Toon posts:

High end Systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb me de afgelopen tijd proberen te verdiepen in een High end systeem die ik binnenkort in elkaar wil gaan zetten. Nou ben ik naarstig op zoek naar reviews/meningen over het systeem dat ik bij elkaar gezocht heb, wat kan beter en waarom. Ik heb ook heel veel informatie van tweakers m.b.t tot de onderdeel keuze die ik gemaakt hebt, maar helaas stond er niet van elk onderdeel al een review dus bij deze wil ik jullie meningen/verbeter punten graag horen.

Intel Core i7 930

Socket 1366 quad-core proc. van 2,8GHz

GFX

Asus ENGTX285 TOP/HTDI/1GD3

MOBO

Gigabyte GA-EX58-UD7

COOLER

Xigmatek Dark Knight

HDD

OCZ Vertex Series SATA II 2.5" 60GB 60GB

MEM

OCZ Intel i7 Triple Channel OCZ3X1333LV6GK

PS

Cooler Master Real Power M700

RIG

Fractal Design Define R2

Drive

Sony NEC Optiarc AD-5240S Zwart

brand los :)

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Voor dit soort vragen is er de BBG, en vragen daarover kunnen in het aanschaf-topic dat erbij hoort ;) Vermeld daar ook even je budget en wat je allemaal met die pc wilt doen. Voor workstation-taken is een i7 bijvoorbeeld fantastisch maar voor gamen voldoet een i5 of phenom II net zo goed. Ook zou ik geen GTX285 nemen, die dingen zijn al oud aan het worden en er is veel beter (nieuwer) te vinden.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses voor het verkeerd plaatsen van mijn Topic.

Ik zal deze computer gebruiken om te gamen en videobewerking, hij zal dus voor beiden geschikt moeten zijn. Mijn budget ligt rond de 1500 euro maar mits iets aantoonbaar beter is mag het wat hoger uitvallen.Maar ik denk dat voor de eisen die ik er aan stel dat niet nodig kan zijn. Ik ben geen hardcore gamert maar toch zou ik wel graag de mogelijkheid hebben om de nieuwste spellen op hoge resolutie te kunnen spelen.

De keuze is gevallen op de GTX285 was genomen vanwege dat ik deze kaart al wou sinds die uitkwam en de GTX260 die ik in mijn huidige computer heb prima bevalt. Maar wat zijn qua prijs/kwaliteit verhouding vergelijkbare goede videokaarten?

Is er ook iemand die ervaring met het geheugen die ik heeft die ik gekozen heb? Kon helaas geen goede gebruiker reviews over vinden.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:08

D4NG3R

kiwi

:)

^ Het heeft geen nut om hier verder te discusseren.. probeer het opnieuw in dit topic:
[BBG aanschaf] Gamesysteem mei - juni 2010

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:39

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica