Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 13:25
Goeiemorgen allemaal,

al een tijdje ben ike met een klein projectje bezig. Ik wil graag een casemod gaan doen, alleen moet ik dan mijn huidige moederbord vervangen omdat die (veels) te groot. Mijn keuze was dus eigenlijk gevallen voor de Zotac H55itx, omdat deze een i5 aan kan.

Dit moederbord is 17×17 centimeter, wat ruim in de casemod kan komen. De casemod wordt ~60 centimeter lang en ~30 centimeter breed. Natuurlijk is dit nog een voorspelling, want hij kan ietjes gaan afwijken in de breedte. Ook zit ik nog met de kabels, dus hij moet niet echt precies passen, dan kom ik in plaatsnood.

Het budget, tja, het moet niet tegen de €500,- aan gaan lopen, met ruim €150 kan ik mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakict
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 10:14
Leuk bord, maar wat is de vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 13:25
Of ik nou voor de Zotac zal gaan of een ander (beter) moederbord wat ook nog in de nieuwe casemod kan (60×30).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 11:21

mvh

State Governor

Daar past mATX dan toch gewoon in? Een ITX bord is mooi, maar als je de ruimte hebt zou ik toch iets groters nemen. Het hangt natuurlijk van je toepassing af, maar een ITX is wel tamelijk beperkt in het aantal uitbreidingsmogelijkheden qua kaarten en geheugen.

ATX zou eventueel ook kunnen, maar dat wordt wat krapper.

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together