Waarom is mijn advertentie verwijderd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03-2023
Beste heren admins,

Ik had een geheugenkaartje van tomtom maps in vraag & aanbod aangeboden.
Er was zelfs al een bod van 50 euro, echter de betreffende user heeft zijn DM uit staan.

Tot mijn verbazing is die advertentie door jullie verwijderd en afgelopen dinsdag avond heb ik een e-mail verzonden naar pricewatch@tweakers.net om de reden hiervan op te vragen.

Tot op heden heb ik geen reactie mogen ontvangen, dus via deze weg.
Het gaat om deze advertentie: http://tweakers.net/aanbod/verwijderd/238791

Waarom is deze verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
offtopic:
Wat triggert die WK-reclame onderin het scherm toch verrekte snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt altijd een e-mail gestuurd naar het adres in je profiel - het is dus verstandig daar een werkend adres neer te zetten. Eventuele sturing gebeurt veelal per e-mail, en als je sturing niet oppakt (omdat je de mail niet ontvangt) dan loop je op gegeven moment mogelijk onverwacht tegen een ban aan. :)

In ieder geval, dit is de essentie van de mail:
De reden hiervoor is dat het aanbieden van of vragen naar retailsoftware of games van welke aard dan ook is niet toegestaan. (Het aanbieden van en vragen naar OEM-software daarentegen wel. Vermeld hierbij duidelijk dat zowel de software als de bijbehorende hardware verkocht wordt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Overigens zie ik dat er wel degelijk een antwoord gestuurd is op je e-mail aan pricewatch@tweakers.net, namelijk woensdagochtend.

Ik weet niet waar het is misgegaan, maar als ik jou was zou ik eens kijken of je niet ergens een spamfilter gebruikt dat een beetje te fanatiek is :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03-2023
Okay, ik zie inderdaad dat het antwoord op mijn mail in de ongewenste mail zat en in de snelheid is verwijderd. (het zat nog in de verwijderde items).

Ik begrijp waarom er geen Microsoft of Adobe retailsoftware verkocht mag worden.
Voor een SD kaartje met TomTom maps zie ik geen direct bezwaar, echter ik begrijp wel weer dat de regels anders erg complex zouden worden.

Excuseer dus, ik wist het niet :)