if (!coffee) {
Work = false; }
Oh dat was bij de 1e TDU ook al een probleem. Ik had toen een batch lopen die elke minuut een backup van m'n save maakte. Dat gaat je op de XBox alleen niet lukken, denk ik.Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 16:37:
Ik word echt gek.
Heel weekend heel het eiland rondgereden, autotjes gekocht (S5) etc.
Start ik net op , pats savegame corrupted, succes met alles overnieuw doen.
Is nu al de 2e keer, ben echt pislink!!!!
xbox360 versie btw
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

if (!coffee) {
Work = false; }
heb een Core i5 750, GD80, 4 gig 1600mhz dominators en CrosFire 4890 1G. moet hiermee toch goed kunnen spelen? heb bijna alle settings op low en res. staat op 1440 x 1024 ofso.
iemand mischien antwoord op waarom die niet lekker draait?
Het eerste nagetieve dat me opviel en waaraan ik me erg stoorde is dat deze game voor mij tot nu toe niet zonder deadzone is te spelen. Ik gebruik een Logitech Momo, maar zelfs met de deadzone schuif in de game instellingen helemaal naar links blijf ik een kleine deadzone houden. Mede om deze reden speel ik nu op de sport stand, want ik vind hardcore gewoon niet lekker rijden als ik een deadzone heb. Hopelijk wordt dit snel opgelost.
Het tweede waar ik me gruwelijk aan stoor is dat je de gewonnen auto's niet kunt verkopen. Het liefste ruil ik deze direct in voor cash, want ik vind het zonde om voor een
Het derde puntje van kritiek is de multiplayer. Ik vind het erg jammer dat ik vaak andere spelers als ghosts voorbij zie komen stotteren, terwijl anderen wel goed worden weergegeven. Het lijkt me dan ook handig dat wanneer mensen een dergelijk hoge ping hebben, ik ze gewoon helemaal niet te zien krijg?
Ik realiseer me dat ik vrijwel alleen negatief ben, maar ik had gewoon verwacht dat Atari eindelijk eens had begrepen een fatsoenlijke final versie van een game af te leveren, maar kennelijk zit ook deze weer vol met kinderziektes. Het concept vind ik geweldig, en ik weet ook zeker dat ik velen uren ga genieten van het eindeloos rondcruisen in mooie auto's, maar ik hoop wel dat er wat harder aan patches en verbeteringen gewerkt gaat worden dan wat we bij TDU1 hebben gezien.
Ik hoop het, want gek genoeg begon TDU1 ook te wennen. Dat vrienden ook zoiets hadden van *wtf kan dat?Winkiller958 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 13:06:
[...]
Daar heb je een punt, ik had bij het begin van dit spel eigenlijk hetzelfde gevoel, ik was NFSHP gewend. Maar nu ik een paar uurtjes heb gereden/gespeeld met de xbox controller (pc versie) gaat het eigenlijk vanzelf.

Mja dadelijk maar weer eens proberen.
Dat verklaart misschien waarom ik niet kon inloggen op mijn online profiel.OMD schreef op zondag 13 februari 2011 @ 23:14:
Ligt de pc versie en nog bij iedereen uit dan?
Ik heb de hele dag ( vanaf 11:00 ) niet kunnen spelen omdat de TDU2 servers offline zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Joopieboy op 14-02-2011 17:42 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Verwijderd
Dan is het denk ik makkelijker als je gewoon de ethernetstekker ff uit je computer trekt... Anders moet je elke keer als je TDU2 weer online wilt proberen die firewall instellen... en dan weer terugzetten als het nog steeds niet werkt...AMD1800 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:01:
voor de mensen die het spel online spelen op de PC. Als het goed is kun je gewoon offline als je tdu2 weer uit de lijst van uitzonderingen van windows firewall haalt. Voor t geval dat de serverts er weer uit pleuren.
Maar eerlijk gezegd denk ik dat de grote problemen wat dat betreft wel voorbij zijn nu.
Ik gebruik deze guide:OzBoz schreef op maandag 14 februari 2011 @ 16:59:
[...]
Die foto's zijn echt ruk, op die Google maps kaart staan wel de locaties maar moet je dan eerst onthouden wat je nou moet fotograferen? Of zit ik ergens overheen te kijken?
YouTube: TDU2 - Ibiza Photo / Viewpoint Locations
Laptopje (zonder geluid !) naast me PC en gaan maar
[ Voor 5% gewijzigd door Hoyden op 14-02-2011 18:52 ]
Verwijderd

[ Voor 11% gewijzigd door Kw4kje op 14-02-2011 19:03 ]
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
@ PC : Backspace ?Kw4kje schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:02:
Als ik door iemand ge-invited wordt die toevallig langs rijdt ofzo, hoe kan ik dat dan cancelen? De manier die ik nu gebruik is op enter drukken en dan snel op esc. maar ik betwijvel of dit wel de juiste manier is, er staat namelijk ook cancel met een grijs pijltje.
Zie net dat dat volgens mij niet werkt bij dit soort gevallen.
[ Voor 7% gewijzigd door Hoyden op 14-02-2011 19:18 ]
Verwijderd
END is de key die vastzit aan Center head en dat staat weer in het Avatar control scherm!
Zo, en nu weer verder met het begin van mijn career... voor de derde keer... Ik heb trouwens mijn offline profile weggegooid: ik wil niet nog een keer per ongeluk in een verkeerd profile zitten...!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Nee werkt niet, dus de manier die ik nu gebruik is goed dan?Hoyden schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:06:
[...]
@ PC : Backspace ?
Zie net dat dat volgens mij niet werkt bij dit soort gevallen.
Gister even ruim 2 miljoen gespendeerd aan autos, en heb mezelf bedaard en de Veyron nog even niet gekocht, eerst A3 en A2 winnen en dan die maar eens gaan pakken.
Had em al wel even gepakt voor de trophy voor 5 sec boven 400kmh te zitten
PS PS3 servers offline oid? Kan er atm niet opkomen.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Die hebben geen tuner toch op Ibiza iig. ?HellStorm666 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:27:
waar kan ik de tuner vinden voor de veyron en de ccxr??
Net zoals de Ferrari.
Ik ook niet. En gisteravond ook al niet. Alleen gisterochtend deed ie het...rCk schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:24:
PS PS3 servers offline oid? Kan er atm niet opkomen.
Verwijderd
Het heeft hier en daar een paar minpunten, maar het vrij rijden op een exotisch eiland met nog hetere auto's is gewoon top!
Is er trouwens al een Tweakers car club? (ik speel het op de PC)
(wees vrij om mij ingame toe te voegen: Beertje87)
Lijst met wagens per klasse, inclusief eigenschappen. Nog niet 100% compleet, wordt wel bijgewerkt zo te zien.Loev schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:01:
Is er ook een lijst van auto's per class? Met google en tducentral gezocht maar niks gevonden.
[ Voor 8% gewijzigd door Brainstorm op 14-02-2011 19:53 ]
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Mwoah, gisteravond kon ik er wel redelijk opkomen.Baldertt schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:36:
[...]
Ik ook niet. En gisteravond ook al niet. Alleen gisterochtend deed ie het...
Gelukkig heb ik nog genoeg championships te doen, komen die nu een beetje aan bod
i7860 4gb en hd5850, liep voorheen op 1680x1050 op een soepele 50 fps gemiddeld alles max, en zo uit het niks nog niet eens meer de helft daarvan.
Het is gewoon onspeelbaar nu, niks aan de pc veranderd.
Ingame ook nog eens alles op low gezet maar dat maakt niks geen verschil, nog nieuwere drivers voor de kaart geinstalleerd maar ook geen verschil.
New vegas erin en niks geen problemen, hier ga ik mijn nek nog over breken

op hawai hellemaal rechts bovenin ong aa de kust zit de european tuner.HellStorm666 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:27:
waar kan ik de tuner vinden voor de veyron en de ccxr??
zal wel keer een screen shot maken van alle tuners en dealers die ik tot nu toe heb op hawai.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Heeft dit ook invloed op de (hoeveelheid) spelers die ik in-game zie?
Misschien heb ik het flink gemist, maar Lexus? Is tie dr?XIDESIGN schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:40:
Zo me miljoen is binnen, die lexus zal ook wel hoop geld waard zijn
@Robbin90, nee gewoon negeren, bij mij is het elke keer anders.
Ik heb een stuk mindere computer als wat jij hebt. Maar ik draai altijd ongeveer 30fps wat prima is voor mij. Hij duikt dan soms ineens naar <10 fps. Ook onspeelbaar dus.Sipio schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:29:
omg kan ik eindelijk sinds vrijdagmiddag weer online, komt de game ineens amper boven de 20 fps![]()
i7860 4gb en hd5850, liep voorheen op 1680x1050 op een soepele 50 fps gemiddeld alles max, en zo uit het niks nog niet eens meer de helft daarvan.
Het is gewoon onspeelbaar nu, niks aan de pc veranderd.
Ingame ook nog eens alles op low gezet maar dat maakt niks geen verschil, nog nieuwere drivers voor de kaart geinstalleerd maar ook geen verschil.
New vegas erin en niks geen problemen, hier ga ik mijn nek nog over breken
Lijkt hetzelfde probleem te zijn..
Op Very High pakt hij soms wel een goede draw distance (vooral te zien aan schaduwen) en soms niet, dan staat hij praktisch op mediumbartus1989 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:57:
[...]
Ik heb een stuk mindere computer als wat jij hebt. Maar ik draai altijd ongeveer 30fps wat prima is voor mij. Hij duikt dan soms ineens naar <10 fps. Ook onspeelbaar dus.
Verwijderd
Had zonet wel iets vreemds: ik kwam bij de racing school en daar waren aardig wat AI-autos': gek genoeg hing het icoon niet in de lucht en kon ik de school niet in...! Gelukkig ontdekte ik dat je dan via de map er alsnog in kan. Was wel gek.
Snap trouwens niet helemaal hoe het werkt met dat M.O.O.R.: zo nu en dan zie ik een auto maar soms ook tijden helemaal niet... Het is erg wisselend. En als ik er eentje ben ik er niet altijd blij mee want je wordt zomaar van de weg gebeukt...
Enfin, ik vermaak me (weer) uitstekend.
Ps3 precies hetzelfde. Erg vage en slechte besturing, schokkend beeld tijdens sturen. Ik wacht de patches nog even af.....ThunderNet schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 15:35:
Ik heb gisteravond de XBOX360-versie gekocht, en ga hem straks weer terugbrengen. Besturing met stuurtje is gewoon slecht en indirect
ben benieuwd!
Maar de mijne duikt niet helaas, ik speelde hem eerder rond de 50 en nooit geen drop onder de 40, maar nu kom ik ineens niet meer boven de 22 uit.bartus1989 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:57:
[...]
Ik heb een stuk mindere computer als wat jij hebt. Maar ik draai altijd ongeveer 30fps wat prima is voor mij. Hij duikt dan soms ineens naar <10 fps. Ook onspeelbaar dus.
Mijn dvd speler kan ook bepaalde games niet meer afspelen, hij leest ze niet goed in dus die is misschien aan het kapot gaan, maar het spel spelen zonder dvd maakt ook geen verschil.
Wordt nog ff verder uitvogelen want zou wel graag verder willen spelen.
en dit is van levensbelang geweest voor dit topic?juaNto schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:10:
Ja na een dag de illegale versie te hebben gespeeld vandaag de retail gehaald (ook alleen maar omdat me pre order vertraagd was
ben benieuwd!

Heb de locaties zelf al wel maar nu nog "cloudy" qua weer type..
Tja.. Heb het nog niet zo vaak "cloudy" gezien.
[ Voor 68% gewijzigd door Hoyden op 14-02-2011 21:32 ]
Euh rij er eens heen? Zijn opdrachten...Joopieboy schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:18:
Wat zijn trouwens die dingen met een bom en aflopende tijd? Waarvoor zijn die goed?
Totaal niet maar ik had gister al twee vragen en die zijn ook verholpen en daarbij nog iemand geholpen met zijn problemen en toen werd ik erop gewezen dat iemand met een illegale versie helpen niet mag...rCk schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:14:
[...]
en dit is van levensbelang geweest voor dit topic?![]()
dus vandaar mijn schreeuw om aandacht voor het feit dat ik de retail heb
Och verrek, heb er net 1 gedaan. Verdienen best goed. Moet je mensen wegbrengen of die dingen. Damn dacht dat ik daar vanaf was. En zo te zien ook maar een beperkte tijd beschikbaar, jammer!
Haha yayjuaNto schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:21:
[...]
Totaal niet maar ik had gister al twee vragen en die zijn ook verholpen en daarbij nog iemand geholpen met zijn problemen en toen werd ik erop gewezen dat iemand met een illegale versie helpen niet mag...
dus vandaar mijn schreeuw om aandacht voor het feit dat ik de retail heb
Ontopic:
Net even A1 License afgemaakt, kreeg meteen bij de laatste opdracht (circuitrijden) het beeld van vroeger weer voor me... TDU1 het circuit, toentertijd veel tijd gespendeerd om er goeie driftrondjes te maken met o.a. de Dodge Viper op de pc..
Nu met een Pagani!
Zag hier overigens nog wat namen voorbijkomen van eerst, die toen ook hier waren en toen ook op de TDU club waren (apart forum enzo), namen zoals naaitsab, jeroentjehh88 etc etc..
Was daar toen niet een apart forum voor opgezet die club? er staat me wel iets van bij ik zat iig bij een tdu1 clubje en ik dacht dat die van got kwam...
Ik draai al alles op LOW.Eduardboon schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:00:
[...]
Op Very High pakt hij soms wel een goede draw distance (vooral te zien aan schaduwen) en soms niet, dan staat hij praktisch op medium. Heb er zelf al gedoe mee gehad, maar weet nu hoe het komt. Probeer dus eens Environment op medium te zetten is mijn tip.
Ik heb maar geaccepteerd dat mijn laptop het niet trekt. Was toch al van plan deze zomer voor wat nieuws aan te schaffen..
Ben bij beide europese dealer geweest op hawaii, maar daar stond hij niet.
---RAWE CEEK!!!---
Dat klopt helemaal! Deden we bepaalde tours op etc etc etc.juaNto schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:29:
@ rCk
Was daar toen niet een apart forum voor opgezet die club? er staat me wel iets van bij ik zat iig bij een tdu1 clubje en ik dacht dat die van got kwam...
(Sinds net Racing School Master, alle licenses gehaald)
NoFearCreations schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:47:
Weet iemand bij welke dealer je de Gumpert Apollo kan kopen?
Bij de Britse stond hij, bij de Ascari's etc etc. Moment zoek het even op waar die zit.
Excuus, dat antwoord moet ik je verschuldigd houden, die heb ik nog niet.
Waar je hem wel kan vinden is:
http://maps.google.com/ma...pn=0.650434,1.352692&z=10.
Daar staat hij bij
[ Voor 50% gewijzigd door rCk op 14-02-2011 21:53 ]
Hmm ja, mijn laptop doet ook LOW nog niet goed, maarja een 9400M doet niet veelbartus1989 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:32:
[...]
Ik draai al alles op LOW.
Ik heb maar geaccepteerd dat mijn laptop het niet trekt. Was toch al van plan deze zomer voor wat nieuws aan te schaffen..
Gumpert is een Club car, dus niet te koop per persoon.NoFearCreations schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:47:
Weet iemand bij welke dealer je de Gumpert Apollo kan kopen?
Kan een mod even de eerste post aanpassen?
De Aston Martin One-77 en de Mclaren MP4-12c zijn geen club cars.
Heb flink wat online challenges gewonnen, meer dan een miljoen $ vandaag alleen al.
Maar ben de helft kwijt, er is een challenge gemaakt met een 100.000,- buy in een "blijf zo hard mogelijk rijden challenge"
Nu zou ik dit kunnen winnen, maar na 6x proberen ben ik er toch op de harde manier achter gekomen dat de Veyron de betere is op dit gebied, ikzelf gebruik de CCXR.
Er zitten 2 hobbels in de weg waar je of heel veel geluk moet bij hebben dat je precies op de weg blijft, of je moet een Veyron halen omdat die qua gewicht de hobbels makkelijker neemt.
Nu even kijken of ik op tijd mijn discovery level hoog genoeg kan halen zodat ik mijn auto naar lvl 4 kan tunen en in de laatste paar minuten het record verslaan.
De pot staat momenteel op 5.700.000,-
[ Voor 62% gewijzigd door Bron op 14-02-2011 22:05 ]
Vreemd dat de Gumperts bij de britse dealer staat, tis een duitse auto.
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Ik heb ook het geluid van Voice over IP uitgezet... Werd gestoord van een of andere oosterling die met een vrouw zat te kletsen...?

Nope Gumpert is zeker een club car.NoFearCreations schreef op maandag 14 februari 2011 @ 22:05:
Alle auto's in het spel kan je volgens mij gewoon kopen.
Vreemd dat de Gumperts bij de britse dealer staat, tis een duitse auto.
Dan was ik abuis en dacht hem te zien staan bij een dealert in Ibiza.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
heb nu al vele uren erin zitten op zowel hawaii als ibiza. maar heb nog geen enkele regen druppel of ook maar wolkje gezien. zou wel een groot gemis zijn als het beperkt is tot de licenses en eventueele races.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Als je online speelt welv8power67 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 22:45:
regent het ook wel eens gewoon tijdens free roam ??
heb nu al vele uren erin zitten op zowel hawaii als ibiza. maar heb nog geen enkele regen druppel of ook maar wolkje gezien. zou wel een groot gemis zijn als het beperkt is tot de licenses en eventueele races.
Misschien dat je die andere Ascari ervoor aanzag? Linksvoorin weet even het type niet meer.rCk schreef op maandag 14 februari 2011 @ 22:18:
[...]
Dan was ik abuis en dacht hem te zien staan bij een dealert in Ibiza.
meh zit nog met de gedownloade versie.
wacht nog af totdat de game op xbox beter is. en dat er patch is geweest zodat mn fanatec wheel eindelijk normaal werkt.
en 60 euro voor deze game is het mij ook totaal niet waard.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik heb de eerste challenge gedaan op de pc offline
met die blonde vrouw
maar ik weet niet hoe ik nu verder moet
pleaaaase help mee
Suh dude
Edit: De club is er toch niet, server vlog weer offline
[ Voor 20% gewijzigd door Eduardboon op 14-02-2011 23:51 ]
Had nog niks behaald alleen dat eerste rijbewijs ging even crossen met een ml in de bossen kreeg artifacts hij crashed bsod iets van nv4display.dll
en toen starte ik hem op kon tdu2 me savegame niet laden of ik overnieuw wou beginnen kijk nu maakt me dat niet uit maar dit moet niet 3x per week gaan gebeuren...
Ook last van idd, behalve corrupt save. maarja, dat komt omdat mijn graka 120 graden wordjuaNto schreef op maandag 14 februari 2011 @ 23:52:
Mmm mensen al een crash gehad en daarna corrupt data?
Had nog niks behaald alleen dat eerste rijbewijs ging even crossen met een ml in de bossen kreeg artifacts hij crashed bsod iets van nv4display.dll
en toen starte ik hem op kon tdu2 me savegame niet laden of ik overnieuw wou beginnen kijk nu maakt me dat niet uit maar dit moet niet 3x per week gaan gebeuren...
Doet eens snel je pc schoonmaken en de airflow verbeterenEduardboon schreef op maandag 14 februari 2011 @ 23:54:
Ook last van idd, behalve corrupt save. maarja, dat komt omdat mijn graka 120 graden word
TJ-max van een graka is ongeveer 100 graden
if (!coffee) {
Work = false; }
Zojuist maar even idioot gedaan en Bugatti Veyron 16.4 gekocht. Is wel grappig, veel te duur maar wel leuk om voor de lol te hebben. Nu doorsparen voor de CCXR en dan eens kijken welke fijner rijdt
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Zojuist maar even 5 miljoen uitgegeven aan dat jacht, heb ik dat ook weer gehad!
[ Voor 24% gewijzigd door Bron op 15-02-2011 02:27 ]
Ik speel nu met gamepad. Ik heb nog een oud Saitek r440 setje en ben bang dat het nogal een gedoe wordt om niet ondersteunde sets werkende te krijgen.
Verwijderd
Op het moment dat je de vraag krijgt of je je corrupte savegame opnieuw wilt inladen of verwijderen moet je teruggaan naar je Xbox 360 dashboard. Daarna start je de game opnieuw en laadt de savegame (vaak) wel. Je kan ook proberen de game offline te starten door uit Xbox live te signen. Dit heeft mijn al 2x gered.
Verwijderd
Eh, geen idee welke challenge je bedoelt, maar je kunt gewoon gaan cruisen en na een tijdje krijg je wel weer een volgende opdracht via de telefoon. Je kan ook in het pauze menu naar de tab met opdrachten etc. en daar zelf een opdracht 'activeren', volgens mij.pannekoek141 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 23:47:
Hallo iedereen
Ik heb de eerste challenge gedaan op de pc offline
met die blonde vrouw
maar ik weet niet hoe ik nu verder moet
pleaaaase help mee
Wat ik wel lastig (of dom) vindt, is dat je soms diverse opdrachten door elkaar krijgt... Zo moest ik na het behalen van mijn offroad license een auto gaan kopen: de dealer stond op de kaart. Toen kreeg ik onderweg een andere opdracht, voor de Aphalt license, en per ongeluk activeerde ik die. Toen was meteen de dealer van de offroad auto van de kaart verdwenen omdat ik daar natuurlijk nog niet geweest was...! Ik vraag me ook vaak af of een bepaalde opdracht nou prioriteit heeft of niet...
Maar goed, toen ontdekte ik dat je, zoals ik in mijn reply al zei, diverse opdrachten zelf actief kunt maken. Op zich handig, maar toch had het me logischer geleken dat je geen opdrachten meer binnenkrijgt als je er eentje al hebt aangenomen. Aan de andere kant... is het misschien wel realistischer/verrassender dat alles door elkaar loopt... zo gaat het in het echte leven natuurlijk ook...
Grafisch ziet het er wel wat beter uit, maar het is natuurlijk geen GT5, ik vergelijk het meer met GTA, en wat dat betreft scoort TDU2 aardig.
Het rijden zelf vind ik nogal raar, je kan vanuit niet ineens vol overstuur/onderstuur etc. krijgen, lastig en totaal onrealistisch. In Forza 3 rijd ik zonder enige hulpmiddelen en systemen en dat gaat prima, maar in TDU2 heb ik af en toe moeite de auto op de weg te houden.
Ik moet nog even wat meer spelen voordat ik mijn eindoordeel kan maken.
We hebben ons dus wel even kostelijk vermaakt
All-Round nerd | iRacing Profiel
Verwijderd
But seriously, is er een truuk om heel snel een bak met geld te verzamelen? Of doen jullie dat allemaal via het Casino (die DLC heb ik niet).
BTW enorm kut toen ik gisterenavond nog even een uurtje rondreed kwam ik erachter dat TDU 2 al mijn vrienden weerd uit de vriendenlijst heeft geflikkerd... GRRR!
TDU2 heb ik (nog) niet, maar in TDU1 kon je gewoon een paar keer achter elkaar een korte/simpele race doen om zo snel cash te vergaren.Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:00:
But seriously, is er een truuk om heel snel een bak met geld te verzamelen?
Niet de meest spannende manier, maar ach.
Ook budget-auto's te koop zetten voor belachelijk hoge prijs werkte wel goed; na een paar dagen werd 'ie automatisch "door het systeem" opgekocht, en Tjakka! Uh, ik bedoel Kassa!
Same here. En meestal gebeurt dat in de laatste of een-na-laatste bocht van een race. Zelfs met de VW Touran, die over het algemeen vrij stabiel op de weg ligtT7D_Sneezy schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 09:03:
Het rijden zelf vind ik nogal raar, je kan vanuit niet ineens vol overstuur/onderstuur etc. krijgen, lastig en totaal onrealistisch. In Forza 3 rijd ik zonder enige hulpmiddelen en systemen en dat gaat prima, maar in TDU2 heb ik af en toe moeite de auto op de weg te houden.
Ik moet nog even wat meer spelen voordat ik mijn eindoordeel kan maken.
Ik heb het (ook) pas een paar uurtjes gespeeld, misschien wordt het beter.
Verwijderd
In je huis staat o.a. een tv waarop je diverse dingen kunt bekijken, zoals... breaking news!KlaasjeNL schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 09:53:
Iemand die enig idee heeft waar het Breaking News-bericht op slaat? Ik speelde PS3 versie en kreeg vanmorgen in een blauwe balk de melding 'Breaking News', maar zonder verdere toelichting...
Op de tv kan je ook het komende weer zien: handig als je een belangrijke race voor de boeg hebt en die liever niet in de regen wilt doen: dan kan je dat een beetje inplannen. Alhoewel ik tot nu toe alle races makkelijk win... Gisteren wel wat geks, trouwens: in een van de eerste races ging een auto er als een haas vandoor! Ik kon 'm echt niet bijhouden! Ik dacht 'Dit haal ik nooit met deze auto'. Tot aan de eerste bocht... toen ging de auto vol op de rem en daarna reed 'ie weer zoals ik gewend was: als een bejaarde in zo'n scootmobiel...
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 10:30 ]
Dus die is in Offline mode niet te krijgen?
Want zag dat de Maclaren MP4 en de Aston Martin One-77 ook club cars zijn, en die kan ik wel vinden bij de dealer?
---RAWE CEEK!!!---
GOT | TDU2 | Skype |
xidesign | greentea18 | greentea18 |
GAIAjohan | Gaiajohan | |
Robbin90 | Gumba90 | |
Eduardboon | Eduardboon | |
RedRork | RedRork | |
Clini | Clini1 | Clini1981 |
OzBoz | OzBoz? | |
D0m1nat0r11 | D0m1nat0r1 | |
Roger1991 | Roger1991 | |
Beertje87 | Beertje87 | |
Kw4kje | Kw4kje | |
naaitsab | naaitsab |
[ Voor 68% gewijzigd door green-tea op 15-02-2011 11:26 ]
if (!coffee) {
Work = false; }
Zoveel tijd besteed ik er niet aan, enkel ben ik gewoon snel met opschalen qua classesVerwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:00:
...
But seriously, is er een truuk om heel snel een bak met geld te verzamelen? Of doen jullie dat allemaal via het Casino (die DLC heb ik niet).
...
Stomme vraag maar eh ik neem aan dat een dm een direct message is maar hoeXIDESIGN schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:57:
Voor de PC Spelers!! Sta je er niet bij stuur even DM?
GOT TDU2 Skype xidesign greentea18 greentea18 GAIAjohan Gaiajohan Robbin90 Gumba90 Eduardboon Eduardboon RedRork RedRork Clini Clini1 Clini1981 OzBoz OzBoz? D0m1nat0r11 D0m1nat0r1 Roger1991 Roger1991 Beertje87 Beertje87 Kw4kje Kw4kje naaitsab naaitsab
anyway got: juaNto tdu2: pimmuz
Verwijderd
Ozboz zijn nickname in TDU 2 is trouwens gewoon Oz (OzBoz kan ie niet vindenXIDESIGN schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:57:
Voor de PC Spelers!! Sta je er niet bij stuur even DM?
GOT TDU2 Skype xidesign greentea18 greentea18 GAIAjohan Gaiajohan Robbin90 Gumba90 Eduardboon Eduardboon RedRork RedRork Clini Clini1 Clini1981 OzBoz OzBoz? D0m1nat0r11 D0m1nat0r1 Roger1991 Roger1991 Beertje87 Beertje87 Kw4kje Kw4kje naaitsab naaitsab
Mijn skypenaam is redrork en mag er ook bij.
Overigens was ik net ff via gmail chat met een vriend aan het lullen (geen gamer) en over TDU 2 zei ik tegem hem:
"Cruisen op Ibiza in je Subaru Impreza met een lounge muziekje op de achtergrond, het vertrouwde geluid van een grommende motor terwijl je door de open ramen naar buiten kijkt en het landschap aan je voor bij ziet gaan. Machtig mooi man!"
Zegt ie terug:
"Je hebt het over een game man!"
Gelukkig heb ik mijn medetweakers nog die wel mijn mening delen
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
YouTube: Test Drive Unlimited 2 HaribaRadio Tracklist (Hariba Radio track list)
YouTube: Test Drive Unlimited 2 RoadRock Tracklist (RoadRock Radio track list)
Een van mijn favorieten is overigens:
YouTube: Test Drive Unlimited 2 Soundtrack (Hariba station) - Boeoes Kaelstigen - Radius
En niet gerelateerd aan de tracklist maar uit mijn eigen database is dit een zeer relaxt nummer om mee te cruisen:
http://www.youtube.com/watch?v=YDAXl05rJNQ
En deze als afsluiter:
YouTube: Cinnamon Chasers - Luv Deluxe (Music Video)
Nog even uitzoeken of ik de GoT club al kan joinen.
Nou ik heb pas een leuk avondje zitten pokeren, ging best redelijk begon met bescheiden 1500 ofzo en dat werd 30000. Maar het waardeloze is nog dat al dat geld verdampt is op een rare manier, als ik nu naar het casino ga heb ik ineens het bedrag van 0.Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:00:
Als dat soort bugs er nou uit zouden zijn... zou prettig zijn.
De liist in de OP was overgenomen van de wikipedia pagina, die dus foute info had staan.NoFearCreations schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:50:
[...]
Dus die is in Offline mode niet te krijgen?
Want zag dat de Maclaren MP4 en de Aston Martin One-77 ook club cars zijn, en die kan ik wel vinden bij de dealer?
De MP4 en de One-77 zijn gewoon te koop, de Gumpert niet.
Wat zijn dan de stats van de GumpertBron schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:26:
[...]
De liist in de OP was overgenomen van de wikipedia pagina, die dus foute info had staan.
De MP4 en de One-77 zijn gewoon te koop, de Gumpert niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Paniohitus op 15-02-2011 12:54 ]
BF1: Don-Panio
Dit topic is gesloten.