Toon posts:

K7M beta bios 128 - Geen biepjes meer!

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb net de nieuwste beta-bios v128 voor m'n K7M geprobeerd, zie http://www.slota.com/ .

Het lijkt erop, dat die hinderlijke biepjes van de hardware-monitor nu eindelijk uit te zetten zijn door alle monitors op ignore te zetten! Ik ben er nu tenminste vanaf :)

Verder zie ik weinig verschil. Heeft er iemand nog problemen met deze bios?
Zitten er nog andere voordelen aanvast?

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Volgens mij be nje er met elke bios al als je de `cpu-fan monitoring` uitzet. Is de bios stabiel ?

Verwijderd

De "biepjes" komen volgens mij idd door de optie "cpu-fan monitoring".
En stabiel is deze versie zeker, sterker nog: Hij is uitgebracht als officiele BIOS. Maar dan heet ie "KM1008". Deze 2 BIOS'sen zijn EXACT gelijk.
Ik heb zelf maar de KM1008 er in gedaan. Kunnen ze nooit zeuren dat je een beta-bios hebt als er wat fout gaat :)

ps. Ik heb deze plank toch zeker al een paar weken dus vervang ik hem morgen maar voor een Epox plank ;)

• bastichelaar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:58
Wat ga je met de oude doen...?

Verwijderd

Topicstarter
Maiar:
Nee dus, bij mijn vorige bios heb ik ook alle monitors op ignore gezet, cmos geflashed, safe en optimal config gekozen, noem het maar op, biepen bleef ie... en ik was niet de enige.

elefino:
De km128 is trouwens absoluut niet gelijk aan de km1008... ik geloof dat de km127 hetzelfde was als de km1008, maar deze km128 is dus weer nieuwer.
P.S. vervangen door een EPoX? Ik heb ze nu allebei :)