Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• tijzwa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 21:29
Hoi,

Ongeveer een half jaar geleden heb ik voor mijn werk een tooltje gebouwd. Het betreft een onwijs simpel tooltje, dat de gebruiker een GUI toont met een nummer, en vervolgens een gemodde Uvnc de opdracht geeft met dit nummer als ID naar een proxy te connecten.

Zodra onze helpdesk met ditzelfde ID naar de proxy connect hebben we dus verbinding. Echter, werkt dit niet goed zodra er verbinding word gemaakt met een PC met een flinke resolutie, of 2 monitoren met een verschillende resolutie.

Nu ben ik opzoek naar iets anders dan UVNC om dit mee voor elkaar te krijgen. Het beste van VNC was, dat de betreffende proxy via poort 80 bereikt wordt, en er dus geen firewall problemen waren.
Ik weet ook dat Uvnc mirror drivers aanbied, echter wil ik niet zomaar een driver op een client pc installeren.

Heeft er iemand een idee voor een protocol (kan geinclude worden) of een programma dat command line bedient kan worden? Bij voorbaat dank!

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10 13:03
www.teamviewer.com (niet gratis voor commercieel gebruik)

http://alternativeto.net/...iewer/?license=opensource

[ Voor 37% gewijzigd door Rekcor op 10-06-2010 13:43 ]

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Heeft er iemand een idee voor een protocol (kan geinclude worden) of een programma dat command line bedient kan worden? Bij voorbaat dank!
Dit gaat niet over zelf programmeren en hoort dus niet in PRG.

PRG >CSA

[ Voor 50% gewijzigd door Woy op 10-06-2010 14:29 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”