Restyling website in Lotus Notes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291756

Topicstarter
Heb een aanvraag gekregen van een bedrijfje om hun website te restylen. Deze is aangemaakt is Lotus Notes. Nu vroeg ik me af met wat ik allemaal rekening mee moet houden als ik een nieuw design maak voor een website gemaakt in Lotus Notes? Kan ik deze doen zoals ieder andere website (dus nieuw ontwerp maken in photoshop, slicen, stylesheet, html, ...) of is dit helemaal anders? Heb al gezocht op Google, maar vind niets (tenzij ik de verkeerde zoekwoorden gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:22

Bosmonster

*zucht*

Moet je hem ook implementeren dan in Lotus Notes?

Zo ja, wil je die klus echt aannemen als je geen verstand hebt van Lotus Notes?

Zo nee, dan zou ik me er niet te druk om maken en gewoon html/css aanleveren. Degene die het implementeert kan dan wel uitzoeken hoe die dat gaat doen. Wel kun je natuurlijk even contact opnemen met degene die het implementeert om te vragen of er dingen zijn waar je rekening mee moet houden.

Ow ook nog een derde mogelijkheid natuurlijk, je hoeft alleen de html aan te passen en de bestaande Lotus Notes implementatie moet behouden blijven. In dat geval is het handig de code eens te bekijken van die huidige site. Daar zou je al heel wat wijzer uit moeten kunnen worden. Dat je dan met beperkingen moet werken van de huidige implementatie lijkt me wel vrij logisch.

[ Voor 49% gewijzigd door Bosmonster op 28-05-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291756

Topicstarter
Ze gaan de layout zelf implementeren. Zal wel even contact opnemen met hen.
Alvast bedankt voor de info