Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik heb een ps2 met network adapter. altijd leuk voor naast mn ps3, en vooral ivm de vele singstar games.
vanavond pakte ik de ps2 en donderde de adapter eruit, waardoor de connectors afgebroken zijn
Laat ik zeggen dat ik m gewoon erg graag weer terug wil. maar: waar zijn ze nog te koop? heeft iemand er wellicht een over, of een tip waar ik er eentje voor weinig kan vinden?
budgetgaming, bartsmit, play, intertoys, gamo.co: allemaal niet online leverbaar.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 16:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Via eBay, Marktplaats,... ? Ik weet zeker dat je daar wel iets kan vinden.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
beide geprobeerd. MP: nee. ebay: best wel duur voor zo'n oud ding. ik hoop op een tip als in : bij die en die webshop enz...

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:30
Ik denk het niet, want zelfs toen hij net uit kwam was het al moeilijk om één te bemachtigen. Laat staan na zoveel jaren nog eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik weet uit ervaring dat ze zeldzaam zijn. Ik heb een jaar terug nog 25 euro voor een 2e hands betaald. Je kan natuurlijk de spellen ook gewoon kopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:10

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Kijken of je goedkoop ergens een PStwo kan scoren? Die heeft een ingebouwde :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Elke nieuwe ps2 heeft er een in zitten. Maar die singstar games kan je ook gewoon op de ps3 spelen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Schopje van Hardware & Spielerij Algemeen naar Spielerij - Problemen & Vragen omdat dit een vraag is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

disjfa schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 21:47:
Elke nieuwe ps2 heeft er een in zitten. Maar die singstar games kan je ook gewoon op de ps3 spelen.
Dat is toch alleen maar op de eerste generatie PS3's? Of heb ik dat fout? :o

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
ja, of als je een origineel ps3 singstar spel hebt. maar: k zoek dus een losse adapter, geen pstwo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

knuppelhout schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:04:
ja, of als je een origineel ps3 singstar spel hebt. maar: k zoek dus een losse adapter, geen pstwo
Maar als de PStwo goedkoper te krijgen is dan een nieuwe losse adapter (of 2e hands) is het wel het overwegen waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Touchdomex schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:56:
[...]

Dat is toch alleen maar op de eerste generatie PS3's? Of heb ik dat fout? :o
Tijdens het spel (je moet eerst een PS3 Singstar opstarten), kun je een PS2 Singstar disc erin doen, ongeacht welke PS3 je hebt.
Pagina: 1