewoon stickers in de kleur die je wilt hebben over de gehele auto heen
[ Voor 7% gewijzigd door Bron op 17-02-2011 01:18 ]