[Multiplatform] Test Drive: Unlimited 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste
Acties:
  • 91.273 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 17:03
Ik speel het spel op een oude Toshiba laptop van 2 jaar.

Bij een resolutie van 1280 x 800 haal ik precies 30 fps. En dat vind ik prima, ik hoef het allemaal niet zo mooi zolang ik maar lekker kan rijden. Alleen vind hij het soms leuk om hem even te droppen naar 10 fps. En dan even later weer gewoon 30.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen of is dit een begin zonder eind? Hopeloos dus..

Ik heb overigens alles op LOW en uit staan.

[ Voor 5% gewijzigd door bartus1989 op 12-02-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Zal wel afhangen van iets wat er op je scherm gebeurt. Misschien rijd je net een stad binnen, heb je opeens veel tegenliggers of rijd je zo hard dat er meer geladen moet worden. TDU1 speelde ik nog een oudere computer en daar bleef mijn beeld telkens hangen als er een overige speler tegemoet kwam, omdat zijn auto wel uit hoog detail bestond in plaats van het gewoon AI verkeer. Wat voor videokaart zit er in je laptop?
OzBoz schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 16:02:
[...]
Waar heeft die gast rijles gehad dan? 12 in zijn 2, 50 in z'n 4, 90 in z'n 6.
50 rijd ik sowieso in z'n 4 en bij 80km zones gaat hij ook in de 6 :P

[ Voor 45% gewijzigd door Divak op 12-02-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Krijg weer server melding. Jammer.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servers weer down voor mij. Irritant. *x360

Hoe kun je in godsnaam dit op de markt zetten. Het heeft (online) nu meer niet gewerkt dan wel. Offline is saai...

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2011 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb TDU2 toch maar gekocht.

1. Ik zie OVERAL schaduwen op de gekste plekken...? Ziet er echt niet uit... Iemand enig idee wat dit kan zijn?

2. Het spel zou lekker lopen op mijn i7 920 met GTX285 (Windows 7) maar op de hoogste instellingen is het onspeelbaar...? Met alles op medium is het te doen, maar dat valt me dus wel zwaar tegen.

3. Doordat ik ik weet niet hoe lang ben bezig geweest om mijn DFP aan de praat te krijgen en diverse instellingen moet veranderen, heb ik diverse cutscenes gemist en al een paar missions gefailed... Kan je ook je carriere herstarten (zodra ik alles naar wens heb ingesteld, wat nog wel even zal duren, ben ik bang...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Op de pc heb vanaf gisteravond nog niet kunnen spelen.

@ RichardvdD - Ondanks dat ik evengoed nog wel geniet van de game tot nu toe (als het werkt) maar je hebt idd erg goede punten.

Hoop dat de ondersteuning goed is en wie weet met sounds mods dat de game nog wel beter kan worden.

edit-

@ J v E - Dat eerste klinkt mis als een driver probleem?

En op mijn i7860 met hd5850 heb ik zo rond de 50 fps met alles max, dit is wel op 1680x1050, je pc zou het toch makkelijk moeten trekken lijkt mij.

En de juiste instellingen vinden is idd ff klote om doorheen te komen, heb ze zelf ook nog steeds niet helemaal lekker.
En van het verhaal mis je niet veel of bedoel je dat je iets niet meer over kunt doen?

[ Voor 42% gewijzigd door Sipio op 12-02-2011 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Ik ga er niet eens meer op in, het is de moeite waard niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
RichardvdD schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 16:29:
Zal wel afhangen van iets wat er op je scherm gebeurt. Misschien rijd je net een stad binnen, heb je opeens veel tegenliggers of rijd je zo hard dat er meer geladen moet worden. TDU1 speelde ik nog een oudere computer en daar bleef mijn beeld telkens hangen als er een overige speler tegemoet kwam, omdat zijn auto wel uit hoog detail bestond in plaats van het gewoon AI verkeer. Wat voor videokaart zit er in je laptop?
Het gebeurt ook gewoon in de middle of nowhere. Dat is het rare eraan.

Ik heb een Toshiba P300 - 13M

3 GB ram
Intel Core Duo T8100 @ 2.10 GHZ
HD 3650 videokaart
Windows 7 32 bit.

Spellen als Mafia 2 kan ik nog gewoon op het hoogst draaien. (1400x900) en alles op max. TDU 1 ging ook prima op de hoogste resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
bartus1989 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:04:
[...]

Het gebeurt ook gewoon in de middle of nowhere. Dat is het rare eraan.

Ik heb een Toshiba P300 - 13M

Spellen als Mafia 2 kan ik nog gewoon op het hoogst draaien. (1400x900) en alles op max. TDU 1 ging ook prima op de hoogste resolutie.
Dat is wel vreemd dan, wel de nieuwste drivers? Aan de andere kant is de 3650 ook de nieuwste kaart niet meer. Ik neem aan dat drivers enzo geupdate zijn? Ik heb zelf ook windows 7 en daar draait het goed op. Nieuwste drivers enzo gedownload? De performance heb ik eigenlijk helemaal geen last van, ook met AA op z'n hoogste etc.
Bron schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 16:55:
Ik ga er niet eens meer op in, het is de moeite waard niet.
Misschien moet jij dan maar uit het topic als je geen discussie wilt voeren of niet met onderbouwing kan komen.

[ Voor 77% gewijzigd door Divak op 12-02-2011 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sipio schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 16:53:
@ J v E - Dat eerste klinkt mis als een driver probleem?

En op mijn i7860 met hd5850 heb ik zo rond de 50 fps met alles max, dit is wel op 1680x1050, je pc zou het toch makkelijk moeten trekken lijkt mij.

En de juiste instellingen vinden is idd ff klote om doorheen te komen, heb ze zelf ook nog steeds niet helemaal lekker.
En van het verhaal mis je niet veel of bedoel je dat je iets niet meer over kunt doen?
Ja, dat zal, maar hoe los ik dat op... :?
Hm, bij mij hokt en stokt het echt giga op very high...
Ja, ik heb geen idee: er speelden allemaal filmpjes op de achtergrond en minstens twee missies schijn ik te hebben gefailed terwijl ik in Windows bezig was met m'n DFP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
RichardvdD schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:07:
[...]
Misschien moet jij dan maar uit het topic als je geen discussie wilt voeren of niet met onderbouwing kan komen.
Ach als je nou eens het forum had doorgelezen had je allang de positieve punten gezien, maar aangezien je dat niet doet zie ik geen reden om voor de zoveelste keer dat te moeten vertellen.

Maar bedankt dat je me uit het topic wilt zetten, dat is best logisch hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
RichardvdD schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:07:
[...]
Dat is wel vreemd dan, wel de nieuwste drivers? Aan de andere kant is de 3650 ook de nieuwste kaart niet meer. Ik neem aan dat drivers enzo geupdate zijn? Ik heb zelf ook windows 7 en daar draait het goed op. Nieuwste drivers enzo gedownload? De performance heb ik eigenlijk helemaal geen last van, ook met AA op z'n hoogste etc.
Ja, de nieuwste drivers. Maar ik blijf het raar vinden dat ik bijvoorbeeld Black Ops & Dirt 2 prima kan spelen! Al dan niet op het hoogst, maar ook zeker niet op het laagst. Maar dat zijn natuurlijk ook geen nieuwe spellen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Bron schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:10:
[...]
Ach als je nou eens het forum had doorgelezen had je allang de positieve punten gezien, maar aangezien je dat niet doet zie ik geen reden om voor de zoveelste keer dat te moeten vertellen.
Ik heb zelf genoeg positieve punten gezien. Maar ook genoeg negatieve. Ik volg het topic al een tijdje en nu ik de game zelf heb kan ik er ook over vertellen wat ik vind en laat weten wat ik er niet goed aan vind. De punten die ik noem vind ik zelf erg zwaar wegen, zeker omdat het een racing game is. Is het teveel moeite voor je om je eigen mening neer te zetten of te vertellen waarom jij het niet eens bent met wat ik zeg? En heb je zelf het eerste deel gespeeld, en speel je zelf met een stuur en/of op de PC?

Je hebt het ook over mij iets 'voor de zoveelste keer' vertellen, maar.. ik heb je nog niets inhoudelijks of onderbouwd wie dan ook zien vertellen, behalve dat je de kritiek van posters maar 'weinig onderbouwd' vindt.

[ Voor 4% gewijzigd door Divak op 12-02-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 23:05
Kijk wat wat de gamekings er van vinden http://www.gamekings.tv/v...w-test-drive-unlimited-2/
Ben het er mee eens, en inderdaad atari is er flink mee aan de slag om te patche

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Mensen met een PS3 + Logitech G25, hoe werkt het schakelen met H-shifter + koppeling?

Ik ga binnenkort even kijken of ik een wheelstand ergens kan vinden, Wheelstand Pro, of is er een andere ook goede oplosing te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Was zo net aan lekker aan het cruisen, ben ik plotseling onzichtbaar. Na een aantal km was ik weer normaal, heel vreemd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
RichardvdD schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:16:
[...]
Is het teveel moeite voor je om je eigen mening neer te zetten of te vertellen waarom jij het niet eens bent met wat ik zeg? En heb je zelf het eerste deel gespeeld, en speel je zelf met een stuur en/of op de PC?

Je hebt het ook over mij iets 'voor de zoveelste keer' vertellen, maar.. ik heb je nog niets inhoudelijks of onderbouwd wie dan ook zien vertellen, behalve dat je de kritiek van posters maar 'weinig onderbouwd' vindt.
En dat bedoel ik nou precies, als je mijn eerdere posts wel had gelezen waren al die vragen allang voor je beantwoord.
Maar ik ga er verder niet op in, topic is er niet voor om andere af te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Bron schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:25:
[...]

En dat bedoel ik nou precies, als je mijn eerdere posts wel had gelezen waren al die vragen allang voor je beantwoord.
Nee hoor, ik heb net tot pagina 20 teruggelezen waarin jij de game ontvangt, en in de pagina's erna kan ik niets over de punten vinden die ik hierboven aanhaal. Oja, behalve dan dat je vond het dat het remmen inderdaad wennen is en wel heel erg snel gaat ipv. meer geleidelijk zoals je bij pedalen zou verwachten. Het is wel erg makkelijk om onderbouwing van anderen te eisen, maar als je die onderbouwing vervolgens krijgt er niet over in discussie willen gaat of zelf laten weten wat de ervaring is.

[ Voor 14% gewijzigd door Divak op 12-02-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Is er bekend wanneer de server voor de PC weer up gaan? We willen met een vriendengroep een club opzetten en elkaar als friends toevoegen, maar dat lukt dus niet. Erg jammer, aangezien ik dat 1 van de tofste mogelijkheden van de game vind.

Nja heb even een middag gespeeld en ik vind hem wel tof. Lekker rijden, beetje geld verdienen en ik heb een streefpunt: Vette auto's.

Wij gaan met onze club ook een keer met een paar auto's achter elkaar een bergrit maken (off-road). Gaat tof worden :D

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh... kan het kloppen dat je nu niet online kan op de PC...? En dus het spel helemaal niet kan spelen tenzij je een offline game aanmaakt...? Elke keer als ik het spel opstart krijg ik een unknown error en een log out...

In het allereerste opstartscherm zit ene menu optie waarbij je kan kiezen voor twee soorten geluid: ik kies Direct sound maar elke keer als ik daarna naar het menu ga, is die andere optie weer aan... Ik had begrepen dat Direct sound betere performance geeft en die kan ik wel gebruiken. Gaat 'ie bij jullie ook steeds terug naar die bepaalde optie?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Wtf unkown error logout, jezus christus, betaal je volle mep voor kun je niet eens spelen!!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

J van E, zie bovenstaande reactie van w4rguy.
@ Kwakje, oh ja de volle mep van €35 euro op de pc (€45 op consoles) is zo veel, daar ga je dood van of wat?
Je ziet toch dat er iets met servers op pc is.

Betreffend die review van Gamekings, ik denk dat ze niet eens de moeite verder hebben genomen dan het eerste uurtje ofzo?? Ik vind dat het niveau van de races langzaamaan wel wat omhoog gaat, zeker met de wat tailhappy auto's in bergachtige races begint het wat lastiger te worden.

Ben nu op O'ahu, 5 huizen, 9 autos. Bezig met A4 - High met mijn AM V8 Vantage tuning 2

[ Voor 15% gewijzigd door rCk op 12-02-2011 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
J v E - Ik kan idd ook niet online en krijg ook een foutmelding, al vanaf gisteravond eigenlijk.

Van het geluid weet ik niet daarin heb ik niks veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok...

Shit, maak ik een offline account, krijg je inderdaad weer alle filmpjes etc die je niet kan skippen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
rCk schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 18:04:
J van E, zie bovenstaande reactie van w4rguy.
@ Kwakje, oh ja de volle mep van €35 euro op de pc (€45 op consoles) is zo veel, daar ga je dood van of wat?
Je ziet toch dat er iets met servers op pc is.
Wilde er alleen maar mee zeggen dat ik een legale versie heb, en dat je dan mag verwachten dat ie het dan ook doet en dus kunt spelen vooral als het spel ook nog eens bestaat uit 'online'.

ps €45 pc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
ey ik vond deze map http://maps.google.com/ma...pn=0.203737,0.371475&z=12

staan alle locaties op van het eiland Ibiza, heeft iemand ook zo'n map maar dan van Hawaii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Het spel is ook net uit, en ik weet uit ervaring dat de TDU servers ook niet altijd even top waren, zijn ze mee bezig.

Geduld is schone zaak, toen waren de weekenden ook op het begin drama vanwege dat ze overloaded waren.
En ik snap jou ook wel hoor, tuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
rCk schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 18:11:
Het spel is ook net uit, en ik weet uit ervaring dat de TDU servers ook niet altijd even top waren, zijn ze mee bezig.

Geduld is schone zaak, toen waren de weekenden ook op het begin drama vanwege dat ze overloaded waren.
En ik snap jou ook wel hoor, tuurlijk.
Weet ik het is tegenwoordig heel normaal, helaas :/

nu verveel ik me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

LuckyLukeNL schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 18:11:
ey ik vond deze map http://maps.google.com/ma...pn=0.203737,0.371475&z=12

staan alle locaties op van het eiland Ibiza, heeft iemand ook zo'n map maar dan van Hawaii?
Hi,

Ik had hier het topic van gevonden, daar zijn ze mee bezig. Die Octagoncontrol is bezig om van Hawaii ook zon map te maken, wel ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Kw4kje schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 18:15:
[...]

Weet ik het is tegenwoordig heel normaal, helaas :/
Ja, kan ook wel snappen dat ze niet met zo veel personen kunnen testen op die servers, maar ik vond het toen ook al jammer dat het vaker voorkwam.

Speel je PC trouwens? Neem aan van wel hier op PS3 niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Laat dit soort geflame lekker :z

[ Voor 88% gewijzigd door TheZeroorez op 12-02-2011 18:46 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Kan het frame dropping probleem er misschien mee te maken dat mijn adapter niet goed is?

Die piept als een tierelier altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk zelf nu ik de stand Sport gebruik in plaatsvan Hardcore dat alles een stuk beter te besturen is. Hele verbetering, krijg zowaar een beetje zin in de game! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik heb nu net A4 complete, maar ik krijg geen belletje voor offroad of classic licenses meer? Wie weet hoe dat zit?
Ik kan wel A license A3+A2 doen.... Wie oh wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Steam 49,95 :) Maar zeker waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbin90
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-03-2021
@ Gaiajohan & Eduardboon: heb jullie een invite gestuurd. Clini1 ook geprobeerd maar naam werd niet gevonden?

En is er al een club opgericht van tweakers voor de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
rCk schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 18:52:
Ik heb nu net A4 complete, maar ik krijg geen belletje voor offroad of classic licenses meer? Wie weet hoe dat zit?
Ik kan wel A license A3+A2 doen.... Wie oh wie?
Ga eens langs bij de classic rijschool, ik was erheen gegaan voordat ik gebeld werd.
Als het goed is zit die net buiten het vliegveld in Hawaii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:22

ThunderNet

Flits!

XIDESIGN schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 18:53:
[...]

Steam 49,95 :) Maar zeker waard!
totdat je bedenkt dat het spel op steam in de VS voor 39dollar verkocht wordt :/ oftewel bijna 15euro goedkoper.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-08 10:34
ThunderNet schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 18:58:
[...]

totdat je bedenkt dat het spel op steam in de VS voor 39dollar verkocht wordt :/ oftewel bijna 15euro goedkoper.
Of je koopt 'm gewoon online op de juiste site:
http://www.direct2drive.c...rive-Unlimited-2-Download -> 25 GBP = €30 (Prijs wel in GBP laten staan!)
(en dat is geen grijze site in de aard van G2Play, nee, deze is legit.)

Is niet de steam versie, jammer genoeg, maargoed. Ik ga 'm me wel kopen denk ik. :)

(niet als spam bedoeld, ik heb verder niks met die site te maken :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oooooookay, ik ben nu een offline game kunnen starten. Zie er niet echt naar uit straks alles voor offline weer een keer te moeten doen, maar goed...

Ik heb de settings van m'n video driver gereset (die waren speciaal ingesteld voor FSX) en de schaduwen zijn nu normaal en, nog mooier, performance is gewoon goed met alle settings op z'n hoogst! En ik moet zeggen: ik ben toch wel positief verrast. De omgeving ziet er wel okay uit, toch wel een stuk beter dan TDU1, lijkt mij. Iets meer 'next gennerig'. Valt me niet tegen, zelfs mee!

Ik rij nu op Hardcore en dat lijkt prima te gaan. Vraag me af wat nu precies het verschil is met de andere modes... de auto's lijken me gewoon goed bestuurbaar...

Vraag: ik ben zonet begonnen met een championshop en heb nu 2 van schijnbaar 6 races gedaan. Maar eh... ik wil eigenlijk even free riden nu. Dat kan niet zonder het kampioenschap te verlaten.. en dus te verliezen...? Of kan ik later weer terug? De enige optie om uit het kampioenschap te komen is 'give up'... Het lijkt me toch sterk dat als je eenmaal in een kampioenschap zit, dat je dan alle onderdelen achter elkaar moet doen voordat je weer wat anders kan doen...? Dat trekt me totaal niet..

Nog wat anders: je kan met de muis rondkijken. Leuk. Maar je kan schijnbaar de view niet resetten...? Je moet dus maar een beetje gokken of je de view weer hebt zoals 'ie hoort na wat rondkijken...? Op dit moment los ik dat op door van views te wisselen, maar dat moet toch anders kunnen, zou je zeggen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2011 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

@J v E, je kan leaven en later er op terug komen ;) deed het vaak na een race als ik kort bij een auto verkoop huisje was of pas 1tje gepaseerd, eventjes de championship leaven en dan gaan kijken/zoeken, je kan gewoon via de map op de championship gaan zeg je enter en je zit er terug in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag overdag toch lekker kunnen spelen van uurtje of 9 tot en met 3 in de middag zonder server problemen te hebben gehad....

Overigens vind ik de Subaru Impreza heel erg fijn rijden 8) in tegenstelling tot die Golf GTI wat een *peep* *peep* bak is dat zeg, een keer te veel doorsturen en je ligt dwars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Koop Audi S8 :) heb die weer terug gekocht in plaats van een dikke Ferrari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzx schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 19:19:
@J v E, je kan leaven en later er op terug komen ;) deed het vaak na een race als ik kort bij een auto verkoop huisje was of pas 1tje gepaseerd, eventjes de championship leaven en dan gaan kijken/zoeken, je kan gewoon via de map op de championship gaan zeg je enter en je zit er terug in
Ok! :)

Ik heb het kampioenschap ondertussen afgemaakt (belachelijk makkelijk btw), maar ik kap er maar mee totdat de servers weer online zijn. Zoals gezegd heb ik niet zo'n trek om voor de online mode alles weer overnieuw te doen... }:O Blijft toch apart dat je niet gewoon tussen off- en online kunt switchen met hetzelfde profiel...

Welke stuurmodus gebruiken degenen die met een stuur rijden hier eigenlijk? Hardcore, sport of die ander? Ik merkte trouwens dat ik, toen ik na een stukje rijden naar hardcore ging, alle stuurinstellingen weer overnieuw moest invoeren...? Zijn die gelinkt aan de modus...? Apart...! Ik rij dus hardcore maar dat lijkt me nogal gemakkelijk: kan me nauwelijks voorstellen dat die andere twee nog makkelijker zijn...?

Nou, hopelijk kan ik morgen een keertje online en de 'echte' career beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
J v E- Kijk dat klinkt al beter :)

Dat viewprobleem heb ik ook, ook ik switch dan weer van view om er zeker van te zijn dat het weer o.k is.

Rij zelf ook in HC mode maar heb elders al gelezen dat de sportmode toch fijner moet zijn met een stuur, maar tis maar net wat je zelf fijn vindt denk ik.

[ Voor 35% gewijzigd door Sipio op 12-02-2011 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik zal ze eens allemaal gaan proberen. Merkte nu net al wel dat met de handrem een bocht om scheuren makkelijker gaat in die easy mode (vergeet de naam steeds) dan in hardcore. Mss ga ik wel voor Sport: da's ook de mode die in de rijscholen wordt gebruikt, dus da's dan ook wel weer handig.

Zonet nog eventjes offline gereden om wat uit te proberen, alleen duurde het zowat 2 minuten voordat TDU2 doorhad dat het online niet ging lukken en al die tijd kon ik dus ook niet offline rijden... Die servers lijken me toch wel priority 1, op dit moment...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ze zijn er ook mee bezig als je de berichten moet geloven, erger is dat veel mensen al hun savegame zijn kwijtgeraakt of zelfs een complete account fail krijgen.

Durf zelf al bijna niet meer online te gaan mocht het niet werken haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Haha maar the rough start voor TDU2 betekent ook natuurlijk veel mensen die er aan werken = snel opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix11
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 15:50

marnix11

AFCA ★★★

Hebben meer mensen last van flikkerende schaduwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clini
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-04 12:58
hint voor als je naar hawai gaat en de offroad wil doen das dus B3 koop de spyker SUV wat een bizar en snel ding is dat zeg,
voor classic ga niet voor de jaguar die stuurt me een partij vervelend zeg niet normaal meer.

ik vind het nog steeds bizar dat ik iedereen heb toegevoegd maar niet zie schijnbaar ook een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Kom een klein beetje terug op m'n vorige uitspraak. Heb het nu een paar uur gespeeld, en het wordt wel beter.

Iemand een lijst met alleen auto's, verdeeld in classes?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

http://forums.testdriveunlimited2.com/showthread.php?t=26886 Check dit mannen!

Official message from the producer:

February 12

Thanks to TDU2's dedicated community, Eden Studios has been able to identify and address connectivity and DLC issues that some players experienced at launch and we are working around the clock to continue optimizing the game. As with many large multiplayer and MMO launches, the initial rush of new players into the game revealed a variety of issues that are now mostly addressed. Based on our interaction with the community, most of you should be able to play the game without issues. We value the feedback and will continue addressing issues around the clock. Thanks for your support and we'll see you in Ibiza.

-Eden

February 11

We are aware of the issues that some of our players are encountering. The development team is working around the clock to rectify the situation and provide players with the ultimate Test Drive Unlimited 2 experience. We appreciate your patience and your continued passion and will be updating you on the progress.

Sincerely,

David Nadal
Head Producer, Test Drive Unlimited 2

[ Voor 87% gewijzigd door Donnie op 12-02-2011 20:51 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Zo, spel werkt eindelijk en tja, ik snap de kritiek ook wel, maar ik werdt er ook in getrokken. Vindt het wel jammer dat ik niet meteen volop kan tunen, maar ik zit nu al te kijken wat ik straks allemaal ga/wil kopen en hoe het te krijgen :P . Oa wil ik die VW V10 TDI Touraq omdat ik dat gewoon een brute auto vindt ^^. Erna miss eens kijken bij Audi, wat die hebben. Ferrari heeft wel een 599GTO, maar die kun je dus weer niet allemaal tunen -.- . Ach, kijk dan wel verder :P

Iemand trouwens makkelijker manier gevonden om die tuning levels te verhogen?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Darkasantion schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 20:57:
Zo, spel werkt eindelijk en tja, ik snap de kritiek ook wel, maar ik werdt er ook in getrokken. Vindt het wel jammer dat ik niet meteen volop kan tunen, maar ik zit nu al te kijken wat ik straks allemaal ga/wil kopen en hoe het te krijgen :P . Oa wil ik die VW V10 TDI Touraq omdat ik dat gewoon een brute auto vindt ^^. Erna miss eens kijken bij Audi, wat die hebben. Ferrari heeft wel een 599GTO, maar die kun je dus weer niet allemaal tunen -.- . Ach, kijk dan wel verder :P

Iemand trouwens makkelijker manier gevonden om die tuning levels te verhogen?
Hoger level behalen in de blauwe sublevel dacht ik, ofwel in discovery (oranje) sublevel, 1 van die 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marnix11 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 20:10:
Hebben meer mensen last van flikkerende schaduwen?
Nou, ik had last van vreemde schaduwen 'all over the place'. Bleek te komen door speciale FSAA instellingen via nVidia Inspector (8xS). Nu ik alles weer op normale instellingen heb gezet, ziet het er prima uit. Performance is stukken beter ook. Maar misschien heb jij een ander probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 19:08
Ehm vraagje ik heb nu net TDU2 geïnstalleerd.
Nu ben ik het gaan spelen maar heb ik een GIGANTISCHE deadzone met m'n stuurtje (momo racing wheel)
Weet iemand hoe je dit kunt oplossen? ik heb de logitech gameprofiler ook al geïnstalleerd.
Echter blijf ik een gigantische deadzone houden.
Ik werk onder windows vista 64 bits

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Heeeerlijk gespeeld net. GEEN crashes meer! fijnheid alom!. Op Ibiza kan ik netjes de omgeving op very high gooien, en op Hawaii moet ik naar medium terugschroeven door de grote hoeveelheid schaduwen in de verte. Geen probleem in ieder geval, ziet er nog supers uit. morgen weer racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook weer ff gereden. Ik heb totaal geen problemen met mijn stuur en de handling: gaat allemaal erg lekker. Ik kan ook gewoon makkelijk netjes rijden op de weg: in andere 'open' racegames is het soms opvallend lastig om netjes op je weghelft te blijven. In TDU2 voelt het wat mij betreft allemaal 'net echt' aan. Graphics zijn, zoals ik al zei, best wel okay. Mooie reflecties op de bonnet en in plassen en zo. Lekker hoeveelheid bloom: niet teveel maar ook niet te weinig. Al met al ben ik aan het einde van de dag (wat TDU2 betreft) tevreden met mijn aankoop. Hoop wel dat ik snel online kan: niet zozeer om online te racen maar om m'n profile dan echt te kunnen uitbouwen.

Wensen:
1. skippen cutscenes (zou heeeeeeeeeeeeeel fijn zijn als dat kon!)
2. sneller opstarten
3. TrackIR support
4. online profile ook offline bruikbaar

Maar voor de rest is het een lekkere cruiser. Hm, wat dat betreft zou het ook leuk zijn als je tijd en weer kan instellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
Dit spel is op de nieuwe NFS na het grootste faalspel dat ik al gekocht heb. :(

Eerst heb ik er een half uur over gedaan om met de login die ik gelijk na het installeren aangemaakt heb, effectief in te loggen. Op de site ging het wel, maar het spel nam 'm niet aan. :F

Dan rijd ik 2 stukjes, tot waar ik een auto moet kopen. Ik rijd een testrit, en koop die oranje auto. Niks meer. Kan niet meer bewegen of rondkijken. Menu ging wel nog, dus sluit ik mooi op de normale manier het spel af.

Start opnieuw op, blijkt er niks gesaved te zijn... :')

Veel kans komt dat doordat "Mijn Documenten" niet op de standaard locatie staat, maar op een aparte schijf. Wat ik dus nodig heb, is de locatie van de savegames en de gehele mappenstructuur, alsook de config files. Kan ik die daar neerzetten, meestal doet die 't dan wel.

Wie heeft er even die savegame mappenstructuur en config files voor mij? Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Mijn "mijn documenten" staat ook niet op de standaard plek en is geredirect, echter heb ik er geen problemen mee.

De locatie van de savegame is: X:\My documents\Eden Games

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
Donnie schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 22:57:
Mijn "mijn documenten" staat ook niet op de standaard plek en is geredirect, echter heb ik er geen problemen mee.
De locatie van de savegame is: X:\My documents\Eden Games
Raar. Die map heb ik dus bvb al niet. Ik moet ook de namen van de submappen daarvan, en best ook die van de config files hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:22

ThunderNet

Flits!

:) via Direct2Drive dus PC-versie gekocht, stuurtje en game voelen al stuk beter aan dan de Xbox-versie.. echter, geen Force Feedback? Instellingen die ik doe maken niks uit, best vervelend rijden zonder centering.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 07:15
wat zijn jullie ingame namen? Das het enige wat ik nog mis hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen problemen heb met de force feedback of besturing. Het is niet super sterk (ook al heb ik FF hem bijvoorbeeld op hard staan), maar het voelt wel realistisch. Ik vind de FF realistischer als in Racedriver Grid bijvoorbeeld.

Het enige waar ik problemen mee heb is bijvoorbeeld friend invites, ik kan een vriend van mij geen invite sturen, en hij mij ook niet, terwijl er wel staat dat die is verstuurd. Hebben daar meer mensen last van? Misschien komt dat door die servers ofzo. Nja ik zie het wel, lekker wat auto-tjes vrij rijden. Heb net de A-7 competitie gewonnen, morgen de A-6 doen.

Overigens merk ik de force feedback het meeste als ik off-road, en dan in het bijzonder met hobbels :)

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
et een Lotus Evora gekocht, dat geluid is echt geweldig, enkel jammer dat nogal een V8 sound is op een V6 auto maar dat mag de pret niet drukken.

Is het ook mogelijk dat als je 3 auto's hebt en 2 huizen dat ik de Esprit en de Evora in me appartement krijg en die Mustang bij mijn caravan, als ik die Esprit naar me appartement wil rijden blijft die Evora weer bij mijn caravan, ik wil dus een beetje merk bij merk en aangezien ik die Mustang toch nooit ga gebruiken die ik gewonnen heb mag die wegroesten daar bij de caravan.

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan waarschijnlijk vanavond pas weer TDU2'en, maar ik ben benieuwd of de PC-servers al online zijn...?

BTW Mijn force feedback werkt ook, maar het is voornamelijk centreren en zo nu en dan een totaal ongepaste schok als ik gewoon op een weg rij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 09:23:
Ik kan waarschijnlijk vanavond pas weer TDU2'en, maar ik ben benieuwd of de PC-servers al online zijn...?
Blijkbaar vinden ze dat bij Eden / Atari niet nodig, nee... :( :F

[ Voor 50% gewijzigd door Tweaker36 op 13-02-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Net in de Ferrari Enzo mogen rijden, en die heeft hetzelfde euvel als mijn Stage 2 Audi R8 5.2 V10. Ik mis compleet het gevoel van snelheid of adrenaline, lijkt gewoon alsof ik heel rustig 200 rijd, terwijl de teller dan al rustig op +300 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Vanmorgen spel uitgepakt met mijn brakke hoofd en ben het nu een tijdje aan het spelen op de PS3. Eerste indruk:
graphics: mooi
geluid: motorgeluid is bruut (heb een goede 5.1 set), maar stemmen klinken wat brak
verhaal: kut
besturing: even wennen
gameplay: geniaal

Ik heb net mijn 2e auto gekocht, de audi TTS Coupé, en die rijdt al een heel stuk beter dan de Ford Mustang waarmee ik de eerste races heb gereden. Kan ik de Ford Mustang weer verkopen en zo ja hoe/waar?
En iets anders: op een gegeven moment wordt er een of andere unit geinstalleerd waarmee je geld kunt verdienen door vlak langs auto's te rijden en door jumps te maken e.d. (kutverhaal), maar dat heb ik nu niet meer. Hoe werkt dat?

P.S. PSN: Baldert82

edit: de geldverdienunit doet het wel gewoon. Laat maar
nog een edit: waar de (*@&# mute ik players?

[ Voor 5% gewijzigd door Baldertt op 13-02-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

@Baldertt: auto's kunnen verkocht worden dmv als je garage vol zit en een nieuwe auto koopt vraagt de game als je auto's wilt verkopen.

En die FRIM of hoe dat heet, verdien je geld meer door jumps, auto's te dodgen & powerslides te doen, als je balkje vol is kan je het geld houden of doorgaan voor meer geld.Zit ook alleen maar in free roam, dus in races zit dat gebeuren niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
De FIRM idd.. zie dat ie het wel gewoon doet, idd niet in de races maar wel in de free roam.

Nu alleen de mute nog zien te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

De keuze voor een auto verkopen is wel vreemd. Ik had een Delta en die lelijke roze Mustang en ging een Touareg kopen. Nu kon ik enkel de Delta kiezen om te verkopen... het maakte ook niet uit in welke auto ik op dat moment naar de dealer reed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Vos schreef op zondag 13 februari 2011 @ 11:21:
De keuze voor een auto verkopen is wel vreemd. Ik had een Delta en die lelijke roze Mustang en ging een Touareg kopen. Nu kon ik enkel de Delta kiezen om te verkopen... het maakte ook niet uit in welke auto ik op dat moment naar de dealer reed.
Je wint de V10, handiger om een andere B4 te kopen win je meer puntjes voor je level :)
Je zal waarschijnlijk alleen gekochten auto's kunnen verkopen dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Buran_
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-07 08:09
Baldertt schreef op zondag 13 februari 2011 @ 11:07:
De FIRM idd.. zie dat ie het wel gewoon doet, idd niet in de races maar wel in de free roam.

Nu alleen de mute nog zien te vinden.
Misschien heb je hier wat aan. Volgens de TDU2 twitter feed doe je dat op de xbox via:
Start -> Players -> Session Players -> [choose player] -> View Gamer Card -> Mute

Ik heb zelf geen console staan, maar waarschijnlijk is het op de PS3 op een vergelijkbare plek te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

yzx schreef op zondag 13 februari 2011 @ 11:22:
[...]

Je wint de V10, handiger om een andere B4 te kopen win je meer puntjes voor je level :)
Je zal waarschijnlijk alleen gekochten auto's kunnen verkopen dan :?
Dat wist ik van tevoren niet :).

Dat zou kunnen ja, dat je alleen gekochte auto's kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik heb die lelijke mustang gewoon bij de 2ehands dealer laten staan, heb ik er ook geen last van dat ik hem niet verkocht krijg.

Poging 2!:
Lijst met alle autonamen gesorteerd op classe? Ik ben nu op hawai, en wil geen audi kopen, wat is het alternatief? A5 volgens mij?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
damned... na mezelf ooit voor te nemen (bij tdu1) om nooit meer een atari/eden game te kopen (gezeik met corrupte savegame, van hacken beschuldigd worden en niet meer de market in te kunnen) heb ik toch tdu2 gekocht, en heb er redelijk wat plezier van.

ligt nu die *^#%*&#%^#% server plat, waarom kunnen ze hun zooi niet op orde houden.
jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:55

OMD

NoFearCreations schreef op zondag 13 februari 2011 @ 11:26:
Ik heb die lelijke mustang gewoon bij de 2ehands dealer laten staan, heb ik er ook geen last van dat ik hem niet verkocht krijg.

Poging 2!:
Lijst met alle autonamen gesorteerd op classe? Ik ben nu op hawai, en wil geen audi kopen, wat is het alternatief? A5 volgens mij?
Maar diegene die je wint wordt een ander verhaal. Die staat nu in mijn garage, ik wil um niet, ik mot um niet, weg weg weg met dat ding. Maar dat kan dus niet :X

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Ongelovelijk, die A7 championship ''high'' deed ik met de Golf GTI, de baan ''Bassa Bay'' was simpelweg onmogelijk, hoe goed ik de bochten ook nam. Nu heb ik de alfa Romeo Brero. En ik vlieg er dwars doorheen. Wat een verschil, in tegenstelling tot die Golf GTI die alle kanten opvloog _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Andere klacht, AI rijdt op rails. Net eentje ingehaald, blijft de AI volledig op zijn lijn rijden en rijdt dus zo op mij in, ik eraf -.- . Lekker hoor, ik voel me terug in 2006 met dit :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Moet je maar door gassen ;) op mij beuken ze nooit in hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

NomadTitan schreef op zondag 13 februari 2011 @ 11:50:
Ongelovelijk, die A7 championship ''high'' deed ik met de Golf GTI, de baan ''Bassa Bay'' was simpelweg onmogelijk, hoe goed ik de bochten ook nam. Nu heb ik de alfa Romeo Brero. En ik vlieg er dwars doorheen. Wat een verschil, in tegenstelling tot die Golf GTI die alle kanten opvloog _/-\o_
Ik had de Golf niet geprobeerd maar de Alaf Brero is inderdaad een fijne bak daar voor. Ziet er ook nog eens wat toffer uit vind ik. Jammer dat de servers weer es plat liggen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:28

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Men heeft het over het winnen van een roze Mustang. Maar waar win je die dan mee? Ben ondertussen al in Hawaii maar ben er nog niets over tegengekomen. Niet dat ik die Mustang nou zo graag wil, maar denk wel dat ik een uitdaging --> punten/geld mis.

Ik mis trouwens ook de spuiterijen uit deel 1 nog, want dan gaf je het geval toch gewoon een ander kleurtje ;) Nu heb je alleen een stickershop...

Servers bij mij nu ook offline, voor het eerst trouwens.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Men heeft het over het winnen van een roze Mustang. Maar waar win je die dan mee? Ben ondertussen al in Hawaii maar ben er nog niets over tegengekomen. Niet dat ik die Mustang nou zo graag wil, maar denk wel dat ik een uitdaging --> punten/geld mis.
Dat domme mokkel belt je in het begin al op om haar auto in te zitten in een prive race tegen jou, als je hem niet hebt en ze je ook niet gebeld heeft, be happy want je komt toch niet van dat ding af :+

p.s pc servers nog steeds down wat een crap, had morgen vrij genomen maar wordt gewoon werken voor mij, verzet het wel naar vrijdag :)

[ Voor 12% gewijzigd door Sipio op 13-02-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Sipio schreef op zondag 13 februari 2011 @ 12:08:
[...]

Dat domme mokkel belt je in het begin al op om haar auto in te zitten in een prive race tegen jou, als je hem niet hebt en ze je ook niet gebeld heeft, be happy want je komt toch niet van dat ding af :+

p.s pc servers nog steeds down wat een crap, had morgen vrij genomen maar wordt gewoon werken voor mij, verzet het wel naar vrijdag :)
Ze belt mij de hele tijd, ondanks dat ik die roze mustang al heb :'( ( :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Darkasantion schreef op zondag 13 februari 2011 @ 11:51:
Andere klacht, AI rijdt op rails. Net eentje ingehaald, blijft de AI volledig op zijn lijn rijden en rijdt dus zo op mij in, ik eraf -.- . Lekker hoor, ik voel me terug in 2006 met dit :').
Ik heb ze toch regelmatig de bocht uit geduwd hoor, geen problemen mee om het staartje weg te duwen :)
Je moet wel oppassen, maar das altijd met agressief rijden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Nahh raar gedoe, ik race tegen miami Harris, tot 2x toe. Eerste keer win ik van dr. tweede keer verlies ik express. Bah en ze blijft maar bellen, meerdere mensen hier last van? Of is het gewoon een bug? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
bvk schreef op zondag 13 februari 2011 @ 12:05:
Ik mis trouwens ook de spuiterijen uit deel 1 nog, want dan gaf je het geval toch gewoon een ander kleurtje ;) Nu heb je alleen een stickershop...
Die Mustang kan je niet laten overspuiten en je kan er ook geen stickers opplakken. Verder kan je 'm ook niet tunen, want alle onderdelen zitten al op het hoogste niveau. Oftewel, je kan er helemaal niks mee. Ik zet 'm gewoon bij de caravan en ik kijk er nooit meer naar om. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Tip voor de mensen die een stuurtje en een Golf GTi hebben, als je stuurt of remt, gas beetje ingedrukt houden, gaat ie een heel stuk minder van glijden :) Zo net ook tijdens de Ibiza Part 1 Challenge heel mooi door bochten heen gedrift/gegleden op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
VantageR schreef op zondag 13 februari 2011 @ 12:48:
[...]

Die Mustang kan je niet laten overspuiten en je kan er ook geen stickers opplakken. Verder kan je 'm ook niet tunen, want alle onderdelen zitten al op het hoogste niveau. Oftewel, je kan er helemaal niks mee. Ik zet 'm gewoon bij de caravan en ik kijk er nooit meer naar om. :w
Ja goed plan, maar ik kan op een of andere manier geen free rides meer doen? Als ik een car selecht staat er de optie ''Drive'' niet bij. weet jij hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Darkasantion schreef op zondag 13 februari 2011 @ 11:51:
Ja dit had ik ook, oplossing is inderdaad gewoon het gas erop houden maar vind het wel vrij slecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Darkasantion schreef op zondag 13 februari 2011 @ 12:53:
Tip voor de mensen die een stuurtje en een Golf GTi hebben, als je stuurt of remt, gas beetje ingedrukt houden, gaat ie een heel stuk minder van glijden :) Zo net ook tijdens de Ibiza Part 1 Challenge heel mooi door bochten heen gedrift/gegleden op deze manier.
Of gewoon terug schakelen en volgas, werkt ook perfect hier :) En als je dan iets te ver gaat opschakelen en gas geven. Zo doe ik het altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clini
hmmm voor het eerst dat ik niet ken spelen wel erg tragish moet ik zeggen.
ben je lekker vrij ken je niet eens spelen omdat de servers down zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, balen... Ik had net even tijd om wat te rijden maar heb echt geen zin tijd te stoppen in het offline profile... dus speel ik het spel maar niet... Erg jammer. Snap niet waarom je niet offline kan rijden met het online profiel: zo moeilijk kan dat toch niet zijn...! Je kan een offline profiel toch niet omzetten naar online, wel...?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:36
Zijn er mensen die last hebben van een heeeel langzame start wanneer je met automaat rijdt? Hij blijft vaak na startsigsnaal 1 seconde in de vrij voordat hij door heeft datie naar de 1 moet. Zeer irritant. Zeker omdat de handmatige bediening op zo'n kutplek zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timowouters schreef op zondag 13 februari 2011 @ 14:00:
Zijn er mensen die last hebben van een heeeel langzame start wanneer je met automaat rijdt? Hij blijft vaak na startsigsnaal 1 seconde in de vrij voordat hij door heeft datie naar de 1 moet. Zeer irritant. Zeker omdat de handmatige bediening op zo'n kutplek zit.
Wat bij mij wel wil helpen is niet vol gas geven bij de start, maar rond de 4000-5000 rpm aanhouden zodra het ligt op groen springt. En vervolgens natuurlijk het gas volledig open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clini
je ken weer spelen alleen de multiplayer functies liggen er nog uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig: ik zei gisteren dat het me opviel dat je in dit spel gewoon op je eigen weghelft kan blijven rijden: andere games hebben daar wel eens moeite mee, gek genoeg, waardoor het idee dat je daar 'echt' rijdt een beetje om zeep wordt geholpen. Zonet ging m'n zoon (21) even een stukkie rijden en het eerste wat hij zei was dat het hem opviel dat hij gewoon op de weg kon rijden zonder heen en weer te slingeren! ;) Wat betreft is TDU2 top! Ik kan hele einden cruisen zonder van de weghelf af te raken.

En ook vandaag vind ik de graphics nog steeds beter dan ik had verwacht!

In TDU2 kan je met 1 muisklik naar een plek waar je al eerder geweest bent: kon dat in TDU1 ook al...? Is wel erg relaxed.

Wat ik wel mis zijn mensen op de straat... In Midtown madness had je al mensen op straat die je onmogelijk kon aanrijden: dat had ik hier ook wel erg leuk gevonden want het is wel erg stil overal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:27
@Timowouters: Dat heb ik ook. Kost me wel eens de eerste plaats bij die time trails. Dan moeten we waarschijnlijk bij de start ff schakelen en dan weer op automatisch zetten :P

[ Voor 35% gewijzigd door AMD1800 op 13-02-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clini
lol ik krijg een friend invite maar ik ken hem niet accepteren hahaha
ach ik krijg iniedergeval een invite das al heel wat.
ahh het was greenthea en ik heb hem nu geaccepteerd

[ Voor 18% gewijzigd door Clini op 13-02-2011 15:09 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.