Forgotten Hope 2 is een WW2 modificatie voor Battlefield 2. Gameplay: Forgotten Hope 2 streeft naar historische authenticiteit, waarbij, zover de BF2 engine dit toelaat, de correcte bepantsering, ballistiek, ingezette troepen, uitrusting en noem het maar op van een bepaalde veldslag wordt weergegeven. Moet je een WW2 nerd zijn om dit te kunnen spelen? Welnee! Je komt er snel genoeg achter dat een frontaal schot op een Duitse Tiger tank met je bazooka weinig uithaalt ![]() Er is een one shot one kill principe aanwezig, zeker als je een rifle gebruikt. Je hebt crosshairs, maar om echt goed te kunnen mikken gebruik je je iron sights. Dit wordt heel mooi gedaan met een depth of view zicht. Voor de artillerie fanatici, waaronder ik ![]() |
Graphics and sounds Allereerst wil ik het over de sounds hebben. Dat is zo waanzinnig goed en lekker gedaan, dat je je gewoon midden in de chaos waant. De eerste keer dat je je Panther tank start vergeet je nooit meer, of het schieten met de Sherman VC "Firefly", de Stuka die met zijn sirene aan zijn bommen afwerpt en Nebelwerfers die over je heen schieten. Het is genieten met je surround sound setje. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de achtergrondgeluiden die je hoort. En dan de graphics, het niet is te geloven wat de developers uit de BF2 engine hebben weten te persen. Het is natuurlijk geen Crysis, maar mensen geloof mij als ik zeg, het is moeilijk om weer terug te gaan naar gewoon BF2 als je dit gezien hebt. |
Website, community en gameserver http://forgottenhope2.com/ is de site, waar alles te vinden is over welke maps er zijn, voertuigen, vliegtuigen, boten en wapens. Ook de download links zijn hier te vinden Op dit moment is Afrika en Normandie beschikbaar. Toekomstplannen zijn Battle of the Bulge en misschien (dit is meer mijn hoop) veldslagen uit het begin van de oorlog. Denk aan Fransen tegen Duitsers. De community bestaat als sinds FH1 (Voor BF1942). Het is een leuke community, waarbij de nieuwkomers altijd van harte welkom zijn. Geen elitair gedrag te vinden tegenover nieuwkomers. Op dit moment zijn er 4 servers waar lekker gespeeld kan worden. Wil je teamplay hebben zoek dan de squads met Teamplay in de naam of andere opvallende namen. VOIP wordt gebruikt, maar is niet verplicht. En als je geen zin hebt om te teamplayen, maar even wilt lonewolfen, zal niemand je dat kwalijk nemen. |
Genoeg geluld, we willen video's zien !! Je kan meer video's zien op FH2 youtube's channel:
http://www.youtube.com/user/ForgottenHopeMod
Videos |
Videos |
Videos [video]"http://www.youtube.com/watch?v=4dT-iNaSgog[/video] |
Videos |
Update 18 juni 2010 IV Times the Fun In deze update is er aandacht voor Remick04, een nieuwe Dev, die gaat helpen met het singleplayer gedeelte. Er zijn twee nieuwe US voertuigen: M16 Multiple Gun Motor Carriage (MGMC) en M51 Multiple Machine Gun Carriage (MMGC) De Duitser krijgen een nieuwe variant op de StuG, want Moar! ![]() Lees alles over de update hier -> Update 18 juni 2010 |
Dank aan Neejoh voor de layout.
[Voor 172% gewijzigd door NTH op 05-02-2011 00:11. Reden: FH2 Update18 juni]