[Win7] Wel activatie geen validatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vorig jaar Win7 Home Premium RTM 32 bit geïnstalleerd.
Deze werkt sindsdien uitstekend.
Origineel was deze in Engelse taal maar ik heb het met Vistalizator omgezet naar Nederlands.
Alle updates zijn verder probleemloos geïnstalleerd. Loopt als een zonnetje. Heel tevreden.

Een tijdje met een Loader gewerkt maar deze er nu afgegooid en officieel een Genuine Online Kit besteld en verkregen.

De activatie met deze nieuwe code verliep prima, maar... de validatie vraagt nu nog steeds of ik een legale windows wil kopen :? Het valideren lukt dus niet.
Heb hierover uitgebreid gegoogeld maar vond niets over dit probleem. Ook online aanmelden via de codes bracht geen verandering.

Is er toch nog een mogelijkheid om toch deze geïnstalleerde RTM alsnog te laten valideren, misschien door het vervangen van een bepaalde .dll met een van de DvD of zo. Is dit een voorkomend probleem?

Het is anders zo'n werk om Windows 7 weer opnieuw te moeten installeren.

Dank voor de tip alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 18:36
http://www.howtogeek.com/...-the-windows-7-rc-to-rtm/

Dit mogelijk een oplossing (als je een genuine online kit hebt besteld heb je ook een normale DVD van Win7 gekregen neem ik aan).

Maar met die aanpassing zou je het moet kunnen installeren met je verkregen key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het nou juist, dit probleem is de mijne niet, activatie is geen probleem maar de validatie komt die niet door. KB971033 dan maar even niet geïnstalleerd maar dat nu moet toch kunnen met mijn legale en geactiveerde Windows.

Wat zit er nou dwars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:25

E-Vix

Nu met sneeuw!

Je hebt dus een gehackte Windows 7 die je probeert met een legale key te activeren. Grote kans dat de hacks een hoop zooi achter gelaten hebben die dat tegen werken. Ik heb geen idee hoe vistalizator werkt, maar ook dat lijkt mij geen zuivere koffie aangezien er voor Home Premium geen language packs bestaan.
Ik zou aanraden, gooi je pc leeg, en installeer hem opnieuw. Dan staat alles in 1 keer goed.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:48

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Vistalizator is volkomen betrouwbaar, dat gebruik ik ook (zie http://www.froggie.sk/). Het ligt inderdaad aan je aangepaste Windows. Je moet gewoon een DVD of officiële ISO van Microsoft downloaden (ik weet niet of je die bij dat pack krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jawel, de DVD heb ik ook inmiddels ontvangen. Maar wat ik al zei, ik zie er erg tegenop om alles opnieuw te moeten installeren.

Zou er geen truuk zijn om het toch aan de gang te krijgen.
Anders laat ik het maar zo, maar dat is erg onbevredigend.
Die RTM versie was wel overigens officieel hoor.

Ik heb iemand in de US gevonden die toevallig vandaag hetzelfde had, maar (nog) geen oplossing.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:48

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
De versies die je download zijn bijna nooit officieel. Een paar tips:
http://social.microsoft.c...fc-45aa-a383-789ee29a9327
http://www.mydigitallife....with-genuine-product-key/

Die laatste is gewoon legaal omdat het gaat om het verwijderen van een crack, dit lijkt me alleen maar goed. Als het niet mag, graag even weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is opgelost! :)

omdat windows schreef dat het invullen van de nieuwe activatiecode voldoende was heb ik dat ook gedaan, en het werkte.

Door Starke op het idee gebracht heb ik toch maar eens de zojuist verkregen windows dvd als upgrade gerund, zonder verdere wijzigingen. Ging zonder problemen.

Dit maakte dat de validatie dus nu gelukt is.

Achteraf natuurlijk logisch, zoals zo vaak. 8)

Dank allemaal voor het meedenken. _/-\o_
Pagina: 1