Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Zhiro187
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09-2022
Hoi,

Ik heb vorige week mijn N900 besteld via GSMweb. Woensdag pas afgehaald bij het postkantoor omdat ik niet thuis was en door de feestdagen kon ik het woensdag pas afhalen.

Donderdag (gisteren dus) heb ik het in gebruik genomen en sindsdien loopt het vast!
Ik vandaag meteen GSMweb bellen, krijg ik een meisje aan de lijn wat me doodleuk vertelt dat ik de telefoon op moet sturen ter reparatie.
Ik vertel haar dat ik het er niet mee eens ben omdat ik de telefoon anderhalve dag in gebruik heb en dat ze een nieuwe op moeten sturen naar mij.
Als ik het in de winkel zou kopen zou dit ook op deze manier gebeuren.

Wat voor nieuws en tips kunnen jullie mij vertellen en geven?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit topic past beter in Non-Windows Based Mobiles & PDA's. :)

Ze bieden je een oplossing die je niet wilt accepteren. Wat verwacht je dan van ze, dat ze door de telefoon je probleem oplossen? Dat ze je een tweede toestel gaan geven zonder het andere toestel terug te krijgen? Ze zijn wel goed, maar niet gek. ;)

Als je het in een winkel zou kopen, zou je je kapotte toestel inleveren en daarna wordt deze of gerepareerd of je krijgt een nieuwe. Het is mij nog nooit overkomen dat ik een tweede artikel mee kreeg om te kijken of mijn eerste artikel echt kapot is.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

je firmware updaten?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
En inderdaad: geef aub nog even aan wat/waar het precies vast loopt en wat je op het technische vlak zelf reeds hebt geprobeerd.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Zhiro187
pven schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:57:
Dit topic past beter in Non-Windows Based Mobiles & PDA's. :)

Ze bieden je een oplossing die je niet wilt accepteren. Wat verwacht je dan van ze, dat ze door de telefoon je probleem oplossen? Dat ze je een tweede toestel gaan geven zonder het andere toestel terug te krijgen? Ze zijn wel goed, maar niet gek. ;)

Als je het in een winkel zou kopen, zou je je kapotte toestel inleveren en daarna wordt deze of gerepareerd of je krijgt een nieuwe. Het is mij nog nooit overkomen dat ik een tweede artikel mee kreeg om te kijken of mijn eerste artikel echt kapot is.
Mijn post was niet volledig zie ik. Mijn excuses.

Het is logisch dat je je telefoon terug stuurt. Maar ik wil de telefoon die ik nu heb niet meer terug. Ik wil dat ze de oude terug nemen en een nieuwe opsturen die het wel doet! En dat is juist wat ze niet willen doen. Ze gaan het repareren en weer terug sturen.

Het loopt hier vast: Ik kan geen toepassingen openen. Ik krijg een melding dat er te veel toepassingen geopend zijn.
Dat terwijl alle toepassingen afgesloten zijn!

Ik had het vanochtend gecontroleerd op updates. Blijkt dat ik nog draaide op Maemo 4, terwijl Maemo 5 gewoon beschikbaar is! Ik heb het nu wel geupdate.

Kan ik dan ervan uit gaan dat het een wat oudere telefoon is?

[ Voor 6% gewijzigd door Zhiro187 op 28-05-2010 15:20 ]

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Maemo 4 op een N900? LOL

Flash m met de pc helemaal vers naar de laatste firmware (van 2 dagen geleden). Zet de fabrieksinstellingen terug. Als die dan nog vastloopt is de gsm kapot of je kan er niet meer omgaan.

[ Voor 79% gewijzigd door BMW_M3 op 28-05-2010 15:37 ]

Signature

• Zhiro187
Sorry.
Kan je 'em daar dan toevoegen voor me?

• Zhiro187
Ik kan het niet terug vinden. Ben nieuw hier en moet m'n weg nog vinden...
Kan je me er naartoe leiden? Want als ik er naartoe ga, kan ik niks ervan terug vinden.

[ Voor 18% gewijzigd door Zhiro187 op 28-05-2010 16:59 ]

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:07
pssst schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:32:
[...]

Ik kan het niet terug vinden. Ben nieuw hier en moet m'n weg nog vinden...
Kan je me er naartoe leiden? Want als ik er naartoe ga, kan ik niks ervan terug vinden.
Vastlopen Nokia N900
Dit topic (waar je nu in post) staat in het correcte forum. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Caelorum op 28-05-2010 17:49 ]

• gemertp
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:05
Bij mijn n900 was na een week de micro-usb poort kapot. De winkel zei dat ze hem op konden sturen en dat dat 3 tot 5 weken zou duren, maar ze adviseerde om naar een Nokia servicepoint te gaan waar ze hem waarschijnlijk direct konden fixen. Dat bleek niet het geval, die moesten hem ook opsturen, maar daar duurde het minder dan 10 werkdagen voordat ik een nieuwe terugkreeg. Het leek erop dat ze software problemen daar iig wel meteen konden fixen, dus ik zou bij z'n servicepoint langs gaan als die in de buurt is.
Pagina: 1