Images in browsers laden af en toe niet? *

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hee,

Ik zit al een behoorlijke tijd met een probleem, het probleem zit zo mij pc heeft problemen met het laden van afbeeldingen. Zo laad hij niet alle plaatjes op Youtube of op Google. Dit is uitermate vervelend heb er van alles al aan geprobeerd onder andere alle web browsers & ik heb afgelopen week de pc opnieuw geïnstalleerd.
Aan de verbinding zelf ligt het niet omdat de rest van me computers/laptops dat probleem niet heeft. Zat zelf te denken aan me bekabeling naar boven of aan me internet kaart. Ik heb op t moment een Onboard internet kaart Realtek RTL8168C(p)/8111C(p) Family PCI-E Gigabit Ethernet. Vandaag een poging gedaan om de Eicon DIVA 2.02 S/T te gebruike die ik nog had liggen maar die lijkt niet compatible te zijn met Windows 7.

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Kun je een verband vinden tussen welke plaatjes niet getoond worden? De pc van mijn pa had ooit de leuke gewoonte om bestanden van het type '.jpg' niet te tonen maar wanneer het '.JPG' was werkte het wel naar behoren. Geen idee wat de oorzaak was, heb maar meteen een schone installatie neergezet en alles werkte weer naar behoren!

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rupie schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 07:19:
Kun je een verband vinden tussen welke plaatjes niet getoond worden? De pc van mijn pa had ooit de leuke gewoonte om bestanden van het type '.jpg' niet te tonen maar wanneer het '.JPG' was werkte het wel naar behoren. Geen idee wat de oorzaak was, heb maar meteen een schone installatie neergezet en alles werkte weer naar behoren!
Hee Rupie,

Bedankt voor je reactie maar het probleem is dat hij ze de 1e x meteen laad en de andere keer de een wel en de ander niet ook heb ik Windows al opnieuw geïnstalleerd dus daar ligt het probleem ook niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06:14
Anti-virus software al eens nagekeken?
Wat gebeurt er als je op die pc een andere browser gebruikt? Firefox, Chrome, Opera of misschien IE als het in een van voorgaande gebeurt.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fanatix schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:08:
Anti-virus software al eens nagekeken?
Wat gebeurt er als je op die pc een andere browser gebruikt? Firefox, Chrome, Opera of misschien IE als het in een van voorgaande gebeurt.
Probleem blijft zich voordoen alle browsers gehad.. denkt dat het niet meer echt aan de software kan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06:14
Firewall software die content filtered? Die bijvoorbeeld dingen als games / erotische zaken niet laad?
Wat voor software staat er verder op het systeem?

Probeer het voor de zekerheid eens met een Linux live cd.
Dan weet je vrijwel meteen of het aan je software setup ligt of aan je hardware.

[ Voor 31% gewijzigd door Fanatix op 28-05-2010 17:20 ]

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fanatix schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:19:
Firewall software die content filtered? Die bijvoorbeeld dingen als games / erotische zaken niet laad?
Wat voor software staat er verder op het systeem?

Probeer het voor de zekerheid eens met een Linux live cd.
Dan weet je vrijwel meteen of het aan je software setup ligt of aan je hardware.
Verder doet alles het, alleen heeft hij soms wel dat hij niet alle java scripts laad.. ik zal die Linux live cd wel proberen stel ik alleen nog even uit. Verder draai ik op deze pc niks anders als op me andere pc's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

offtopic:
Ik voer even een titelfixje uit. :)

Signature

Pagina: 1