Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[bug]? Upload foto's via forum

Pagina: 1
Acties:
  • 324 views

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee of dit een echte bug is, maar toch. Het viel mij op dat als ik foto's upload via het forum (Voeg afbeelding toe via het fotoalbum) het te lang duurt en vaak mislukt in tegenstelling tot het uploaden via MY TNET -> Karmastore -> Fotoalbum bewerken en het aldaar te uploaden.

Firefox 3.6.3, Windows Vista SP2, en verbonden met T-Mobile HDSPA

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Waarschijnlijk ligt 't em eerder aan je T-mobile aansluiting met de problemen waar ze gisteren (donderdag) mee kampten :P (nieuws: T-Mobile-klanten kampen met problemen bellen en internetten)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Wiethoofd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 00:41:
Waarschijnlijk ligt 't em eerder aan je T-mobile aansluiting met de problemen waar ze gisteren (donderdag) mee kampten :P (nieuws: T-Mobile-klanten kampen met problemen bellen en internetten)
Nee, de verbinding is prima. Ik heb dit vaker gezien. (Ik kan prima uploaden elders)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 00:45 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik ken dit probleem ook en gebruik het dan ook nooit, maar doe het via de omweg zoals Krusher aangaf...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Zo nu en dan duikt dit dan toch weer op en ook via my tnet->Fotoalbum bewerken->uploaden.

Firefox (inmiddels b4.11) afsluiten en opnieuw opstarten werkt vaak dan, maar niet altijd. Is dit een PHP time-out probleem? Gezien ik wel met andere sites en ftp niet deze problemen tegenkom.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Er zit code-technisch geen verschil tussen het uploaden via de popup of via het fotoalbum zelf.
Firefox (inmiddels b4.11) afsluiten en opnieuw opstarten werkt vaak dan, maar niet altijd. Is dit een PHP time-out probleem? Gezien ik wel met andere sites en ftp niet deze problemen tegenkom.
We doen niets speciaal mbt de standaard PHP timeout. De vraag is dan ook meer of er ook andere gebruikers zijn die hetzelfde probleem hebben, niet of jij hetzelfde probleem hebt op andere sites ;)

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb hier verder geen gelijkende meldingen meer van gezien, afgezien van PNG sloopt fotoalbum wat waarschijnlijk verklaart kon worden door het tijdstip van uploaden dat toevallig samenviel met de nachtelijke backup/snapshot van het filesysteem.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.