Toon posts:

[Word 2002] Mailmerge met een onbekende extensie werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een gegevensbestand met de bestandsextensie .R De indeling van dit bestand is gelijk aan een .RTF bestand. Als ik in Word een nieuw document maak en daar dmv Mail Merge dit bestand aan koppel, krijg ik het dialoogvenster "Tabel selecteren" te zien. Hierin kan ik echter geen tabellen kiezen.

Geef ik het bestand de extensie .H, .I of .J, dan werk het wel. Met sommige andere letters werkt het wel en sommige niet.

Via Extra->Opties->Algemeen heb ik "Conversie bevestigen bij openen" aangezet. Als ik dan het document open, en kies voor een RTF codering, kan het bestand wel gelezen worden.

Op een andere computer met (zover ik kan zien) precies dezelfde Office installatie, werkt het wel. Is er een mogelijkheid dat ik de extensie .R met een RTF conversie kan openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Waarom kun je niet de extensie gewoon goedzetten? .R is voor R (r-project.org)...

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is niet mogelijk aangezien het document gemaakt wordt door een applicatie die ik zelf niet kan herprogrammeren.

Het vreemde is wel dat het op een andere pc wel goed werkt.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2010 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Is op die machine .R geregistreerd als extentie? Kan je via de verkenneropties zien, of via het register: HKEY_CLASSES_ROOT\.r

Zo ja, backup de key (!) en gooi 'em eens weg als test.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
helaas, dat had ik ook al bekeken. Ik heb de extensie ook al een keer aan Word gekoppeld, maar helaas...