Geachte Tweakers,
ikzelf ben hier net nieuw en ben eigenlijk een beetje opzoek naar advies.
graag zou ik namelijk een eigen pc willen gaan maken ( gewoon de onderdelen kopen dus en dan klaarmaken voor gebruik
)
in ieder geval ik heb voor mezelf een mooi lijstje gemaakt, maar ik weet niet zeker of dit allemaal wel mogelijk is om met elkaar te combineren ect, graag een beetje feedback of ideeën zodat ik geen miskopen ga doen
voor mij is het belangrijk dat :
ik er beetje high end op kan gamen, de nieuwste shooters bijv.
de wat zwaardere programma's er ook lekker op draaien.
en hij moet natuurlijk een tijdje mee kunnen gaan.
Dit is wat ik nu in mijn gedachten had :
Behuizing : Cooler Master HAF 922 ( pricewatch: Cooler Master HAF 922 )
Moederbord : Gigabyte GA-P55A-UD4 ( pricewatch: Gigabyte GA-P55A-UD4 )
Processor : Intel Core i7 930 ( pricewatch: Intel Core i7 930 )
Videokaart : Gigabyte GV-NX96T1GHP ( pricewatch: Gigabyte GV-NX96T1GHP )
Voeding : Cooler Master Real Power M620 ( pricewatch: Cooler Master Real Power M620 )
intern opslag geheugen : Western Digital Caviar Green WD10EAVS ( pricewatch: Western Digital Caviar Green WD10EAVS )
Werkgeheugen : Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G ( pricewatch: Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G )
graag wat reacties en wat tips want zelf ben ik nog niet zo erg goed in dit soort dingen =D
Alvast bedankt !!
ikzelf ben hier net nieuw en ben eigenlijk een beetje opzoek naar advies.
graag zou ik namelijk een eigen pc willen gaan maken ( gewoon de onderdelen kopen dus en dan klaarmaken voor gebruik
in ieder geval ik heb voor mezelf een mooi lijstje gemaakt, maar ik weet niet zeker of dit allemaal wel mogelijk is om met elkaar te combineren ect, graag een beetje feedback of ideeën zodat ik geen miskopen ga doen
voor mij is het belangrijk dat :
ik er beetje high end op kan gamen, de nieuwste shooters bijv.
de wat zwaardere programma's er ook lekker op draaien.
en hij moet natuurlijk een tijdje mee kunnen gaan.
Dit is wat ik nu in mijn gedachten had :
Behuizing : Cooler Master HAF 922 ( pricewatch: Cooler Master HAF 922 )
Moederbord : Gigabyte GA-P55A-UD4 ( pricewatch: Gigabyte GA-P55A-UD4 )
Processor : Intel Core i7 930 ( pricewatch: Intel Core i7 930 )
Videokaart : Gigabyte GV-NX96T1GHP ( pricewatch: Gigabyte GV-NX96T1GHP )
Voeding : Cooler Master Real Power M620 ( pricewatch: Cooler Master Real Power M620 )
intern opslag geheugen : Western Digital Caviar Green WD10EAVS ( pricewatch: Western Digital Caviar Green WD10EAVS )
Werkgeheugen : Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G ( pricewatch: Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G )
graag wat reacties en wat tips want zelf ben ik nog niet zo erg goed in dit soort dingen =D
Alvast bedankt !!