From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
NOS website?
Die deden ook de olympische spelen volledig
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Verwijderd
Alleen de zomerspelen van 2008 zijn in HD gestreamed bij de NOS. Volgens mij hebben ze nog nooit een ander evenement in die kwaliteit gedaan. Ik zou er ook niet op vertrouwen dat ze voor het WK weer de 720p stream uit de kast halen.Robinski schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:21:
NOS website?
Het WK2010 wordt bij de NOS in HD uitgezonden lees ook hier meer ik weet niet of het 720p of 1080i kwaliteit is.Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:34:
[...]
Alleen de zomerspelen van 2008 zijn in HD gestreamed bij de NOS. Volgens mij hebben ze nog nooit een ander evenement in die kwaliteit gedaan. Ik zou er ook niet op vertrouwen dat ze voor het WK weer de 720p stream uit de kast halen.
Overigens i.v.m. tijdelijk abo denk ik dat je beter een schotel en HD satelliet decoder van marktplaats of een schotel shop kunt aanschaffen. Via de winkel lijkt het met wat duur qua aanschaf als het voor tijdelijk gebruik is. Op de schotel kun je namelijk gratis naar HD kijken zoals op BBC-HD-ARD-HD, ZDF-HD zonder een duur HD abo te nemen. Let er wel op dat BBC HD op de Astra 2 zit je zult dus wel een Multytenne of dergelijke schotel moeten hebben met meerdere koppen nieuwprijs voor schotel+decoder is al snel 300 euro denk ik.
Ofwel je zou toch een Ziggo / Caiway kabel tv abo kunnen nemen daarin zit namelijk standaard Ned 1,2,3 in HD als je het basis digitale pakket neemt uiteraard is dit wel afhankelijk van waar je woont? Momenteel kun je op de kabel praktisch nergens (nog) kiezen tussen je aanbieder. Bij UPC betaal je 9 euro bovenop je digitale basis (4,50) en analoge tv (16,80) dus dat is wel een duur maandelijks grapje.
Wil je echt IPTV kijken dan moet je ofwel een KPN Interactieve tv abo hebben (+10 euro extra voor HD pakket) ofwel Tele2 tv maar dit kan dus niet in combi met een andere internet abo wat je nu hebt.
[ Voor 6% gewijzigd door funrider op 28-05-2010 10:58 ]